הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי בפרדס חנה

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי בפרדס חנה כשר 

מחפשים קייטרינג חלבי או מגשי אירוח בפרדס חנה כרכור? אנחנו קייטרינג קונפטיטו ואנחנו מספקים מגוון מנות ברמה הגבוהה ביותר, עם מטבח כשר בהשגחת הרבנות חדרה, יש לכם אפשרות להזמין מהיום למחר מגוון מנות טעימות וטריות עד הבית.

פרדס חנה הינה מועצה מקומית אשר הורכבה מחדש משני מועצות – פרדס חנה וכרכור (לשעבר). כיום, המועצה המקומית, פרדס חנה, נקראת פרדס חנה-כרכור, האיחוד התבצע בשנת 1969. מועצה זו, נמצאת במחוז החיפה, מכילה כמעט 45,000 תושבים עם מגמת עליה שנתית של 1.2%. צפיפות האוכלוסייה במועצה המקומית עומדת על קרוב ל־2,000 תושבים לקילומטר בודד בלבד.

הזמנת שף פרטי עד הבית בפרדס חנה
הזמנת מגשי אירוח בהתאמה אישית

לפי תקציב ותפריט נוח
להצעת מחיר חינם לתושבי פרדס חנה כרכור
חייגו כעת טלפון:
055-982-5522

מגשי אירוח לאירועים
מגשי אירוח לאירועים

אז למה כדאי להזמין קייטרינג חלבי בפרדס חנה?

פרדס חנה-כרכור הינה מועצה מקומית אשר נמצאת במחוז החיפה, בצפון הארץ. גם פה, כלל התושבים נוהגים לחגוג ולבלות כאוות נפשם. החל מחגיגות ימי הולדת, בר ובת מצווה, ועוד. מחפשים חברת קייטרינג בפרדס חנה? הגעתם למקום הנכון, חברת קונפטיטו כאן לשרותכם.

אז למה כדאי להזמין חברת קייטרינג חלבי בפרדס חנה? הנה כמה סיבות מצוינות:

  1. שירות אישי ואדיב – לעומת מסעדה או שילוח חיצוני, חברת קייטרינג תספק לכם הרבה מעבר. החל משירות אישי ואדיב עד לבית הלקוח, סובלנות בשיחה, התייעצות, ובחירת התפריט המתאים ביותר. שירות אישי ואדיב מובטח.
  2. הצדקה כדאית לקהלי היעד – קהל היעד שלכם לא חובב בשר? אוהב את האוכל הצמחוני או החלבי? זה הקייטרינג שאותו תרצו להזמין. מדובר בהצדקה כדאית עבור קהל האורחים. לפעמים, אין ברירה, וכן, ההתחשבות חייבת להיות מעל הכל. חוויה מובטחת.
  3. מחירים אטרקטיביים וחוויה – חברת קייטרינג חלבי בפרדס חנה, כמו קונפטיטו, תעניק לכם שירות אישי ואדיב, חוויה מושלמת ובלתי שגרתית, מנות גורמה יפות וטעימות, והכי חשוב – מחירים אטרקטיביים לכל כיס. מתחייבים לספק מנות טריות, כשרות, ומושקעות בטעם.

 

אז מה תקבלו אצלנו? שירות אישי ואדיב, מחירים אטרקטיביים, ותפריט עשיר ומגוון בחלב. כל השירותים במקום אחד, קונפטיטו זה הפרטנר הבא שלכם. ללא ספק, ההצדקה והכדאיות גדולה, המחירים ממש משתלמים, והחוויה מעצימה ומשדרגת כל אירוע וחגיגה. נסו אותנו, לא תתחרטו.

קוראסונים באירוע קייטרינג חלבי
קוראסונים באירוע קייטרינג חלבי

מהו המחירון לצרכן – קייטרינג חלבי בפרדס חנה והסביבה

הזמנת קייטרינג חלבי בפרדס חנה הינו החל מ־100₪ ועד 200₪ למנה, לסועד בודד בלבד. המחירים יתומחרו לפי מספר הסועדים והמוזמנים, סוג האירוע והחגיגה, והשירותים הנוספים אשר יכללו. זה נדיר, אם זאת, המחירים צפויים להתייקר גם בעקבות סוג המנה, ייחודה, והשקעתה האישית. כל סועד מקבל במנה מבחר מטעמים מהמטבח האיטלקי, חלבי. טריות וחומרי גלם טובים מובטחים.

טורטייה באירוע בופה חלבי
טורטייה באירוע בופה חלבי

לפניכם טבלה עם מחירון להזמנת קייטרינג חלבי באזור פרדס חנה והסביבה:

סוג השירות מחיר משוער לצרכן
כמה עולה להזמין קייטרינג חלבי בפרדס חנה החל מ־99 ₪ לאיש
מהם המחירים עבור קייטרינג חלבי כשר בפרדס חנה החל מ־99 ₪ לאיש
מהם התעריפים להזמנת קייטרינג חלבי לאירועים החל מ־99 ₪ לאיש
הזמנת מגשי אירוח לאירועים בפרדס חנה כרכור החל מ-88 ₪ למגש
שף איטלקי עד הבית בפרדס חנה החל מ-90 ₪

*המחירים מתומחרים לפי סועד ועשויים להשתנות במועד העסקה הסופית.

אצלנו, בחברת קונפטיטו, האמינות קודמת לכל. המחירים יסופקו באדיבות ויושרה רבה, תודעת השירות ברמה מאוד גבוהה, והחוויה בלתי נשכחת. מהיום, מזמינים קייטרינג חלבי רק בקונפטיטו. לפרטים נוספים, הזמנות ובירורים, וקבלת הצעת מחיר, חייגו עכשיו – 055-982-5522

שאלות ותשובות

icon

המינימיום הזמנה לאזור פרדס חנה הוא 4-5 מגשי אירוח בלבד.

icon

כן, יש לנו כשרות רבנות חדרה

icon

כדאי להזמין לפחות יומיים לפני, יש מקרים שאפשר לעשות גם מהיום למחר