הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי בכפר סבא

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי כשר בכפר סבא

מחפשים קייטרינג איכותי וטעים באזור כפר סבא והסביבה? מגשי אירוח טריים וטעימים? לאירועים קטנים או גדולים? אנחנו קייטרינג קונפטיטו ואנחנו מספקים מגוון ענק של מנות איכותיות והכל טרי, טעים – באחריות!

מגוון ענק של מגשי אירוח בכפר סבא
כשרות רבנות
קייטרינג חלבי הכי איכותי
כולל אפשרות להזמין שף חלבי עד הבית
להזמנות ופרטים חייגו כעת:
055-982-5522

מגשי אירוח לאירועים
מגשי אירוח לאירועים

קצת על כפר סבא 

כפר סבא נוסדה בשנת 1903 כמושבה עצמאית. בשנת 1962, הוכרזה כעיר רשמית במדינת ישראל. כפר סבא, שוכנת במחוז המרכז, ליד רעננה, הרצליה, נווה ימין, טירה, ויישובים נוספים. בכפר סבא, תמצאו שירותי רפואה מתקדמים, מרכז תעשייה ומתחמי פנאי ובידור, מרכז מסחרי, ומוסדות חינוך. ע"פ הנתונים לשנת 2023, כפר סבא, מונה כ־101,686 תושבים עם צפיפות של כמעט 7,000 תושבים לקילומטר. דירוג הצפיפות הינו – 20.

מיני קיש לאירועים
מיני קיש לאירועים

הזמנת קייטרינג חלבי בכפר סבא – למה דווקא חברת קונפטיטו?

חברת קונפטיטו הוקמה בשנת 2010 ומאז סוחפת אחריה המונים. בזכות, הטעם, הכשרות, והטריות היומית. אנחנו מספקים את השירות בפריסה ארצית, גם באזור המרכז, בכפר סבא והסביבה. אז למה כדאי לבחור דווקא בחברת קונפטיטו? לפניכם מספר יתרונות אודות שירותי הקייטרינג באזור כפר סבא והסביבה:

  • שירות מנצח בפריסה ארצית – קונפטיטו מספקת את שירותיה בכפר סבא ובכל חלקי הארץ. מלבד זאת, אנחנו בחברה, משתדלים לספק את השירות הכי טוב, לכל לקוח. שירות מנצח אשר מותאם לכל לקוח בנפרד. הכולל: סבלנות, הערכה, אמינות, ויושרה. שירות, שבאמת כיף לקבל.
  • זמינות מרבית וניסיון של 10 שנים – הצוות שלנו זמין עבורכם לכל אורך היממה, ברוב שעות היום. כל המנות, הטעמים, וסגנון ההגשה, נבנו ונלקחו לאחר ניסיון של 10 שנות פעילות. כל הכוח, הזיעה, והעבודה הקשה, נכנסת לתוך המנות המיוחדות שלנו. את הניסיון שלנו, לא תוכלו להחליף.
  • ידע מקצועי במטבח האיטלקי (החלבי) – חברת קונפטיטו, מכשירה צוות ושפים אשר מתמחים במטבח האיטלקי, לרוב, החלבי. הכולל: פיצות, ברוסקטות, לחמים וסלטים, קינוחים, והיד עוד נטויה. גם אם זה נשמע קלישאתי, חלק מהאוכל, מיוצר על ידינו בעבודת יד.

לפרטים נוספים והכוונה, קבלת הצעת מחיר בחינם, או ייעוץ התקשרו עכשיו – 055-982-5522

קרואסונים חלביים באירוע
קרואסונים חלביים באירוע

מחירון קייטרינג חלבי בכפר סבא – כמה זה עולה?

קייטרינג חלבי בכפר סבא מספק חוויה אחרת לגמרי, שונה, ומיוחדת מכל בחינה. לעיתים, זה גורם לחגיגה "להתעורר". ולכן, הכדאיות בה, מאוד משתלמת. המחירים מתחילים החל מ־88 ₪ לאדם. באירועים קטנים עד 10 אנשים, הזמנת קייטרינג בכפר סבא יעלה לכם החל מ־800 ₪ באופן הערכתי בלבד.

לפניכם טבלה אשר מייחסת את מחירון הקייטרינג בכפר סבא והסביבה:

סוג השירות מחיר משוער
כמה עולה קייטרינג חלבי כשר בכפר סבא החל מ־100 ₪ לסועד
מהם התעריפים של קייטרינג חלבי רבנות בכפר סבא החל מ־110 ₪ לסועד
מהו המחיר של קייטרינג חלבי לאירועים קטנים בכפר סבא החל מ־90 ₪ לסועד בהזמנה גדולה
מה המחיר של הזמנת קייטרינג חלבי לאירועים בכפר סבא החל מ־95 ₪ לסועד
כמה עולה להזמין מגשי אירוח בכפר סבא החל מ־50 ₪ למגש (מינימיום 5 מגשים)
הזמנת שף חלבי פרטי לאירוע בכפר סבא החל מ-החל מ־150 ₪ לסועד


*המחירים משוערים בלבד וניתנים לשינוי במעמד הצעת המחיר הסופית.

מגשי אירוח לאירועים
מגשי אירוח לאירועים

מהם היתרונות של קייטרינג חלבי לעומת בשרי?

קייטרינג חלבי בכפר סבא מכיל מספר רב של יתרונות לעומת הקייטרינג הבשרי: הראשונה, ניתן לאכול בשר או מאכלים אחרים גם אחרי. השנייה, מתאים גם לצמחוניים. השלישית, התפריט מגוון ועשיר

הרביעית, מתאים לאירועים בחגים. החמישית, זול ומשתלם בהרבה מקייטרינג בשרי. אלה הם חמשת ההבדלים בין קייטרינג חלבי לבין קייטרינג בשרי. קייטרינג חלבי, ללא ספק, משתלם הרבה יותר. אז למה אתם מחכים? לפרטים והזמנת קייטרינג חלבי התקשרו עכשיו – 055-982-5522