הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי במודיעין

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

שף חלבי ומגשי אירוח חלביים במודיעין

מחפשים קייטרינג חלבי במודיעין? שף חלבי? מצאתם! מודיעין נמצאת במחוז המרכז, ליד ירושלים ותל אביב. העיר מונה קרוב ל־100,000 תושבים עם מגמת עליה של 2.5% בשנה. העיר, מודיעין, בצורתה הנוכחית כיום, היא איחוד של 3 רשויות מקומיות: מודיעין, מכבים, ורעות. הידעתם? לעומת ערים אחרות, האוכלוסייה במודיעין כוללת רק יהודים. מחפשים חברת קייטרינג חלבי במודיעין והסביבה? מגשי אירוח חלבי? הגעתם למקום הנכון.

קייטרינג כשר למהדרין במודיעין
אוכל טרי ואיכותי
ניתן להכין תפריט בהתאמה אישית
כולל מגשי אירוח, קינוחים, מנות ראשונות, סלטים וכו'..
להצעת מחיר חינם חייגו כעת:
055-982-5522

קייטרינג חלבי במודיעין

קייטרינג חלבי במודיעין – למה זה כדאי?

קייטרינג חלבי במודיעין הינו קייטרינג אשר מתאפיין במנות גורמה חלביים בלבד. לעיתים, במנות, נכללים גם חומרי גלם מהצומח. הקייטרינג החלבי, ברובו, כשר וטרי ברמה הגבוהה ביותר. ובכל זאת, למרות סגולותיו הנפלאות, למה באמת כדאי להזמין קייטרינג חלבי במודיעין? הנה כמה סיבות:

  1. מתאים גם לצמחוניים – אנשים בסטטוס הצמחוני בוחרים את תפריט התזונה בקפידה. חוק הברזל הוא כזה: לא אוכלים בשר ולא משנה מה יקרה. לפיכך, קייטרינג חלבי הינו הפתרון האידיאלי לצמחוניים, קייטרינג זה, מתאים גם לקהל הצמחוני. ולכן, הכדאיות גדולה מתמיד.
  2. מחירים מוזלים מקייטרינג בשרי – כפי שאתם מכירים ובטח יודעים, נתחי הבשר, עולים המון כסף ומייקרים את עלות העסקה. לעומת זאת, קייטרינג מחומרי גלם חלביים הינו זול בהרבה מקייטרינג בשרי. לכן, הכדאיות גדולה, והמחירים הרבה יותר מוזלים ושווים.
  3. המגוון גדול ומתאים לכל אחד – לעומת הקייטרינג הבשרי, שלאחריו לא תוכלו לאכול בשר, הקייטרינג החלבי ניתן למימוש בכל זמן: ערב, בוקר, וצוהריים. בנוסף, הקינוחים הרבה יותר טעימים. בקייטרינג החלבי תמצאו לפחות משהו אחד שתאהבו, המגוון גדול מתמיד.

 

הזמנת קייטרינג חלבי במודיעין מספק לצרכנים הרבה יתרונות, כדאיות, ומחירים טובים הרבה יותר. בנוסף, הקייטרינג החלבי מתאים גם לאירועים וכנסים קלילים אשר דורשים גם ארוחות קלילות. אלה הם שלושת היתרונות הבולטים בהזמנת קייטרינג חלבי במודיעין לאירועים ולכל מטרה שתבחרו.

בסופו של דבר – כמה זה יעלה לכם?

קייטרינג חלבי או מגשי אירוח חלבי הינם בתעריפים מוזלים מקייטרינג בשרי או טבעוני. בסופו של דבר, לצרכן, המחיר הינה חשיבות שנלקחת בחשבון. הזמנת קייטרינג חלבי במודיעין הינו בתעריפים של החל מ־100 ₪. לעומת זאת, קייטרינג בשרי מתחיל ב־200 ₪. ללא ספק, הכדאיות הינה משתלמת.

לפניכם טבלה מחירון של קייטרינג חלבי במודיעין מבית קונפטיטו:

סוג התפריט מחיר משוער
תפריט עבור 15-20 אנשים החל מ-90 ש"ח לאדם (משוער בלבד) המחיר לא כולל אירוח
תפריט עבור 20-40 אנשים החל מ-85 ש"ח לאדם (משוער בלבד) המחיר לא כולל אירוח
תפריט עבור 40-60 אנשים החל מ-80 ש"ח לאדם (משוער בלבד) המחיר לא כולל אירוח
הזמנת שף חלבי לאירוע כולל הכל מחיר בטלפון בלבד 055-982-5522
הזמנת קייטרינג פיצות בטאבון החל מ-80 ש"ח לאדם

*המחירים משוערים בלבד ועשויים להשתנות בהתאם לתפריט הנבחר, מספר הסועדים, שעות האירוע, יום האירוע, עליית חומרי הגלם וכו'..

הכירו את הקייטרינג הבא שלכם – קייטרינג חלבי קונפטיטו

אנחנו, חברת קונפטיטו, מתמחים רק בסוג קייטרינג אחד: חלבי. לעולם לא נפגע בלקוחות הנאמנים שלנו, לעולם לא נערבב בשר, ולעולם לא נפגע בכשרות הדתית של לקוחותינו. אצלנו, תקבלו שירות אישי ואמיתי, מחירים אטרקטיביים והוגנים, כשרות מהדרין מיוחדת, טריות במקום, ושימוש בחומרי הגלם הכי איכותיים שאפשר למצוא. אנחנו, לא חוסכים על הלקוחות שלנו! תקבלו את הטופ שבטופ.

הפרטנר הבא שלכם נמצא ממש כאן, לפרטים נוספים והזמנות חייגו – 055-982-5522

שאלות ותשובות

icon

בר מצווה, בת מצווה, חינה, חתונה, ימי הולדת, מסיבות, וכל אירוע וחגיגה אנחנו ערוכים לכל אירוע גדול או קטן

icon

ניתן למצוא בתפריט שלנו טאבון פיצות, מגוון ענק של מגשי אירוח, מגוון ענק של סלטים, פסטות ועוד מגוון מנות