הצעת מחיר חינם

חנות

מציג את כל 43 התוצאות

מגשי אירוח חלבי עם המומחים

מחפשים מגשי אירוח חלבי כשרים? מצאתם!
כל אורח שמגיע לאירוע נהנה משלל ההפתעות שממתינות לו. בשנים האחרונות אנחנו מבצעים שילוב ייחודי של דוכני המזון שכוללים מאכלים טעימים עם העובדה שהמוזמנים נהנים לפגוש בכניסה לאירועים קרובי משפחה וחברים. בזמן המפגש הם רוצים לטעום משפע האוכל ולכן השף וצוות המטבח מכינים מנות קטנות שהן מנות ביס.

כל אורח נהנה לאכול את המנות הקטנות שלעיתים אינן מצריכות צלחות ובמקביל לכך הוא שמח לשוחח עם קרובי משפחה, חברים וקולגות שהוא לא פגש מזמן.

מהם מגשי אירוח?

מגשי אירוח הם מגשים עגולים או ארוכים, שמניחים על דוכני המזון ברחבת הכניסה לאולם האירועים, בחצר או בכל מקום אחר בו מתקיים האירוע. הרעיון המרכזי הוא ליצור היצע רחב של מוצרים כדי שכל אחד מהאורחים ייהנה להושיט את היד ולבחור מבניהם את הפריט שהוא המתאים לו ביותר, מבין סוגי המזון שאהובים עליו.

רבים מהאורחים ייהנו להגיע שוב ושוב לדוכנים כדי לקחת מנה נוספת ממעדן מסוים שהם אהבו במיוחד לאור המרקם, או שילוב טעמים ייחודי.

ברוב המקרים מגישים כמה סוגים של מגשי אירוח חלבי וכאשר המגש מתרוקן, מביאים מהמטבח מגש זהה נוסף וזאת בהתאם לכמות האורחים אשר צפויים להגיע.

מגשי אירוח לאירועים
מגשי אירוח לאירועים

אפשרויות של מגשי אירוח 

בין האפשרויות המובילות אפשר להזמין ירקות מופלאים כמו בטטה עם גבינות משובחות, פוקאצ'ות שום עם מוצרלה, פיצות מרגריטה במרקמים מיוחדים אשר כוללים פסטו, גבינות, פטריות פורטובלו ועוד.

את המאכלים הטעימים אפשר לאכול עם סלטים משגעים שממתינים למוזמנים בקערות אסתטיות, כמו סלט קרפצ'ו סלק עם גבינה פיסטוקים מוצרלה ובזיליקום, קרפצ'ו סלק עם גבינת בושה. סלט קפרזה עם עגבניות שרי בכמה צבעים, בזיליקום, גבינת מוצרלה ועוד. אוהבי העלים ייהנו מסלט עלים בכמה גוונים וצורות שיש בו שלל סוגי חסות פיסטוקים, גבינת בושה, רוקט ועוד. כמו כן סלט קיסר שמתווספים אליו קרוטונים, אנשובי ורוטב קיסר ופרמזן.

לאיזה אירועים מתאימים מגשי אירוח? 

מגשי אירוח חלבי מתאימים לכל סוגי האירועים שמשתתפים בהם מעט או הרבה אנשים. על פי הצפי של האורחים מכינים את כמות המגשים ואת המגוון שלהם. ההזמנות של מגשי אירוח הם לאירועים עסקיים למפגשים של ימי גיבוש לעובדים, למסיבות רווקות, רווקים, חגיגות של ימי הולדת, ימי נישואין, ברית מילה, בריתות ועוד.

בתפיסת העולם שלנו קיימת חשיבות רבה להתאמת התכולה של המזון למשתתפים בכל אירוע ספציפי. זו הסיבה שאנו מבצעים חשיבה משותפת עם המארחים, כדי לברור מתוך ההיצע הגדול שלנו את המטעמים שיהיו הפופולריים ביותר לכל אירוע.

יש הבדל משמעותי בין בחירת המנות לאירוע בוקר שכולל חברים וקולגות ממקום העבודה, לבין אירוע משפחות שאמורים להגיע אליו הרבה ילדים. המטרה של השף היא להכין עבור כל אחד מהמפגשים הללו את המאכלים המתאימים והאהובים ביותר. כמו לדוגמה פיצות מרגריטה לילדים ופיצות פסטו או מנות של בטטה או כרובית לאירועים אחרים.

קרואסונים חלביים באירוע
קרואסונים חלביים באירוע

איפה ניתן להזמין מגשי אירוח חלבי

אנחנו עובדים בכל הארץ ומספקים מגשי אירוח חלבי עם שירות איכותי: בחיפה, בקריות, פתח תקווה, בירושלים, תל אביב, אשדוד והסביבה – שירות איכותי [כשר] כדאי לדבר איתנו ולקבל הצעת מחיר נוחה במיוחד עבור האירוע שלכם.

כמה עולה להזמין מגשי אירוח לאירועים?

העלויות של מגשי האירוח הן נגזרת של סוג המטעמים והכמות שלהם. מחיר ממוצע לכמה סוגים של מגשי אירוח עבור 20 משתתפים שכוללים מגוון של מאפי בצק בעבודת יד, ירקות מגוונים, מאפים וקינוחים מתחיל מ – 2,400 ₪ ועולה בהתאם לכמות המגשים ולהרכב התכולה שלהם.

סוג מחיר משוער
הזמנת 10 מגשי אירוח חלבי החל מ-50 ש"ח למגש
הזמנת כריכים לאירוח חלבי החל מ-50 ש"ח למגש
הזמנת מגשי אירוח לעלייה לתורה החל מ-50 ש"ח למגש
הזמנת מגשי אירוח כשרים החל מ-55 ש"ח למגש

למה אנחנו?

הממליצים הרבים שלנו שאנו עורכים עבורם אירועים כבר שבע שנים בכל פעם שיש אירוע משמח, יספרו שיש כמה תכונות ייחודיות שמאפיינות את הקייטרינג חלבי הכשר שלנו. מבחר גדול מאד של מנות משובחות ומפתיעות, המון ירק טרי בשלל צבעים, רטבים ומקדמים, קינוחים שאין כמוהם בשום מקום והמון הנאה מכל ביס לאורכה של כל הארוחה.