הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי בנתיבות

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

שף חלבי בנתיבות וגם מגשי אירוח

מחפשים קייטרינג חלבי בנתיבות? מצאתם את הטובים ביותר! נתיבות נוסדה בשנת 1956 כמעברה, בשנות ה־2000 הוכרזה כעיר רשמית בארץ ישראל. נתיבות, שוכנת במחוז הדרום ונמצאת במרחק של 25 קילומטרים לבאר שבע. על פי הנתונים, לסוף שנת 2022, האוכלוסייה בנתיבות מונה כמעט 47,000 תושבים עם עליה מגמתית ניכרת של 10.3% בשנה. חברת קונפטיטו, תעניק לכם שירותי קייטרינג חלבי בנתיבות, מגשי אירוח, ושירותי שף עד הבית.

קייטרינג חלבי או מגשי אירוח בנתיבות
מוצאים בקייטרינג קונטפיטו המספקים טריות ואיכות
מחירים נוחים ותפריט בהתאמה אישית לאירוע שלכם!
להזמנות ופרטים נוספים חייגו:
055-982-5522

קייטרינג חלבי בנתיבות

מהם השירותים שאתם מספקים בנתיבות והסביבה?

חברת קונפטיטו מעניקה ומספקת שירותי קייטרינג חלבי עם משלוח עד למקום האירוע או הבית, שירותי מגשי אירוח חלבי, שירותי שף חלבי עד לבית הלקוח, שולחן שוק חלבי, שף פיצות בעבודת יד, שירותי בופה חלבי לאירועים, ואפילו קייטרינג לארוחות בוקר ועלייה לתורה. כל השירותים במקום אחד תחת קורת גג אחת. הידעתם? שירותי הקייטרינג שלנו מותאמים לכל סוגי האירועים: החל מימי הולדת ובריתות, בר ובת מצווה, חתונות ושבת חתן, ואפילו אירועי חברה וימי כיף. הקייטרינג מסופק ומבוצע על ידי השף האיטלקי ועוזריו, ובשיקוף על משגיח כשרות יהודי. הכשרות שלנו היא מהדרין.

מחפשים חברת קייטרינג חלבי בנתיבות? כזאת שתבין את הדרישות שלכם? רק חברת קונפטיטו.

הזמנת קייטרינג חלבי בנתיבות לאירועים – כמה זה עולה?

שימו לב: קייטרינג חלבי בנתיבות מתומחר לפי מנת סועד או משקל, סוג התפריט, והתוספות. לעיתים, המחירים מתומחרים גם לפי אופיו של האירוע או החגיגה. לעומת קייטרינג בשרי, המחירים שלנו לקייטרינג חלבי הם מוזלים הרבה יותר. המחירים מתחילים החל מ־100₪ ומשתנים בהתאם. בנוסף, המחירים עשויים להשתנות בהתאם לתעריפי המשק, יוקר המחייה, ויוקר חומרי הגלם.

רוצים לדעת אודות המחירים בצורה קצת יותר מדויקת? לפניכם טבלה מעודכנת:

סוג התפריט מחיר משוער
תפריט בסיסי החל מ-65 ש"ח לאדם
תפריט מתקדם החל מ-75 ש"ח לאדם
תפריט בהתאמה אישית בהתאם לסוג האירוע להתאמה אישית חייגו כעת 055-982-5522
שף פיצות בטאבון בעבודת יד החל מ-90 ש"ח לאדם

*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם לגורמים ומשתנים רבים כמו יום האירוע, שעות האירוע, זמני אספקה, כוח האדם שמגיע לאירוע וכו'.. כל המחירים הם לא המחיר הסופי, תפריט סופי ישלח ללקוח במייל או בהודעה.

הזמנת חברת קייטרינג חלבי בנתיבות – למה אנחנו?

אנחנו, קייטרינג קונפטיטו, מתמחים בשירותי קייטרינג חלבי בפריסה ארצית, גם בנתיבות והסביבה. כלל השירותים של החברה יסופקו גם לתושבי הדרום וגם לתושבי נתיבות כאחד. אז למה דווקא לבחור בחברת קונפטיטו? לפניכם מספר יתרונות אודותינו, כדאיות, והצדקה לשירות:

  1. כשרות מהדרין (ותעודה) מחמירה – אצלנו, לא רק מדברים, התוצאות בשטח. קונפטיטו מחזיקה תעודת כשרות בתוקף, תעודת כשרות מהדרין מחמירה. אנחנו עובדים עם משגיח כשרות צמוד שמשגיח על כל התנהלות העסק מבחינת הדת. קונפטיטו הינה חברת קייטרינג אשר תומכת בצעדי הכשרות היהודיים. מחפשים חברה עם כשרות? הגעתם למקום הנכון.
  2. טריות יומית במקום – לעולם לא נצהיר בדברים שגויים או שקריים. אנחנו נספק את שירותי הקייטרינג החלבי בטריות יומיומית, במקום. כמו כן, לחם הבית והפיצות נעשות במקום ובעבודת יד מוכשרת. מתחייבים לאיכות האוכל והטריות הכי גבוהה שיש.
  3. שירות בפריסה ארצית – כשיש חברה המספקת שירות בפריסה ארצית, אתם יכולים להזמין את שירותי הקייטרינג לכל מקום שתבחרו: למשרד, ליום הכיף עם העובדים, לאירועים וחגיגות מסוימות, ואפילו לבית הלקוח. זמינות מרבית ושירות אמיתי.

חברת הקייטרינג הטובה ביותר בנתיבות, לפרטים נוספים והזמנות חייגו – 055-982-5522

שאלות ותשובות

icon

מגשי אירוח חלביים, פיצות בטאבון, סלטים, קישים, ועוד מגוון דברים נוספים, ניתן להזמין תפריט בהתאמה אישית

icon

יש לנו כשרות של רבנות חדרה, בהצעת המחיר תקבלו את תעודת הכשרות שלנו.