הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי לבר מצווה

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי לבר מצווה כשר

תכנוני הבר מצווה מתחילים בדרך כלל כמה חודשים לפני התאריך. הנער מתחיל ללמוד את הפרשה שלו, בני המשפחה חושבים על כמה אופציות כיצד לחגוג את בר המצווה, באיזה מיקום ואת מי להזמין לאירוע הכל כך חשוב. ההצעות הן רבות וכל משפחה בוחרת את האפשרות שמתאימה להם ולקהל המוזמנים שלהם.

על דבר אחד לא מתפשרים והוא על איכות הקייטרינג כמו קונפטיטו, אשר תמיד מקפידים להעניק מזון איכותי, לאחר שהתקבלו עליו המלצות חיוביות מקרובי משפחה או חברים שנהנו מהמטעמים שלהם באירועים אחרים. 

קייטרינג איכותי בכל רחבי הארץ
מצפון / מרכז / דרום / בכל הארץ
כל סוגי הארוחות: ארוחת בוקר, צהריים, ערב
כולל תפריט מיוחד לילדים או למבוגרים

מחירים משתלמים כולל תפריט עשיר
הכל כשר עם כשרות של רבנות חדרה
להזמנות ופרטים חייגו כעת:
055-982-5522

מגשי אירוח לאירועים
מגשי אירוח לאירועים

חוגגים בר מצווה – חובה לחגוג עם קייטרינג חלבי 

בשנים האחרונות האופציה המועדפת בחגיגות בר מצווה היא ארוחות חלביות. מארחים רבים הגיעו למסקנה שיש דרישה רוחבית לסוג זה של קייטרינג חלבי לבר מצווה ולכן זוהי ההחלטה של חתני בר המצווה וגם של משפחתו הקרובה. על פי הכמות המשוערת של האורחים, שוכרים אולם, גן אירועים, מעדיפים לחגוג באווירה אינטימית בחצר הבית, ביער ובמקומות נוספים.

ההעדפה של קייטרינג חלבי נובעת הן מההיצע הרחב של המוצרים והמטעמים והן מהעובדה שלנוכח המבחר הגדול, כל אחד מהמוזמנים ימצא מוצרים רבים שהוא אוהב. מעבר לכך בקייטרינג חלבי קיים גם מענה לאורחים שמקפידים על מזון מיוחד, כמו מזון ללא גלוטן, מאכלים לצמחוניים ולטבעונים.

עם קייטרינג חלבי לבר מצווה, בדרך כלל כולם מרוצים משלל האפשרויות ואף אחד לא מרגיש מקופח כמו בקייטרינג של מאכלים בשריים, שבו מביאים מנות מדודות וספציפיות מהמטבח לצמחוניים ולטבעוניים.

קרואסונים חלביים באירוע
קרואסונים חלביים באירוע

איזה סוגי קייטרינג חלבי מתאימים לבר מצווה?

בחגיגות בר מצווה משתתפים בדרך כלל בני נוער רבים שהם החברים וקרובי המשפחה של חתן השמחה. זו הסיבה שהשף של הקייטרינג דואג לתת להם מענה. הם נהנים משלל פיצות בטעמים שונים ומפתיעים כמו אלו עם מוצרלה, פורטובלו, שמנת ופסטו. פוקצ'ות בעבודת יד שאהובות מאד על כולם, הרבה מאד סלטים צבעוניים ועשירים במרקמים יוצאי דופן כמו סלט קפרזה עם עגבניות שרי צבעוניות, מוצרלה, בזיליקום ועוד. או סלט עלים מכמה סוגי חסות ברוטב משגע, סלט קיסר עם חסה וקרוטונים ועוד. 

השף מתאים את סוגי המאכלים לאורחים ובהתאם לכך מייצר כמויות של הפיצות השונות ושל המטעמים הנוספים כך שגם בני הנוער וגם המבוגרים ימצאו מענה מצוין לחך שלהם. 

סוגי אירועי בר מצווה

במסגרת הבר מצווה יש כמה אירועים: 

קייטרינג לעליה לתורה בבית הכנסת באמצע השבוע, שבה מגישים לאורחים, בני המשפחה הקרובים והחברים מגשי אירוח לבר מצווה אשר כוללים פיצות בשלל טעמים, פוקצ'ות שנעשו בעבודת יד, סלטים מיוחדים כמו סלט קרפצ'ו סלק, סלט קפרזה עשיר, סלט קיסר ועוד. 

עליה לתורה ביום שבת בבוקר, שבה מגישים לאחר התפילה לאורחים ארוחה חלבית בבית הכנסת, באולם של בית הכנסת, בבית או במקום אחר קרוב שעליו סוכם מראש. השף וצוות המטבח מכינים מטעמים אשר מוגשים מנות ראשונות כמו טאבולה כרובית, כרובית בטאבון, בטטה צלויה עם יוגורט, ברוסקטה סלמון בניחוחות מדהימים, סלטים שונים, פולנטה העשויים מתירס ועוד. 

נסיעה לכותל המערבי בירושלים, אחת האופציות שמשפחות רבות בוחרות היא נסיעה לירושלים, כדי לערוך את הטקס ליד הכותל המערבי. באופציה זו לאחר התפילה, חוגגים את השמחה הגדולה באחת השכונות הסמוכות לעיר העתיקה. שירותי הקייטרינג מעבירים למקום שנקבע מראש מגשי אירוח עמוסי כל טוב כאשר כל המוצרים טריים, מעלים ניחוחות נפלאים והם עשויים רק מחומרי גלם מצוינים, כמו מוצרלה אמיתית, קמחים מעולים, תבלינים טריים, בזיליקום, אורגנו ועוד. 

למה דווקא אנחנו?

לקייטרינג קונפיטוטו יש מוניטין רב שנים אשר נבנה לאורך שנים, לאור שביעות הרצון של הלקוחות הרבים שהזמינו שירותי קייטרינג לאירועים שונים כמו בר מצווה, מסיבת רווקות, ימי הולדת, חגיגות משפחתיות, אירועים עסקיים ועוד. 

הלקוחות שמזמינים שוב ושוב מטעמים לאירועים השונים, בוחרים בכל פעם בהתאם לסוג המסיבה ולסוג המוזמנים את התפריט שהוא המתאים ביותר עבורם וכך הם זוכים בכל פעם לשבחים על הבחירה שלהם שהובילה לכך שהאירוע יוגדר כהצלחה מסחררת.

המוזמנים אוהבים מאד לאכול בשלב הראשון בעיניים, אחר כך לתת לחך את כל העונג של המאכלים המעולים והקינוחים יוצאי הדופן שמוגשים בסוף המסיבה שאי אפשר להבין את טעמם המשובח, עד שלא אוכלים אותם.