הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי לברית

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי לברית או בריתה

מכיוון שברית המילה נערכת בדרך כלל שמונה ימים לאחר הלידה, אין זמן רב להתארגן לכך. זו הסיבה שבדרך כלל לקראת הלידה ההורים בוחנים מראש כמה אפשרויות של אירוח כדי שלאחר הלידה הם ידעו כבר מה מתווה הדרך ויפעלו בהתאם לכך. 

קייטרינג חלבי לברית כשר
הכי טעים בארץ! באחריות!
להצעת מחיר חינם חייגו כעת:
055-982-5522

קוראסונים באירוע קייטרינג חלבי
קוראסונים באירוע קייטרינג חלבי

מה חשוב לדעת על קייטרינג לברית 

אחת האפשרויות הנוחות ביותר היא לחגוג את האירוע המרגש בבית הכנסת ובתום הטקס, לכבד את האורחים בארוחה חלבית אשר מוגשת באולם של בית הכנסת. האולמות של בתי הכנסת מותאמים לכך ולכן יש בתי כנסת שיש בהם שולחן מרכזי להצבת מגשי האירוח ואחרים שיש בהם גם מקום להצבת שולחנות עגולים או מלבניים, שסביבם יושבים האורחים ונהנים מהמנות המוגשות להן בזו אחר זו. 

משלוחי סלטים
משלוחי סלטים

מדוע רוב האנשים מעדיפים קייטרינג חלבי לברית?

טקס ברית מילה נערך בבוקר או בשעות הצהרים ולכן הציבור מעדיף אוכל קליל ולא כבד מדי כמו בשר, זו הסיבה שההעדפה היא לתאם הגעה של מגשי אירוח שהם איכותיים ובטיב מעולה. הם נהנים מאד מהאפשרויות החלביות שכוללות פוקצ'ות טעימות בעבודת יד, פיצות עם שלל אפשרויות של תוספות, ירקות בהרכבים יוצאי דופן כמו חצאי בטטות עם מילוי גבינה, כרובית בטאבון, ברוסקטה סלמון, טאבולה כרובית, בטטה מדורה ועוד. 

כשמתווספים לכך גם ירקות בהרכבים ייחודיים כמו שלל עלי חסה, או סלט קיסר עם הרוטב מיוחד, קרפצ'ו סלק, סלט קפרזה עשיר ועוד, נוצרת מעטפת מעולה של כל המטעמים שמשלימים כראוי את האירוע והופכים אותו למוצלח.

קייטרינג לברית בבית כנסת 

כאשר מתאמים עם חברת קייטרינג לברית מילה כשר לגבי מאכלים שיוגשו לאחר טקס ברית המילה בבית הכנסת, השף ממליץ על התפריט המועדף מתוך ההיצע הרב שקיים וזאת כדי ליצור התאמה מקסימלית הן למבוגרים והן לילדים אשר אמורים להגיע לחגיגה. כמות מגשי האירוח תותאם לכמות המשתתפים והמבחר תמיד יהיה גדול כדי שכל אחד מהמוזמנים יטעם את כל אחד מהאופציות והוא תמיד ייהנה גם ממנות נוספות מהאופציות שיהיו לו טעימות במיוחד. 

מגשי אירוח סושי טורטיה
מגשי אירוח סושי טורטיה

מחירון קייטרינג לברית – כמה עולה להזמין קייטרינג לברית/ה

קייטרינג זול- ₪ למנה קייטרינג איכותי- ₪ למנה
60 100
80 160

 

ההרכב של קייטרינג איכותי 

טקס ברית מילה נערך במקרים רבים גם בבית כדי ליצור אווירה אינטימית. במקרים הללו אפשר לפנק את האורחים בפיצות ספישל שמכין השף בטאבון מבצק איכותי בעל טעם שמימי, עם אופציות שונות של תוספות כמו עגבניות, זיתים, פטריות, בצל, קרם שמנת ארטישוק פורטובלו, שמן כמהין, נגיעות של בלסמי מצומצם, קרם עגבניות שרי צהובות עם נגיעות פסט, קרם פסטה עם שני סוגי גבינות ועוד. בנוסף לכך פוקצ'ות עבודת יד עם שלל הרכבים בחלק העליון כמו שום עם מוצרלה, תבלינים מיוחדים, ירקות שונים ועוד.

הישראלים מאד אוהבים ירקות ולכן כל תפריט שכולל ירקות הוא מתכון מנצח. כך אפשר ליהנות מבטטות במילוי גבינות מעולות, תפוחי אדמה קריספיים, כרובית בכמה צורות הכנה עם מטבלים. כמו כן ירקות טריים בסלטים צבעוניים ומגוונים, עם הפתעות כתוספות וגם רטבים מתקתקים או חמוצים בהתאם לירקות ולהתאמה ביניהם. 

קינוחים בסוף החגיגה 

ברית מילה היא שמחה גדולה, במהלך הטקס חושפים את שמו של הרך הנולד והאווירה היא קסומה. לכן יש שמחה גדולה כשמגיעים הקינוחים המצוינים, כמו פיצנוטלה או פיצנוטלה עם שערות חלווה, פיצה לבנה הרשיזן שברי אוראו, מסקרפונה שברי לוטוס או פיצה בייגל מלוח. כל אחד מהקינוחים הוא מעדן בפני עצמו עם טעמים יוצאי דופן. 

שביעות הרצון של האורחים 

כאשר האורחים מביעים את שביעות רצונם מהמאכלים שהוגשו בברית המילה, המארחים מרוצים שבחרו כמו תמיד את קייטרינג קונפטיטו שמציע תמיד מגשי אירוח איכותיים ומוצרים מעולים אשר מיוצרים מחומרי גלם איכותיים שעברו בקרת איכות מוקפדת ורק לאחר מכן הוכנו מהם המטעמים.

רוצים לשמוע עוד? רוצים להזמין גם אתם קייטיינג חלבי לברית שלכם? אנחנו קייטרינג קונפטיטו ואנחנו מתחייבים לטעם מנצח, מחיר מצוין, כשרות של רבנות, ועוד הרבה, דברו איתנו כעת: 055-982-5522