הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי ברחובות

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי ברחובות כשר עם קונפטיטו

מחפשים מגשי אירוח? או אפילו קייטרינג חלבי כשר ברחובות? אתם במקום הנכון, אנחנו קונפטיטו ואנחנו מספקים הכל מהכל במטבח החלבי, יש לכם אפשרות להזמין מהיום למחר מגשי אירוח או שף פרטי שיגיע לעשות לכם אירוע מהסרטים.

רחובות נוסדה לראשונה בשנת 1890 כמושבה חקלאית, לאחר כ־60 שנה, בשנת 1950, רחובות הוכרזה בעיר רשמית בישראל. העיר רחובות ממוקמת לצד מחוז המרכז עם כ־150,000 תושבים לשנת 2022. האוכלוסייה ברחובות מאוד ממוקדת, צעירה, ועם קצב גדילה של כ־1% מידי שנה. חברת קונפטיטו מספקת את שירותי הקייטרינג החלבי גם בעיר רחובות, ראשון לציון, רמלה-לוד, חולון, והסביבה.

אירוח חלבי ברמה גבוהה
כולל שף חלבי ברחובות והסביבה
אפשרות להזמין מגשי אירוח חלביים טריים
הזמנות גם מהיום למחר
להזמנות ופרטים חייגו כעת:
055-982-5522

קוראסונים באירוע קייטרינג חלבי
קוראסונים באירוע קייטרינג חלבי

קייטרינג חלבי ברחובות – הכירו את קונפטיטו

חברת הקייטרינג, קונפטיטו, מספקת שירותי קייטרינג חלבי ברחובות ובמחוז המרכז בישראל. החברה המובילה בישראל לשירותי קייטרינג חלבי איכותי, מגשי אירוח חלביים, ומטעמים מצוינים. חברת קונפטיטו הוקמה בשנות ה־2000 במטרה לספק ללקוחות קייטרינג איכותי, כשר, וטרי. הפתרון המושלם לכל חגיגה – אוכל חלבי ומשובח הנעשה בקפדנות רבה על ידי השפים המובחרים בישראל. קפדנות על רמת הכשרות, הטריות, חומרי הגלם האיכותיים, וכמובן, שירות אישי מכל רוחב הלב.

מגש בורסקטה קייטרינג חלבי
מגש בורסקטה קייטרינג חלבי

אז למה כדאי לבחור דווקא בנו? הנה מספר יתרונות לשירות:

  1. כשרות מהדרין קפדנית – חברת קונפטיטו עובדת עם משגיחים מומלצים, כשרות מהדרין קפדנית ויוצאת דופן. כל המטעמים, המאכלים, ושאר התוספות נבדקות על ידי משגיח כשרות מומחה. והכל, בשבילכם, בשביל השקט הנפשי, הביטחון, והיוקרה.
  2. טריות אמיתית שנבדקת כל יום – הטריות חשובה לנו, לכם, אפילו יותר. לכן, צוות המטבח של קונפטיטו עושים כמרב יכולתם במטרה להשגיח על רמת טריות יומיומית. במילים אחרות, בכל יום, צוות המטבח מחליף את החומרים על בסיס יומיומי, חומרי הגלם.
  3. עמידה בזמנים ושירות יוצא דופן – כאשר חוגגים אירוע או חגיגה מיוחדת, הכל חייב לתקתק בדיוק כמו שעון – החל מבחירת המקום, הקייטרינג, הספקים ונותני השירות, ועוד. אנחנו מתחייבים להתאים את עצמינו אליכם, לעמוד בזמנים ולספק שירות איכותי ומצוין.

חברת קונפטיטו תספק לכם את חווית הקייטרינג הטובה ביותר, החל מכשרות ועד לטריות יומיומית. אצלנו, אתם יכולים להזמין קייטרינג בראש שקט, ללא דאגות או הפתעות בדרך. שירות אישי, חווית בלתי נשכחת, וטעמים יוצאי דופן, בדיוק כפי שאתם אוהבים. לפרטים התקשרו – 055-982-5522

קרואסונים חלביים באירוע
קרואסונים חלביים באירוע

הזמנת קייטרינג חלבי ברחובות – כמה זה עולה?

מחירון הזמנת קייטרינג חלבי מתומחר לפי כמות סועדים, סוג התפריט וחומרי הגלם, והאיכות. במרבית מהמקרים, הזמנת קייטרינג חלבי ברחובות הינה החל מ־100₪ לסועד, למנה בודדת. המחירים צפויים לרדת משמעותית ככל שכמות המוזמנים גדלה. המחירים משוערים בלבד.

המחירים מעודכנים לשנת 2022, נמצאים בטבלה ממש מתחת:

סוג התפריט מחיר משוער
תפריט בסיסי עד 20 סועדים החל מ-100 ש"ח
תפריט מתקדם עד 50 סועדים החל מ-90 ש"ח
תפריט מסעדה עבור 100+ אורחים החל מ-80 ש"ח
קייטרינג לשבת חתן ברחובות החל מ-100 ש"ח
קייטרינג / מגשי אירוח ברחובות החל מ-50 ש"ח

 

איך בוחרים קייטרינג חלבי ברחובות?

בחירתו של קייטרינג חלבי ברחובות נעשית על ידי הקפדה ומחשבה יצירתית לפני הבחירה הסופית. בעת הבחירה, בשלב הראשון, בדקו את השוק, את המחירים, ובצעו השוואת מחירים מקיפה. בשלב השני, בחנו את הביקורות וחוות הדעת, וודאו שמדובר בחוות דעת חיוביות מאוד. בשלב השלישי, בדקו מהו המומחיות של המטבח, האם ההתמחות הינה איטלקית, צרפתית, או בהעדפה אחרת. הגיע הזמן לבחור את שירות הקייטרינג הבא – חברת קונפטיטו תספק לכם את המחיר הטוב ביותר.

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת המחיר הטובה ביותר התקשרו עכשיו – 055-982-5522