הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי זול

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי זול תמיד עולה ביוקר

כאשר מארחים מתאמים אירוע משפחתי או עסקי, הם רוצים שהאורחים ייהנו במהלך כל האירוע, מהמיקום שנבחר, התוכן ומהקולינריה. מנקודת המבט של האורחים, ההיצע הגסטרונומי ואיכות המזון הם גולת הכותרת של האירוע ובהתאם לכך הם יקבעו בסיומו של האירוע, אם האירוע היה מוצלח או מוצלח פחות. 

הזול תמיד עולה ביוקר
אל תחפשו לשלם מחיר זול מידי
קבלו הצעת מחיר חינם ואת הקייטרינג הטרי והטעים בישראל
אוכל כשר ואיכותי בפריסה ארצית
להזמנות חייגו כעת:
055-982-5522

פחזניות ממולאות
פחזניות ממולאות

 

מהו קייטרינג חלבי זול? 

קייטרינג חלבי זול הוא פרמטר של שני נושאים חשובים, האחד הוא חומרי הגלם והשני הוא הידע המקצועי והמיומנות של צוות המטבח. כיוון שיש תחרות משמעותית בין חברות הקייטרינג השונות מבחינת רמת המחירים, כל אחד מהעסקים הללו מעוניין באופן טבעי שתהיה לו הרבה עבודה ולכן הוא מוזיל את המחירים וכך זוכה בעסקאות רבות יותר. 

אך מצד שני מנהלי הקייטרינג מעוניינים לשמור על רמת הרווחיות של העסק ולכן עובדי המטבח מכינים מאכלים מחומרי גלם שהם פחות איכותיים, מירקות שהם לא כל כך טריים, גם כלי ההגשה והצלחות לאורחים הם באיכות ירודה יותר, המגוון הוא קטן וגם הכמות הכללית של אופציות המטעמים שמוגשות לאורחים היא קטנה יותר.

בסופו של דבר חברת הקייטרינג שמציעה קייטרינג זול, מגישה למוזמנים מאכלים שהם לא ייחודיים ולא יצירתיים, בעת האכילה מרגישים שחומרי הגלם אינם משובחים, הטעמים לעיתים תפלים והכמות של מגשי האירוח היא פחותה. קיימת סבירות גבוהה שקהל האורחים ייהנה פחות מהארוחה הזו מאשר מאופציות אחרות שבהן השף הוא זה שבונה תפריט עם מעוף הכולל אפשרויות מפתיעות, אשר כולן מיוצרות באמצעות חומרי גלם בטיב מעולה תוך הקפדה על טריות ועל בקרת איכות. 

מגשי אירוח יוקרתיים
מגשי אירוח יוקרתיים

האם איכות המזון נפגעת בשל מחיר זול 

אין ספק שאיכות המזון נפגעת בשל מחיר זול, כיוון שחברת הקייטרינג אינה מעוניינת להפסיד כסף אלא לשמור על הרווחיות שלה, גם אם היא הציעה ללקוח שירותי קייטרינג במחירים מופחתים. לכל אחד מהמוצרים שבדרך כלל משתמשים בהם לייצור המאכלים השונים, הם מוצאים תחליף. כמו לדוגמה במקום מוצרלה אמיתית, הם ישתמשו בתחליף מוצרלה, במקום ירקות טריים מהשדה, הם יקנו ירקות באיכות ירודה, הם לא ישקיעו ברטבים מיוחדים אשר עשויים מחומרי גלם איכותיים כמו שמן זית, חומץ בלסמי, רצועות בזיליקום טרי, פסטה טרייה ועוד. 

טבלת מחירון של קייטרינג חלבי זול ליד יקר

עלות של קייטרינג זול בש"ח  עלות של קייטרינג יקר בש"ח  ההבדלים ביניהם 
50 90 היצע של פחות מנות 
60 100 חומרי גלם באיכות מופחתת
120 180 כמות קטנה של מטעמים, מתכונים נורמטיביים מול מתכוני שף יוצאי דופן 
220 350 מחירים עבור חתונות שכוללים כמות גדולה יותר של מנות ותפריט ייחודי של מנות שף 

* המחיר משוער יכול להשתנות בהתאם לזמן האספקה / עלויות המזון והמחיר מעודכן נכון לכתיבת מאמר זה, סוף 2023

מגשי אירוח לאירועים
מגשי אירוח לאירועים

 

בחרו בחברת קונפטיטו מחיר הוגן ואוכל טרי וטעים

קייטרינג חלבי זול לא בהכרח יהיה איכותי, אצלנו תוכלו לקבל אוכל טעים שמעלה את מצב הרוח של האורחים, כך כולם שמחים, מאושרים, נהנים מהמוסיקה ומרוצים מהעובדה שהם רוקדים לאורכו של כל האירוע. זו הסיבה שאנחנו בקונפטיטו אירועים מעניקים דגש כה גבוה על איכותם של חומרי הגלם, על בחירה של מנות מדויקות שמתאימות לקהל המוזמנים, על מגוון גדול מאד של מאכלים כדי שכל אחד מהמוזמנים ייהנה מהטעמים בחך שלו, של מעדן זה ומעדן אחר. במקרים רבים האורח ייקח מנה נוספת או שתיים של מאכל ספציפי שטעמו היה מופלא בעיניו 

כאשר הבטן מלאה והטעם שנותר בפה הוא אגדי, כולם ידברו על הקייטרינג המיוחד של מטעמי שף שהוא במרחק שנות אור מאופציות אחרות אשר קיימות בקטגוריה זו וזאת לאור החשיבה של קייטרינג קונפטיטו על כל פרט ופרט, הטעמים, המרקמים, הנראות והאסתטיקה בכל שולחן.