הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי בעמק חפר

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי כשר בעמק חפר עם קונפטיטו

מחפשים קייטרינג חלבי בעמק חפר? מצאתם!

עמק חפר נוסדה והוקמה בשנת 1940 כמועצה אזורית. המועצה, שוכנת במחוז המרכז לצד מישור החוף. המועצה האזורית, עמק חפר, כוללת כ־43 יישובים עם שטח כולל של 130,000 דונמים. עמק חפר, שוכנת לצד הערים: חדרה, נתניה, וכפר יונה. ע"פ הנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, עמק חפר, מונה קרוב ל־44,000 תושבים עם עליה באוכלוסייה של כ־0.8% בשנה. צפיפות המועצה עומדת על כ־341 תושבים לקמ"ר.

הזמנת קייטרינג חלבי [כשר]
כולל מגוון רחב של מנות ותפריט מגוון
ניתן להזמין מהיום למחר
להזמנות חייגו כעת:
055-982-5522

מגשי אירוח סושי טורטיה
מגשי אירוח סושי טורטיה

 

קייטרינג חלבי בעמק חפר – כמה זה עולה אצלנו?

המחירים אצלנו, בקייטרינג קונפטיטו, הינם החל מ־95-100 ₪ לסועד, עבור מנה בודדת אחת. המחירים אצלנו, מתומחרים לפי כמות סועדים בהזמנה הכוללת, איכות המנות וסוג התפריט, וסוג החגיגה או האירוע המבוקש. 

ניתן להזמין את הקייטרינג החלבי שלנו עד לבית הלקוח, המקום, או המאורע. בתפריט הכולל שלנו, תמצאו, מיני ביס (כריכונים אישיים), מגוון צורות של סושי, טורטיות, ברוסקטות איטלקיות, מאפים מלוחים, פיצות איטלקיות, פלטות של פירות, ירקות, וגבינות, והיד עוד נטויה. מלבד זאת, אנחנו מספקים קייטרינג למגוון רחב של אירועים וחגיגות: חתונות וברית, קייטרינג לשבת חתן, אירועי חברה וימי כיף, ימי הולדת, ועוד הרבה.

סוג התפריט מחיר משוער
כמה עולה להזמין קייטרינג חלבי בעמק חפר החל מ-100 ₪ לאדם
מגשי אירוח בעמק חפר החל מ-80 ₪ למגש
שף פיצות עד הבית בעמק חפר החל מ-85 ₪ (מינימיום 20 אנשים)
קייטרינג לארוחת בוקר בעמק חפר החל מ-100 ₪ לאדם

המחירים משוערים בלבד, המחירים יכולים להשתנות בעקבות שעות האירוע, יום האירוע, או תאריכים וחגים מיוחדים.

כדאי לדעת: שירותים נוספים שאנחנו מספקים בעמק חפר

מלבד שירותי הקייטרינג שלנו, תמצאו שירותים נוספים ומשלימים: שירותי שף איטלקי עד הבית, שף דגים, שף פיצות איטלקיות אסלי, מגשי אירוח חלביים, קייטרינג לארוחת בוקר, ושולחני שוק חלביים. כל השירותים במקום אחד תחת קורת גג אחת, רק בחברת קונפטיטו. אנחנו מספקים את השירות עם כשרות וטריות יומית.

פחזניות ממולאות
פחזניות ממולאות

הכירו את הפרטנר הבא שלכם – חברת קונפטיטו

חברת קונפטיטו מספקת שירותי קייטרינג ושירותי שף איטלקי עד הבית. כמובן, תמצאו שירותים נוספים. חברתינו, מקפידה על איכות המנות, הטריות היומית, וכשרות המהדרין. יש ברשותנו ניסיון של 10 שנים. הכירו את הפרטנר הבא שלכם: חברת קונפטיטו. אז למה כדאי לכם לבחור דווקא בנו? הנה כמה סיבות טובות:

  1. שירותים בכל רחבי הארץ – חברת קונפטיטו מספקת את שירותיה בפריסה ארצית, בכל רחבי הארץ. החל משירותי קייטרינג, שף חלבי עד לבית הלקוח, מגשי אירוח חלביים, ואפילו קינוחים.
  2. תוצאות מושלמות עד לפרטים הקטנים – אנחנו מתחייבים לספק את התוצאה הטובה ביותר, עד לשביעות רצון הלקוח, לפרטים הכי קטנים ומדויקים. מקפידים על איכות המנה, הנראות, והטריות.
  3. מחירים משתלמים לכל כיס – אצלנו, המחירים מתומחרים לפי מנת סועד ובצורה אידיאלית. המחירים הגיוניים, אמינים, ומשתלמים לכל כיס. גם לכיס הפרטי של הצרכן, וגם לכיסו של המפיק. מה שתקבלו בהצעת המחיר, זה מה שתשלמו בסופו של דבר.

 

בחברת קונפטיטו, מקבלים ייעוץ והכוונה בחינם, הצעת מחיר ללא התחייבות, ומחירים אטרקטיביים. רוצים לקבל את ההצעה הכי טובה? דברו איתנו. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר התקשרו – 055-982-5522