הצעת מחיר חינם

שף דגים עד הבית

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

מחפשים שף דגים עד הבית? שף כשר לכל סוגי האירועים

מבקרי מסעדות, צרכנים חכמים, ואפילו תושבים מהמניין תמיד מחפשים את האוכל הבא, את המתכון החדש, ואת החוויה הקולינרית החדשה. מנות דגים משובחות הם הדבר שאתם צריכים. אצלנו, בקונפטיטו, תמצאו מנות משובחות, דגים עם רוטב פיקנטי, חריף, ואפילו חריימה אדום. אוהבים תבשיל דגים משובח? חריף ומתקתק? הגעתם למקום הנכון! קונפטיטו כאן לשרותכם.

הזמנת שף דגים עד הבית
מחירים נוחים
כשר רבנות
להתאמת תפריט במיוחד עבורכם חייגו:
055-982-5522

שף דגים עד הבית

כל מה שרציתם לדעת על תבשיל דגים

בתפריט התזונה האנושי, תמצאו, בין היתר, גם תבשיל דגים. במנות דגים משובחות תוכלו למצוא כמות נדיבה של חלבון. בנוסף, בדגים, תוכלו למצוא כ־17% חלבון מן החי. שימו לב: לעומת בשרים ומקורות אחרים של אוכל, דגים נשמרים לתקופת זמן די קצרה. לכן, כדאי לוודא שמדובר בדג טרי. 

ניתן לשמור על טריות הדגים על ידי ייבוש, המלחה, ואפילו הקפאה. הידעתם? ישנם קרוב ל־30,000 סוגי דגים אשר מיועדים למאכל. ביניהם: דג טונה, סלמון, דג אמנון, דג לברק, דניס, ורבים אחרים. מנות הדגים נפוצים יותר בקרב מדינת הודו, הדגים מהווים מקור יומי ובריא עבורם. מלבדם, איסלנד, יפן, ופורטוגל נמצאים במדד הגבוה ביותר בצריכת אוכל דגים, הם הצרכנים הגדולים ביותר בעולם.

שף דגים פרטי – מה נמצא בתפריט?

צריכה ואכילת מנות דגים מהווה חלק גדול מצריכת החלבון, זה בריא, טעים, ותורם רבות לגוף. לעומת מקורות אחרים של מאכל, אכילת דגים ברמה היומית היא מאוד בריאה. חברת קונפטיטו, מתחייבת לספק מנות עם דגים טריים, כשרים, והכי חשוב – איכותיים. אז מה תוכלו למצוא אצלנו? בתפריט של חברת הקייטרינג קונפטיטו? לפניכם התפריט העיקרי של מנות הדגים המובחרים:

  1. פילה דניס ברוטב ערמונים – דג זה, נקרא גם כדג ספרוס זהוב. בשפה העממית, רבים מכנים את הדג כדג דניס, פילה דניס, או צ׳יפורה. דג זה, נחשב כקטן ולרוב נמצא בים התיכון ובאוקיינוס האטלנטי. מנה מובחרת, משובחת, ויוקרתית המשלבת את פילה הדניס ברוטב ערמונים מתקתק ומתוק. המנה המושלמת לחובבי האוכל הימי, הדגים.
  2. מנת לוקוס של מלך הים – דג הלוקוס נחשב כאחד מהדגים היקרים והאיכותיים ביותר. דג הלוקוס, המכונה גם דקר הסלעים, לוקוס סלעים, וכן לוקוס אדום. הדג נמצא ונפוץ בים התיכון, ובים אשר נמצא בצפון אפריקה. דג זה, קשה להשגה, ונמצא בסכנת הכחדה. קונפטיטו מציעה לכם הזדמנות חד פעמית לטעום את הדג הטעים הזה. המנה, כוללת, פרוסות דג לוקוס בשמן עמוק ותוספות של צ׳ימיצ׳ורי ופלפלים ירוקים וחריפים.
  3. פאיה דגים ספרדי – מנה זו, נחשבת כאחת מהמנות הנפוצות ביותר בספרד – פאיה דגים. המנה כוללת תבשיל אורז ספרדי, ירקות גינה, ודג אמנון טרי ומשובח. הדג חתוך לרצועות וכולל בחובו תבלינים מצוינים, לימון, ירקות גינה, ואורז ספרדי קלאסי. ציר דגים משובח.

 

אלה הם להיטי המכירות אצל חברת הקייטרינג, קונפטיטו. כמובן, ישנם מנות דגים נוספות וטובות. החל מדג חריימה ברוטב אדום, דג לברק טרי, ודג סלומון מעושן. תמצאו אצלנו, את הכל מהכל. אנחנו מתחייבים להעניק שירות אישי, מיומנות בהגשה, טריות יומית, וכשרות קפדנית מאוד.

הזמנת שף דגים עד הבית – כמה זה עולה?

בשונה מקייטרינג חלבי כשר, הזמנת שף דגים עד הבית כרוכה בעלות שונה לגמרי. המחירים הינם החל מ־150 ₪ לסועד ונעים עד לסכום כולל של 350 ₪ למנה. המחירים צפויים להשתנות בהתאם לתפריט שתבחרו, סוג המנות, וסוג הדגים. המחירים הינם לפי מדד הצרכן, בקשותיו, והתוספות. בנוסף, ניתן גם להזמין תפריט קינוחים קלאסי הכולל מגוון רחב של מטעמים והרבה מתוקים.

לפניכם טבלת מחירון להזמנת שף דגים עד הבית:

סוג המנה מחיר משוער
תפריט בסיסי – כולל מנת דג אחת בלבד, כולל 3 סלטים, לא כולל סכום וצלחות החל מ-150 ש"ח
תפריט מתקדם – כולל 2 מנות דג, כולל מבחר סוגי סלטים לבחירה, לא כולל סכום וצלחות החל מ-169 ש"ח
תפריט דגים פרימיום – כולל בחירה של מגוון סוגי דגים, כולל מבחר ענק של סוגי סלטים, כולל קינוחים, כולל סכום, כולל צלחות החל מ-250 ש"ח

*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בעתיד.

לסיכום – בשורה התחתונה

מנות גורמה של דגים הופכות את החוויה למושלמת הרבה יותר. בתפריט שלנו, תוכלו למצוא מגוון רחב של דגים משובחים, תוספות חמות, וסלטים לבחירה. העבודה מתבצעת על ידי השף הפרטי, במתכונים בלעדיים, ובעבודת יד מושקעת. בשורה התחתונה, כולנו אוהבים דגים, במיוחד שהם חריפים וטריים. לא תתאכזבו, להזמנת שף דגים פרטי התקשרו עכשיו – 055-982-5522

זמינים בכל שאלה, לשרותכם תמיד, צוות קונפטיטו.

שאלות ותשובות

icon

כן! כל הדגים שיש לנו כשרים.

icon

כן! אנחנו מגיעים אליכם הביתה עם מבחר דגים טריים וניתן להזמין אותנו כולל צלחות, סכום וכו'..