הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי לשבת חתן

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי לשבת חתן בכל רחבי הארץ

שבת חתן היא שמחה גדולה לאחר שחתן השמחה שהוא חתן בר המצווה או חתן של חתונה, עולים לתורה בבית הכנסת בשבת בבוקר. אחת האופציות המתאימות ביותר היא הזמנה של קייטרינג חלבי עם היצע נרחב מאד של מאכלים נפלאים שכולם אוהבים.

אפשר לקיים אירוע זה באולם של בית הכנסת או לחלופין באולם בקרבת מקום, בבית של חתן השמחה ועוד. נערכים מראש לכל הנושא הלוגיסטי הכולל שולחנות, כיסאות, מפות, סכו"ם כלים חד פעמיים כלי הגשה וכל פרט נוסף לאירוע מושלם.

קייטרינג חלבי לשבת חתן כולל הכל
ניתן להזמין לאירועים בכל רחבי הארץ
כשרות בהתאם לבחירת המנות בתפריט
מחירים נוחים
להזמנות ופרטים חייגו כעת:
055-982-5522

קייטרינג חלבי יוקרתי
קייטרינג חלבי יוקרתי

 

הזמנת קייטרינג חלבי לשבת חתן 

כדי לתכנן אירוע מוצלח, כדאי לשוחח עם השף, להסביר לו את הרכב הקהל שאמור להגיע ובהתאם לכך לגבש החלטה משותפת לגבי סוג התפריט שיהיה לבטח אהוב על המוזמנים. כיוון שיש אפשרויות רבות השף מייעץ למארחים מהם המטעמים שבדרך כלל מתאימים לשבת חתן ומתוך הניסיון רב השנים שלו מהם הפריטים שהאורחים אוהבים במיוחד באירועים הללו.

יש להביא בחשבון שבשבת חתן מגיעים קרובי משפחה וחברים בכל הגילאים ולכן המגוון של המוצרים אמור להיות הרבה יותר רחב ויש חשיבות רבה להתאים מוצרים לילדים הרבים שיגיעו לאירוע המשמח. 

מגשי אירוח יוקרתיים
מגשי אירוח יוקרתיים

שילוב קייטרינג חלבי עם מגשי אירוח לשבת חתן

אחת האופציות הנוחות ביותר היא להזמין מגשי אירוח עשירים אשר יונחו על השולחן המרכזי ויכילו היצע נרחב של מאכלים מובחרים. הקהל נהנה מאד להביט בנראות של המאכלים המעוצבים והצבעוניים ולאחר מכן כל אחד מהאורחים מחליט אילו מטעמים להניח על הצלחת שלו. למראה של כל מאכל יש חלק מהותי בקבלת ההחלטה מה לבחור ולכן השף וצוות עובדי המטבח מקדישים לכך תשומת לב רבה. 

מחירון קייטרינג חלבי לשבת חתן

קייטרינג לשבת חתן זול עלות בש"ח למנה קייטרינג לשבת חתן עלות בש"ח למנה 
50-100 ש"ח 130 -90 ש"ח

תפריט מותאם אישית

כדי להעניק חוויה קולינרית למוזמנים, קייטרינג קונפטיטו מקדיש חשיבה רבה על סוגי המאכלים בתפריט כדי לקלוע לטעמם של מירב המוזמנים. זו הסיבה שהאורחים נהנים מפוקצ'ות ייחודיות אשר מכינים בעבודת יד, פיצות נפלאות בכמה טעמים שהם יוצאי דופן כמו פיצה עם שמן כמהין, עם נגיעות בלסמי ועוד. יש ירקות מעוררי תיאבון כמו בטטות במילוי גבינות, כרובית פריכה עם מטבלים תואמים, תפוחי אדמה קריספיים ועוד. 

הקינוחים יוצאי הדופן שלנו כמו טירמיסו, קרם ברולה, ברד פודינג, קלצונה נוטלה, פיצנוטלה עם או ללא שערות חלווה, פיצה בייגלה מלוח ושלל אופציות מגוונות אשר מתחדשות כל הזמן. 

למה אנחנו

האיכות שלנו היא לפני הכל ובזכות הטיב המעולה של המוצרים שלנו יש לחברה מוניטין רב שנים. אנו ערוכים לכל אירוע בכל סדר גודל, על פי כמות המוזמנים ובכל מקום שבו ייערך האירוע. 

על פי ההחלטה על התפריט, כל המאכלים מגיעים בזמן. הם מסודרים באריזות מתאימות כדי לשמור על טריות וכדי שזה יהיה נוח להגשה. המארחים מוציאים את הפריטים השונים מהאריזות ומניחים אותם על השולחן המרכזי. כמו כן מניחים גם מגשי אירוח מגוונים המכילים מטעמים שונים כמו ירקות במילויים מסקרנים, כרובית בכמה וורסיות, תפוחי אדמה, בטטות והמון פיצות ופוקצ'ות בטעמים נדירים.