הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי לחתונה

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי לחתונה עם הטובים ביותר

מחפשים קייטרינג חלבי לחתונה? מצאתם! אחת ההחלטות החשובות לקראת החתונה היא הזמנה של שירותי קייטרינג. הסיבה לכך היא שיש חשיבות עצומה לטיבה של הקולינריה אשר משפיעה על הצלחתה של החתונה. כאשר הקהל מרוצה מהמטעמים הוא יכתיר את החתונה כמוצלחת מאד. ואם הקהל יתאכזב, הוא יהיה מרוצה פחות מהחתונה הספציפית הזו.

כיוון שלבני הזוג חשוב שהחתונה שלהם תהיה החתונה השמחה והמיוחדת ביותר, הם מקפידים לבחור את חברת הקייטרינג יוצאת הדופן כדי שיהיה אוכל נפלא לכל המשתתפים. המגמה בשנים האחרונות היא להיצמד לקייטרינג חלבי וזאת לאור המגוון הרחב שקיים והעובדה שיש בקטגוריה זו המון אפשרויות שמתאימות לכל סוגי הקהלים כמו צמחוניים וטבעונים וזאת לעומת הקייטרינג הבשרי שמתאים להם פחות.

קייטרינג חלבי לחתונה בהתאמה אישית
אפשרות להזמנת תפריט צמחוני

מגוון תפריטים לחתונה חלבית בהתאמה אישית (כשר רבנות חדרה)
ניתן להזמנה לחתונה בטבע קייטרינג בוטיק עשיר במגוון מנות
להצעת מחיר חינם חייגו כעת:
055-982-5522

בופה חלבי באירועים
בופה חלבי באירועים

בופה חלבי לחתונה 

בופה לחתונה הוא עשיר במיוחד, בדרך כלל מדובר בשולחן ארוך עם שפע של מטעמים, או לחלופין כמה דוכני מזון נפרדים. אשר כל אחד מהם מאופיין בסוג אחר של מאכלים. המגמה היא ליצור היצע נרחב של מאכלים, כדי שהמוזמנים יעברו בין הדוכנים או לאורכו של הבופה, יראו אילו אפשרויות יש ובהתאם לכך כל אחד יניח על הצלחת שלו את ההעדפות הקולינריות שלו. 

הבופה החלבי לחתונה ערוך באופן אסתטי מאד ולכן בשלב ראשון הקהל אוכל עם העיניים ורק בשלב שני נהנה מכך גם החך. לכן הם מתקרבים שוב ושוב לדוכני המזון העשירים או לשולחן הארוך כדי לטעום את כל המעדנים שמוצעים למשתתפים.

מגשי אירוח לאירועים
מגשי אירוח לאירועים

הזמנת קייטרינג חלבי כשר לחתונה

הדרך המוצלחת ביותר להזמנת קייטרינג חלבי לחתונה היא לקבל המלצות מקרובי משפחה או מחברים אשר הזמינו לאחרונה שירותי קייטרינג חלבי. כאשר מקבלים כמה המלצות על חברת קייטרינג בעלת רזומה עשיר ומוניטין של שנים רבות, ברור שזו האופציה המיטבית הן עבור השקט הנפשי של המארחים והן עבור הפן הקולינרי של האורחים. 

חברת קייטרינג שמקפידה על ניקיון, היגיינה ועל בחירת חומרי הגלם שיהיו בטיב מעולה וטריים, היא זו שתכין מאכלים יוצאי דופן בטעמם וזאת לאור התפריט היצירתי והחדשני כדי להביא משב רוח מרענן לכל חתונה. הנקודה היא להגיש לאורחים טאץ' ייחודי בכל מאכל הן בנראות שלו ובמיוחד בטעם שלו.

הישראלים אוהבים מאד את סגנון הבישול האיטלקי הים תיכוני ולכן כאשר האורחים בחתונה נחשפים לשלל הפוקצ'ות המיוחדות עם התוספות של הירקות עליהן, הם מאושרים. כי אין כמו  פיצות במרקמים יוצאי דופן כמו טעמי פיצות ספישל, עם קרם שמנת ארטישוק, עם פטריות פורטבלו, שמן כמהין, נגיעות של בלסמי, קרם עגבניות שרי צהובות ועוד המון אפשרויות אשר יוצרות ערב קסום לאורכה של כל החתונה.

קייטרינג חלבי יוקרתי
קייטרינג חלבי יוקרתי

מחירון קייטרינג חלבי לחתונה

קייטרינג נורמטיבי לחתונה מחיר בש"ח למנה קייטרינג השף לחתונה מחיר בש"ח למנה
200-160 ש"ח 150-300 ש"ח

למה דווקא אנחנו?

חברת הקייטרינג קונפטיטו היא חברה וותיקה ומאחוריה רזומה עשיר של עריכת אירועים מושקעים כמו חתונות, בר מצווה, בריתות ועוד, אנחנו מספקים קייטרינג חלבי לחתונות כבר שנים רבות. חוות הדעת המצוינות על איכות הכנת המזון, האסתטיקה והטעמים, הן תמיד חיוביות. 

ההיערכות לחתונה מתחילה בסיעור מוחות עם השף חלבי כדי ליצור התאמה מושלמת של התפריט לאורחים שמגיעים. אם מדובר בעיקר בצעירים, בעיקר במבוגרים, הרבה ילדים וכו'. בהתאם לכך יתקבלו החלטות על המנות הראשונות, מנות הביניים והמנות העיקריות. המבחר יהיה גדול, הכמויות של הפריטים השונים יהיו תמיד גדולות, כך שכל אחד מהמשתתפים יוכל לאכול מנות נוספות בכמות שהוא מעוניין בהן. 

קינוחים לאורחי החתונה 

גולת הכותרת הן המנות האחרונות, אשר יוגשו על שולחן קינוחים עשיר וצבעוני לקראת סיומו של האירוע. הקהל לא יוכל לעמוד בקסמו של השולחן הגדוש בכל טוב, קרם ברולה, טירמיסו, ברד פודינג, קלצונה נוטלה ואופציות נוספות שהוכנו על ידי שף קונדיטור בטעמים נפלאים שהקהל אל יישכח אותם.