הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי ליום הולדת

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי ליום הולדת

מחפשים קייטרינג חלבי ליום הולדת? חגיגת יום הולדת זו סיבה נפלאה למסיבה גדולה שכוללת גם את הקולינריה במיטבה. בהתאם לשעת האירוע המתוכנן ולמיקומו, מחליטים המארחים על סוג האירוח עבור המוזמנים היקרים שלהם. במקרים רבים ההעדפה היא להזמין קייטרינג חלבי שידוע בהכנת המטעמים המעולים שלו.

המארחים רואים חשיבות עליונה ברמת שביעות הרצון של האורחים שלהם ולכן הם בוחנים כמה אפשרויות ובוחרים בחברת קייטרינג ייחודית, אשר מקפידה על בקרת איכות לאורך כל שלבי ההכנה של המאכלים השונים עבור המסיבה. 

הזמנת אוכל איכותי ליום הולדת
קייטרינג שמתאים לילדים או מבוגרים
הזמינו שף חלבי ליום הולדת בלתי נשכחת
מגוון רעיונות ותפריט כשר
להזמנות חייגו כעת:
055-982-5522

עמדת קינוחים לאירועים
עמדת קינוחים לאירועים

קייטרינג חלבי ליום הולדת – למה מומלץ?

ההיצע הנרחב של אפשרויות בקטגוריה של קייטרינג חלבי ליום הולדת מכריעה את הכף ולכן המארחים מעדיפים אפשרות זו במקום האפשרות הבשרית. כאשר המבחר הוא גדול כל אורח ימצא כמה וכמה אופציות של פריטים העשויים מחומרי גלם שהוא אוהב, כמו בטטות על מילוי גבינות, כרובית פריכה, תפוחי אדמה קריספיים, חציל קלוי בטאבון וסוגים נוספים של ירקות עם טוויסט מפתיע.

כאשר מזמינים קייטרינג חלבי ייהנו ממנו כל קבוצות האוכלוסייה, גם אלו שהם טבעונים, צמחוניים ובעלי העדפות ספציפיות בתחום הגסטרונומי. השף דואג שיהיו מטעמים מגוונים וכך הצלחות של כולם תהיינה תמיד מלאות במטעמים צבעוניים וטעימים ביותר לאורך כל הערב. 

מגשי אירוח לאירועים
מגשי אירוח לאירועים

מטעמים איטלקיים לאורכה של כל המסיבה 

אחת האופציות המועדפות על מי שחוגג יום הולדת או מי שמתכנן לו את המסיבה, אם מדובר במסיבת הפתעה, היא לבחור את הסגנון הקולינרי. הישראלים מאד מתחברים לסגנון האיטלקי הים תיכוני וברור למארגנים שגם החברים וקרובי המשפחה שלהם יתלהבו מאוכל בסגנון זה שהוא כשר. כולם אוהבים פוקצ'ות בעבודת יד עם שלל תוספות בחלקן העליון כמו תבלינים, ירקות חתוכים ועוד. 

אי אפשר לעמוד בפני הקסם ששמו פיצה שאהובה בכל העולם וגם בישראל. זה הזמן לאכול פיצה משובחת בטעמים לא מוכרים, אך טעימים ביותר. פיצות ספישל עם בלסמי, קרם עגבניות צהובות, פטריות פורטבלו, ארטישוק ועוד המון הפתעות, על פי הניסיון רב השנים של השף. 

כמה עולה קייטרינג יוקרתי ליום הולדת?

עלות של מנה בש"ח קייטרינג רגיל  עלות של מנה בש"ח קייטרינג השף 
100-60 180-120
120-80 180-150

 

למה אנחנו

אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני ולכן כאשר האורחים מגיעים לחגיגה של קונפיטיטו, הם חשים מיד באווירה החמימה, בניחוחות הייחודיים שנישאים באוויר ובהיצע הנרחב של המאכלים שממתינים להם על מגשי אירוח אסתטיים ומרשימים. כאשר הם נוגסים במנות השונות, הם נהנים מהטעמים בחך ומההפתעה בכל אחת מהמנות המוגשות להם.

כאשר הפן הקולינרי הוא ברמה גבוהה, המסיבה הופכת להיות מוצלחת. כך לאורחים יש מצב רוח מצוין, הם שרים ורוקדים עם המוסיקה, נהנים לשוחח עם קרובי המשפחה והחברים שהגיעו למסיבה והאדרנלין הוא ברמה גבוהה ביותר. 

מי שמעוניין בחגיגת יום הולדת, שהאורחים לא ישכחו עוד זמן רב, מזמין קייטרינג חלבי ליום הולדת ברמה גבוהה כמונו כדי שלא תהיה כל אכזבה אצל אף אחד מהאורחים.

לקראת סיומה של המסיבה, מגיעות המנות של השף קונדיטור. המון אפשרויות של קינוחים העשויים מחומרי גלם טריים כמו פירות, שוקולד, קרם, חלווה ועוד. שולחן הקינוחים עמוס במגשי אירוח מושקעים והקהל מצביע ברגליים וניגש לשולחן שוב ושוב כדי ליהנות מכל אחד מהמטעמים המתוקים לאור טעמם המשובח.