הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי ברעננה

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי ברעננה עם קונפטיטו

מעונינים לחגוג אירוע בקרוב ואתם מחפשים דרך לשדרג את האוכל? אנחנו מציעים קייטרינג חלבי ברעננה (כשר רבנות) עם מגוון מנות טריות, מגשי אירוח טעימים והכל בטריות ובאיכות שלא ראיתם!

רעננה עברה 3 שינויים דרסטיים לאורך השנים: בתחילה, רעננה הוקמה במושבה חקלאית בשנת 1922. בשנת 1936, הוכרזה רעננה כמועצה מקומית. ולבסוף, בשנת 1982, הוכרזה רעננה כעיר רשמית במדינת ישראל. כיום, העיר, חברה בארגון הנקרא "פורום 15". לשנת 2023, רעננה מונה כ־80,000 תושבים עם מידת שינוי של 2.8% בשנה. רמת הצפיפות של העיר, היא בדירוג 31. כלומר, צפיפות האוכלוסייה עומדת על כ־5,461 תושבים.

קייטרינג חלבי כשר ברעננה והסביבה
מגוון מגשי אירוח ברעננה והסביבה

עם מחירים נוחים
כשר
להזמנות וייעוץ חינם חייגו כעת:
055-982-5522

קוראסונים באירוע קייטרינג חלבי
קוראסונים באירוע קייטרינג חלבי

בקצרה: למי מתאים קייטרינג חלבי ברעננה?

קייטרינג חלבי מתאים כמעט לכולם. אם זאת, ישנם סיטואציות אידיאליות שבהם הקייטרינג מתאים יותר. לדוגמא: אירועי בוטיק, ימי הולדת ובריתות, אירועים קטנים, חג השבועות, שבת חתן, חפלות ומסיבות אישיות, ואירועים פרטיים בבית. ולמרות זאת, קייטרינג חלבי ואיכותי יתאים כמעט לכל סוג חגיגה ואירוע.

מגשי אירוח סושי טורטיה
מגשי אירוח סושי טורטיה

קייטרינג חלבי ברעננה והסביבה – מה נמצא בתפריט?

הזמנת קייטרינג חלבי ברעננה כרוכה בתשלום חד פעמי, עומדת על על בין 60-100 ₪ לאדם. התפריט כולל בחובו מספר פריטים מגוונים, פריטים צבעוניים, ואוכל שכמעט כל אחד יאהב. לפניכם חלק מהתפריט המלא:

  1. מגשי מיני ביס (כריכונים) – בקטגוריה זו, תקבלו מאיתנו, כריכוני מיני ביס. מיני ביס הכוללים חביתה, טונה, סביח, אבוקדו טרי, מיני ביס חלומי, ועוד הרבה. ניתן להתאים את הכריכונים.
  2. סושי וטורטיות – בתפריט זה, תקבלו מגוון טורטיות וסושי. לדוגמא: אבוקדו, סלמון, טונה, סביח, ואפילו אנטיפסטי. כמו בתפריט הקודם, גם פה, ניתן להתאים את המרכיבים של הסושי והטורטייה.
  3. ועוד הרבה – מלבד שני התפריטים הללו, תקבלו, גם תפריט כוסות אישיות (קינוחים), תפריט ברוסקטות, פלטות של פירות, אנטיפסטי, וגבינות, ואפילו כמה מאפים מלוחים.

 

התפריט הנ"ל הינו חלק מהתפריט המלא של שירותי קייטרינג חלבי ברעננה. חברת קונפטיטו מתחייבת לעמוד בדרישות הקפדניות ביותר, בהתאמות האישיות ללקוח, ובטריות והכשרות הנדרשת.

מגשי אירוח לאירועים
מגשי אירוח לאירועים

הזמנת קייטרינג חלבי ברעננה – מהו המחירון המשוער?

המחירים המשוערים להזמנת קייטרינג חלבי ברעננה הינם החל מ־100-120 ₪ לסועד או אדם אחד בלבד. הזמנת קייטרינג חלבי לערב מרובה אנשים (עד 10 סועדים) יעמוד על סכום הערכתי של 1,000-1,200 ₪ בממוצע. אז כמה זה עולה? מהם המחירים המשוערים להזמנת קייטרינג קונפטיטו? לפניכם:

סוג השירות מחיר משוער
כמה עולה להזמין קייטרינג חלבי כשר ברעננה החל מ־120 ₪
מהם המחירים של קייטרינג חלבי החל מ־100 ₪
כמה עולה להזמין קייטרינג חלבי לעד 10 סועדים החל מ־1,000 ₪
מה המחיר של קייטרינג חלבי לאירועים ברעננה החל מ־110 ₪ לסועד

*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם למדיניות החברה.

קייטרינג חלבי קונפטיטו – למה לבחור בנו?

ישנם כמה סיבות שבהם תרצו לבחור דווקא בנו: הראשונה, כשרות. השנייה, חיסכון בזמן. השלישית, ניסיון של 10 שנים בתחומי המטבח האיטלקי והחלבי. הרביעית, עובדים בכל חלקי הארץ.

החמישית, טריות ברמה היומית. וכמובן, יש סיבות נוספות שכדאי לבחור דווקא בנו. אנחנו אוהבים להוציא את המנות כשהן הכי מושלמות (פרפקציוניסטים בנשמה), אוהבים להשתמש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, ותמיד שמים את הלקוח במקום הראשון. מלבד זאת, תוכלו למצוא עלינו ביקורות חיוביות מלקוחות מרוצים.

אז למה אתם מחכים? להזמנת קייטרינג חלבי לאירוע שלכם התקשרו עוד היום – 055-982-5522