הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי בקריות

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי טרי בקריות

מחפשים קייטרינג חלבי בקריות? מצאתם! אנחנו קונפטיטו ואנחנו מספקים מגשי אירוח טריים לאירועים בחיפה והקריות, רוצים להנות ממחיר אטרקטיבי ואיכות מדהימה? פנו אלינו כעת

אירוע משמח מתקרב ואתם כבר פתחתם בחיפושים אחר התפאורה הכי יפה, המוסיקה הכי טובה וכמובן איך לא – האוכל הכי טעים. למצוא קייטרינג בקריות זו לא משימה קשה מידי, ואפילו ניתן לומר שקיים שפע מבלבל. לכן, על מנת לבחור את הקייטרינג המתאים ביותר לאירוע שלכם, כדאי תחילה לדעת כמה פרטים חשובים על האירוע וכן גם על האורחים המוזמנים אליו. אם אתם מעט מבולבלים בבחירת הקייטרינג המושלם לאירוע שלכם, אנחנו פה בשביל לעשות קצת סדר בבלגן.

מגשי אירוח ומנות חלביות מובחרות
כולל תעודת כשרות

קייטרינג חלבי בקריות הכי טעים בארץ
מגיעים לכל אזור חיפה והקריות
טלפון להזמנות ופרטים
055-982-5522

בופה חלבי באירועים
בופה חלבי באירועים

איך בוחרים קייטרינג חלבי בקריות?

אז אתם בעיצומם של ארגונים לאירוע מרגש, ואתם מתקשים להחליט איזה אוכל יוגש באירוע, איך ועל ידי מי. בדיוק בשביל זה, כדאי לעשות סדר במחשבות ולהבין אילו שאלות יוכלו להוביל אתכם להחלטה הנכונה ביותר. 

אלו השאלות שיוכלו למקד אתכם ולסייע במציאת קייטרינג:

  • כמה אורחים יגיעו והאם כולם קרובים ומכירים – כל אירוע מכוון למספר משתנה של מוזמנים ויש להתאים את כמות וסוג האוכל על פי זה. בנוסף, אם האורחים שיגיעו לאירוע לא כולם קרובים ומכירים, כדאי שיוגש אוכל שניתן לאכול בנוחות וחינניות. קייטרינג חלבי יציע לכם מגוון רחב מאוד של מנות.
  • מה בעניין הכשרות – כשרות זהו עניין שיש לשים עליו דגש מכיוון שברוב האירועים
    לפחות חלק מהמוזמנים שומרים כשרות. לכן כדי שכולם יוכלו להרגיש בנוח, כדאי לוודא
    את הכשרות מול הקייטרינג.
  • מהו אופי האירוע – כפי ששבת חתן בחצר הפרטית שונה בתכלית מאירוע עסקי, כך גם האוכל שיוגש בו יהיה שונה מאוד. רוב האירועים מתנהלים כשהאורחים בתזוזה והאוכל מוגש מבופה, קייטרינג חלבי יאפשר מנות קטנות, יפות ונוחות שניתן לאכול בעמידה או תוך כדי שיח.

כשמארגנים אירוע, צריך לחשוב על נוחות האורחים. התפריט החלבי יאפשר לכם למצוא עסק כשר בקלות, יציע לכם מגוון בלתי נדלה של מנות שיתאימו כמעט לכל אירוע והטעמים? וואו.

מנות ראשונות באירוע
מנות ראשונות באירוע

מה חשוב לדעת על אירועי קייטרינג בקריות

אירועים הכוללים קייטרינג אלו אירועים שמגישים קצת יותר מאוכל. קייטרינג באירוע תפקידו לא רק להשביע את האורחים אלא להגיש את כול החוויה כולה. אם מדובר בשירות אדיב וחייכני, במנות מיוחדות וטעימות במיוחד. כמובן שעיצוב המנות, המגשים ושולחן הבופה או האוכל הם חלק בלתי נפרד מההצגה.

מגשי אירוח לאירועים
מגשי אירוח לאירועים

למה דווקא קונפטיטו?

ישנם תחומים בהם הניסיון הוא תנאי משמעותי וקייטרינג זה אחד מהם. אחרי עשור של שירותי קייטרינג בקריות ואזורים אחרים בארץ, קונפטיטו יודעים להתאים את עצמם לכל בקשה ולהפוך כל אירוע לחגיגה של ממש. עם מגוון עצום ואיכותי של מנות, קונפטיטו הופכים את הקייטרינג החלבי הכשר – לאומנות. 

שאלות ותשובות

icon

כן, יש לנו כשרות רבנות

icon

המחירים משתנים בין אירוע לאירוע, להתאמה לכל תקציב כמעט כדאי להיכנס לאתר ולדבר איתנו.