הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי בעתלית

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי בעתלית

מחפשים מגשי אירוח או קייטרינג חלבי באזור עתלית והסביבה? אנחנו קונפטיטו ואנחנו מספקים קייטרינג כשר לכל סוגי האירועים קטנים או גדולים, מגשי אירוח בהתאמה אישית לסוג האירוע ועוד המון קינוחים ומנות מובחרות במחירים נוחים.

עתלית נוסדה בשנת 1903 כמושבה, ובשנת 1950 עד 2003, הוכרזה כמועצה מקומית בישראל. כיום, עתלית נחשבת כיישוב רשמי אשר נמצא במעמדה של הועדה האזורית, חוף הכרמל. האיחוד התרחש בין 1950-2003. כיום, היישוב, עתלית, עומד על קרוב ל־12,000 תושבים עם מגמת שינוי של 4.8% בשנה. תמצאו ביישוב הרבה אתרים היסטוריים, עתיקים, חינוך, תרבות ופנאי, והיד נטויה. אנו, קונפטיטו, מספקים את השירות גם באזור.

קייטרינג חלבי כשר בעתלית והסביבה
מספקים מגוון מנות בהתאמה אישית
מתאים לאירועים קטנים או גדולים
ניתן להזמין מגשי אירוח חלביים בלבד
להזמנות חייגו כעת:
055-982-5522

מגש בורסקטה קייטרינג חלבי
מגש בורסקטה קייטרינג חלבי

קייטרינג חלבי בעתלית – מהו המחירון המשוער?

התפריט שלנו כולל קינוחים וכוסות אישיות, מיני ביס וסנדוויצ'ים, סושי וטורטיות, מנות ברוסקטות, מאפים מלוחים, פלטות פירות וגבינות, והתפריט עוד מגוון. בתוכו תמצאו, את כל הטוב של המטבח החלבי, האיטלקי. מחפשים קייטרינג חלבי בעתלית? הגעתם למקום הנכון! לפניכם המחירון המשוער אודות תעריפי השירות:

סוג השירות מחיר משוער
כמה עולה להזמין קייטרינג חלבי בעתלית והסביבה החל מ־100 ₪
מהם המחירים להזמנה של קייטרינג חלבי בחיפה והקריות החל מ־120 ₪
מהו התעריף של קייטרינג חלבי כשר בעתלית החל מ־110 ₪
מהו המחיר להזמנת שף חלבי בעתלית החל מ־98 ₪ לאדם

*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם למדיניות החברה, קונפטיטו.

אירוע חברה יוקרתי
אירוע חברה יוקרתי

הזמנת קייטרינג חלבי בעתלית והסביבה – למה דווקא קונפטיטו?

לא משנה באיזה סיטואציה אתם נמצאים, קייטרינג חלבי הוא נדרש! חגיגה, אירוע, או סתם ישיבה, קייטרינג חלבי בעתלית תהיה הבחירה הנכונה ביותר. אז למה לבחור דווקא בקונפטיטו? הנה כמה סיבות מוצדקות:

  • ביקורות חיוביות ולקוחות מרוצים – צרכן חכם, בודק לפני שהוא מזמין. אצלנו, תמצאו מאות לקוחות מרוצים, עשרות ביקורות משפיעות וחיוביות, ותיק עבודות שפשוט עושה חשק לטעום.
  • עובדים בכל הארץ – חברת קונפטיטו מספקת את כל השירותים בפריסה ארצית, ברחבי הארץ. לא משנה מהו המיקום שבו אתם נמצאים, אנחנו נדאג לספק את העבודה עד אליכם הביתה. זמינות מרבית, עובדים ברחבי הארץ, ותמיד משקיעים במנה עד לפרטים הכי קטנים.
  • שירות איכותי וכשר – אנחנו צוות שאוהב שהכל מושלם, פרפקציוניזם בנשמה. החל מאיכות הטעם, המראה הסגנוני של המנה, ועד לבחירת חומרי הגלם הטובים ביותר. הטריות והכשרות הם מעל הכל. מלבד זאת, תקבלו מאיתנו שירות אישי ומחבק, שירות פרטני ואישי, ותשומת לב לפרטים הקטנים.

 

וזה לא הכל, השירות שלנו בא לידי ביטוי בתוצאה הסופית: באיכות המנה, בכשרות, בטריותה, ובניסיון הרב. הכל פשוט חייב להיות מושלם, מא' ועד ת', מתחילת העבודה ועד סופה. מתחייבים לאיכות הגבוהה ביותר. התפריט מגוון וצבעוני מאוד, ובו, כל אחד יוכל למצוא חלק שהוא יאהב. תפריט שהוא 100% חלבי, מילה שלנו.

איך בוחרים חברת קייטרינג חלבי בעתלית – כך תעשו את זה

אז, הגיע הזמן לבחור בחברת קייטרינג חלבי בעתלית והסביבה, זוהי בחירה אשר דורשת בדיקות. ישנם מספר פרמטרים אשר לפיהם נבחר את נותן השירות הטוב ביותר: בדיקת המלצות וביקורות, שנות ניסיון בתחום המטבחים החלביים, בדיקת רקע קפדנית, ואפילו קבלת המלצה אישית בווטסאפ. את החברה יש לבחור בקפדנות יתרה, לבצע השוואה וסקר שוק, ולהיות תמיד עם היד על הדופק, ממש כמו קשר רומנטי.

מחפשים חברת קייטרינג חלבי בעתלית? הגעתם למקום הנכון! הכירו את חברת קונפטיטו. לפרטים נוספים והרחבה אודות השירות, קבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, או בירורים נוספים, התקשרו – 055-982-5522