הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי באבן יהודה

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי באבן יהודה עם קונפטיטו

מחפשים קייטרינג חלבי כשר באבן יהודה? תכירו את קונפטיטו הקייטרינג החלבי הכשר הטעים בישראל וכן אנחנו מגיעים גם עבורכם תושבי אבן יהודה.

אבן יהודה נוסדה לראשונה כמושבה בשנת 1932 על ידי קבוצה שנקראת "בני בנימין". בשנת 1950, אבן יהודה נהפכה רשמית ממושבה למועצה מקומית בישראל. אבן יהודה נחשבת כמועצה מקומית השייכת למחוז המרכז. לשנת 2023, על פי הנתונים, המועצה מכילה קרוב ל־15,000 תושבים עם מגמת שינוי של 1.3% בשנה. מלבד זאת, צפיפות האוכלוסייה במיקום זה, עומד על כ־1,781 תושבים לקילומטר בודד. ממד הדירוג הינו 133.

קייטרינג איכותי וטרי
כולל מגוון מגשי אירוח בהתאמה אישית
הקייטרינג כשר רבנות

ניתן להזמין לפי כמות סועדים 
טלפון להזמנת קייטרינג חלבי
055-982-5522

קוראסונים באירוע קייטרינג חלבי
קוראסונים באירוע קייטרינג חלבי

קייטרינג חלבי באבן יהודה – למה דווקא לבחור בנו?

קייטרינג קונפטיטו מספקת את שירותיה גם באבן יהודה והסביבה. כל שירותי הקייטרינג החלבי במקום אחד. אנחנו מספקים את השירות בשני דרכים: עד בית הלקוח, או כמשלוח אישי. אז למה לבחור דווקא בנו:

  • כשרות מהדרין – חברתינו, מתחייבת להוציא את המנות עם כשרות מהדרין קפדנית. לאנשים שהדת די חשובה להם, זה חלק בלתי נפרד מהבחירה. אנחנו מתחייבים להיות יסודיים ולהימנע מטעויות. בקיצור, היו בטוחים שתקבלו מנות אוכל וקייטרינג אשר עבר את הכשרות המתאימה, מהדרין.
  • איכות בכל טעימה – אנחנו מתמחים בתחום הקייטרינג החלבי במשך שנים. לכן, האיכות היא חלק בלתי נפרד מהמשימה. בכל מנה, תרגישו את הטעם, המרקם העשיר, את האיכות, ובכל ביס. חברת קונפטיטו מתחייבת לספק קייטרינג חלבי ומגשי אירוח חלבי באופן האיכותי ביותר שתקבלו.
  • טריות יומיומית – צוות המטבח המוכשר שלנו דואג תמיד לטריות גבוהה ויומיומית. המרכיבים מגיעים טריים בכל יום, חומרי הגלם טובים ואיכותיים, והכל מתנהל על פי הספר. מבחינה בריאותית, זה די חשוב. הטריות משחקת תפקיד חשוב בכל מסעדה, קייטרינג, או מסעדן עצמאי.

 

מלבד זאת, תקבלו מאיתנו יחס אישי ומפצה, עבודה בפריסה ארצית, מגוון רחב של מנות, וניסיון של 10 שנים. הפעם הזאת, פשוט לא תתאכזבו. תנו לנו צ'אנס, נסו את הקייטרינג שעליו כולם מדברים.

קינוחים לקייטרינג חלבי

תפריט קייטרינג חלבי באבן יהודה – כמה זה עולה?

תפריט קייטרינג חלבי באבן יהודה כולל מספר רב של מטעמים: מאפים מלוחים, פלטות פירות וגבינות, מגוון רחב של שילובי ברוסקטות, סושי על כל צורותיו, טורטיות אישיות, ואפילו מיני ביס כובשים. וזה, רק על קצה המזלג. מלבד זאת, קיים בתפריט קינוחים: תפריט כוסות אישיות ומפנקות אשר מתאימות לכל אחד מכם. לפניכם מחירון קייטרינג חלבי באבן יהודה והסביבה, אז כמה זה באמת יעלה לכם:

סוג השירות מחיר משוער
כמה עולה להזמין קייטרינג חלבי באבן יהודה החל מ־80 ₪
מהם המחירים של קייטרינג חלבי כשר באבן יהודה החל מ־80 ₪
מהו התעריף להזמנת קייטרינג חלבי עם קינוחים החל מ־90 ₪
מה המחיר להזמנת קייטרינג חלבי עד הבית באבן יהודה החל מ־90 ₪
מה התעריף להזמנת קייטרינג חלבי ל20 איש באבן יהודה החל מ־110 ₪ לסועד


*המחירים המצורפים הינם משוערים בלבד וצפויים להשתנות במעמד העסקה.

האם אתם מספקים שירותים נוספים באבן יהודה?

חברת קונפטיטו מספקת שירותים נוספים מלבד הקייטרינג החלבי. לדוגמא: מגשי אירוח חלביים, בופה חלבי, קייטרינג בסגנון ארוחת בוקר, שולחן שוק חלבי, ושירותי שף עד לבית הלקוח. כגון: שף איטלקי עד בית, שף דגים, ואפילו שף פיצות עד לבית הלקוח. והיד, עוד נטויה. כל שירותי האוכל החלבי במקום אחד.

מתגעגעים לאיטליה? זו ההזדמנות להיזכר באוכל האיטלקי הכובש. הקייטרינג שלנו, הינו במעמדו האישי של שף איטלקי בכיר. לפרטים נוספים, קבלת הצעת מחיר, או בירורים נוספים חייגו עכשיו – 055-982-5522.