הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי ל־50 איש

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג במחירים נוחים עבור 50 איש

חגיגות ואירועים גדולים דורשים הכנות מוקדמות, בחירות קפדניות, ועמידה בזמנים שנקבעו מראש. רק חברת קייטרינג איכותית תהיה הפרטנר המתאים והמוביל ביותר עבורכם. קייטרינג המיועד ל־50 איש הינו קייטרינג בסדרי גודל לא קטנים בכלל. דבר זה, ידרוש מאנשי הצוות חשיבה מחוץ לקופסה, הכנות נדרשות, החלטות ללא היסוסים, וכמובן, עמידה ביעדים. אנחנו, קונפטיטו, מספקים זאת.


חוגגים אירוע עבור 50 איש?
הזמינו קייטרינג חלבי [כשר]
מהחברה המובילה בישראל
לייעוץ חינם והזמנות חייגו
055-982-5522

קייטרינג חלבי עם סלטים
קייטרינג חלבי עם סלטים

כמה עולה להזמין קייטרינג חלבי ל־50 איש?

הזמנת קייטרינג חלבי ל־50 איש מתומחרות לפי כמות הסועדים, סוג החגיגה, והתוספות הנדרשות. החל מאקסטרות ודרישות מיוחדות, משימות בלתי שגרתיות, ותוספות נלוות. דברים אלה, ללא ספק, מייקרים את עלות ההזמנה. ברוב המקרים, מחיר למנה בקייטרינג חלבי הינה החל מ־150 ₪ לסועד. במידה מסוימת, כאשר המנות יוקרתיות, המחיר למנה עשוי גם להתחיל ב־200₪ לאיש. המחירים הינם מחירים אשר צמודים למדד הצרכנות, בענף האירועים והמסעדנות. לפניכם טבלה מעודכנת:

סוג השירות מחיר משוער
כמה עולה להזמין קייטרינג חלבי עבור 50 איש החל מ-75 ש"ח לסועד
שף פיצות עם טאבון בהכנה במקום עבור כ-50 איש החל מ-55 ש"ח לסועד
מגשי אירוח לאירועים של 50 איש החל מ-40 ש"ח למגש
שולחן שוק חלבי ל-50 איש החל מ-78 ש"ח לאדם

*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם לסוג התפריט שתבחרו

קרואסונים באירוע קייטרינג חלבי
קרואסונים באירוע קייטרינג חלבי

מה בתפריט – התפריט של קייטרינג קונפטיטו

התפריט של קייטרינג חלבי קונפטיטו מכיל הרבה סיבים תזונתיים, ברזל ואנרגיה, ובריאות. בזכות התפריט העשיר והרחב, תקבלו חוויה קולינרית יוצאת דופן. לעולם לא נפגע בלקוחותינו האהובים, התפריט יכלול רכיבים מעולם הצומח, רכיבים חלביים, רכיבים פרווה, מתחייבים לכך, תמיד. אז מה תמצאו בתפריט שלנו? הנה מספר דברים שכדאי להכיר על חלק קטן מהתפריט:

  1. מבחר פיצות בעבודת יד – כחלק מהתפריט, תקבלו גם מבחר פיצות איטלקיות בעבודת יד. מתכון שעובר במשפחה מדור לדור, מתכון מקורי מטעם השם הפרטי שלנו, השף האיטלקי. הפיצות כוללות מבחר רחב של תוספות, רוטב עם מתכון מיוחד, ומבחר גדלים לבחירה.
  2. מגוון סלטים לבחירה – ואיך אפשר בלעדיהם, הסלטים שהופכים את הארוחה למושלמת. בין הסלטים המובחרים: סלט הדרים, סלט קפרזה, סלט יווני איכותי, וסלטים נוספים. את הסלטים ניתן לבחור מתוך מבחר גדול ורחב. הסלטים כוללים רוטב מיוחד ומתאים.
  3. פסטות ורביולי עם רוטב סודי – ולמנה העיקרית, פסטות ורביולי איטלקיים. פסטות ורביולי עם רוטב מיוחד ומתקתק, השקעה מרבית בהכנתו, ותוספות מתאימות לצידו. פסטות שרק שף איטלקי יודע להכין בצורה המושלמת. וכן, תקבלו גם מבחר רחב של גבינות ותוספות.

 

אלה הם רק חלק מהדברים הקטנים שאותם תוכלו למצוא בתפריט שלנו. התפריט יכלול גם קינוחים לסיום הארוחה, ומנות גורמה משובחות. קייטרינג חלבי ומובחר ניתן למצוא רק בחברת קונפטיטו, החברה המובילה בישראל לקייטרינג כשר וחלבי. למידע נוסף אודות התפריט יש ליצור קשר.

האם שף חלבי זה פתרון אידיאלי ל־50 אנשים?

אז האם באמת שף חלבי מספק את הפתרון הכי טוב לאירוע עם 50 אנשים? והאם זה משתלם? התשובה היא, כן. שף חלבי יספק את התמורה הטובה ביותר למחיר, במיוחד לכמות אנשים גדולה. המחירים עבור כמות סועדים גדולה משתלמת הרבה יותר מכמות נמוכה. בנוסף, מדובר בתפריט אשר מתאים גם לקבוצה גדולה של סועדים, 20-50 איש. לקבלת פרטים נוספים, התייעצות, או הצעות מחיר אטרקטיביות, חייגו עוד היום – 055-982-5522. מחכים לכם בקו השני, קונפטיטו.

שאלות ותשובות

icon

המחירים משתנים בהתאם לתפריט שתבחרו, ניתן להתאים עבור כמעט כל תקציב תפריט מותאם אישית

icon

אנחנו עם כשרות של רבנות חדרה.