הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי בנתניה

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי כשר בנתניה

מחפשים קייטרינג חלבי כשר בנתניה? מצאתם!
נתניה שוכנת במחוז המרכז, השישית בגודלה בישראל ונחשבת כאחת מהערים הבולטות במרכז. נתניה נוסדה בשנת 1929 כיישוב, ובשנת 1948 הוכרזה רשמית במדינת ישראל כעיר. העיר נתניה, מונה כ־232,762 תושבים עם עליה משמעותית וניכרת של כ־3.9% בשנה. מחפשים חברת קייטרינג חלבי בנתניה? מגשי אירוח חלבי בנתניה והסביבה? הכירו את חברת הקייטרינג – קונפטיטו.

מגוון מגשי אירוח / כריכים לאירועים בנתניה
אפשרות להזמין קייטרינג כשר כולל אירוח מלא
הצעת מחיר חינם
תפריט בהתאמה אישית עבור האירוע שלכם
להזמנות חייגו כעת:
055-982-5522

מגשי אירוח סושי טורטיה
מגשי אירוח סושי טורטיה

איך בוחרים חברת קייטרינג חלבי בנתניה והסביבה?

הבחירות שלנו בחיים נבחרות על פי תבנית מסוימת, בדיקות קפדניות, והערכת סיכונים אפשריים. כמו בכל דבר, גם בשירותי הקייטרינג, לעולם לא נבחר חברה בצורה אקראית ללא בדיקות קפדניות. אז איך בוחרים חברת קייטרינג חלבי בנתניה והסביבה? מהם הדגשים והפרמטרים? לפניכם הכל:

  1. ניסיון מקצועי – חברת קייטרינג אשר מספקת מנות מושלמות הינה חברה עם ניסיון עשיר. הניסיון מאפשר לחברה להתמקצע בעולמות האוכל החדשים, במטבחים מודרניים, וביכולות שניתן להגיע אליהן רק על ידי ניסיון מקצועי. בעת הבחירה, וודאו שיש לחברת הקייטרינג את הניסיון הדרוש למלאכה. ניסיון מינימלי בתחום עומד על 5 שנות פעילות, זוהי ההמלצה.
  2. שירות אישי – צרכנים שמשקיעים את כספם במוצר או שירות מצפים לקבל תמורה ראויה. השירות חייב להיות אישי ופרטני, סובלני ומפצה, וחייב לכלול את היחס האישי והאדיב. בעת בחירת חברת קייטרינג, וודאו שלחברה יש שירות אישי שעומד בצפיות שלכם. ניתן לעשות את הבדיקה על ידי קריאת חוות הדעת והביקורות, על ידי קבלת המלצות אישיות.
  3. דברים מסביב – מלבד השירות והניסיון, שהם די חשובים, ישנם דברים נוספים. החברה חייבת לעמוד בעתיקה המקצועית ולספק קייטרינג חלבי טרי, כשר, ועם חומרי גלם איכותיים. זה חלק בלתי נפרד וחשוב שכל חברת קייטרינג שמכבדת את עצמה מיישמת. לכן, הדברים מסביב די חשובים ומשתלמים לבדיקה. בדקו את הנתונים הללו ביסודיות.

 

אלה הם שלושת הפרמטרים והדגשים לבחירת חברת קייטרינג חלבי בנתניה והסביבה. כמו כן, כדאי ומומלץ לבחור בחברה אשר מספקת את השירות במיקומכם, בנתניה והסביבה. אנחנו, חברת קונפטיטו, מתחייבים לעמוד ולספק את כל הדגשים שציינו, החל מכשרות ועד לטריות יומיומית.

פחזניות ממולאות
פחזניות ממולאות

הזמנת קייטרינג חלבי בנתניה – מהם התעריפים?

אין באמת נוסחה מדויקת שתביא לכם את המחיר המדויק לעסקה. זאת, מכיוון, שכל עסקה שונה. אם זאת, יש לנו את המחירים המשוערים והכמעט מדויקים להזמנת קייטרינג חלבי בנתניה. המחירים הינם החל מ־100₪ וצפויים להגיע לטווח מחירים של עד 150 ₪ לסועד בלבד. לפניכם טבלה מעודכנת אודות המחירים להזמנת קייטרינג חלבי בנתניה, קייטרינג הכולל הכל מהכל:

סוג התפריט מחיר משוער
תפריט בסיסי החל מ-99 ש"ח לאדם
תפריט מתקדם החל מ-129 ש"ח לאדם
תפריט פרימיום – בהתאמה אישית עבורכם כולל מנות ראשונות, עיקריות, וקינוחים החל מ-159 ש"ח לאדם

*המחירים משוערים בלבד ועשויים להשתנות בהתאם לתנאי המדיניות של החברה.

מגשי אירוח לאירועים
מגשי אירוח לאירועים

תפריט מגשי אירוח בנתניה

סוג התפריט מחיר משוער
מיני קוראסון חמאה – במגוון מילוים כמו גבינת עיזים, סלמון, פסטו ופלפל קלוי החל מ-180 ש"ח עבור מגש
פילו בירקות שורש – עלי פילו במילוי ירקות שורש גזר בצל נבטים כרוב גינג'ר עם תיבול אסייתי החל מ-180 ש"ח עבור 20 יחידות
מיני פוקאצות אנטיפסטי – עם מגוון ירקות החל מ-160 ש"ח עבור 20 יחידות

לעוד פרטים על מגשי אירוח לחצו כאן

*המחירים משוערים בלבד ועשויים להשתנות בהתאם לתנאי המדיניות של החברה.

 

מאיפה מזמינים קייטרינג חלבי בנתניה – רק קונפטיטו

חברת קונפטיטו הינה חברת קייטרינג חלבי המתמחה במגוון רחב של שירותים: החל מקייטרינג חלבי, שירותי שף פיצות לאירועים, מגשי אירוח חלבי בנתניה והסביבה, שולחנות שוק חלבי, ושירותים נוספים ומובחרים. לפרטים נוספים, הזמנות, או בירורים חייגו – 055-982-5522