הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים עם שף שמתמחה בחלבי

מחפשים קייטרינג חלבי לאירועים קטנים? מצאתם את הטובים ביותר!
בשנים האחרונות מארחים רבים מעדיפים להציע לאורחים אירוח חלבי ולא אירוח בשרי וזאת כיוון שהמגוון הוא רחב מאד ולכן האורחים נהנים מהיצע נרחב של מנות שכולן משובחות.

קייטרינג חלבי כשר בהתאמה אישית
מתאים לכל סוגי האירועים
קייטרינג חלבי ל 20 איש או פחות

מגיעים לכל רחבי הארץ
ניתן לבחור כשרות מהדרין או רבנות
קייטרינג עם מגוון המלצות
להזמנות חייגו כעת:
055-982-5522

קייטרינג חלבי יוקרתי
קייטרינג חלבי יוקרתי

מה מוגדר כאירוע קטן? 

אירוע קטן הוא סביב 10-50 איש אשר מוזמנים למסיבת יום הולדת, יום נישואין, מסיבת רווקים, מסיבת רווקות, ברית מילה, אירוע עסקי וכו'. אירוע מסוג זה הוא אינטימי של בני משפחה, קולגות וחברים ולכן המחשבה על הכיבוד לכל אחד מהמוזמנים היא חשובה. 

פחזניות ממולאות
פחזניות ממולאות

מדוע מומלץ לבחור בקייטרינג חלבי לאירועים קטנים?

היתרונות של אירוע חלבי לאירועים קטנים הוא שהציבור אוהב את המאכלים הללו ולכן אפשר להציע להם הרבה מאד אופציות. כל אחד מהמוזמנים ימצא את הפריטים שאהובים עליו מבין הירקות, הפסטות, הפיצות והמוצרים הנוספים שמוצעים לקהל. 

מעבר לעובדה שהתפריט החלבי מותאם לקהל הרחב, יש בו גם מנות ייחודיות אשר מותאמות למשתתפים שאוכלים ללא גלוטן, לצמחוניים ולטבעונים. לכן בבחירה של קייטרינג חלבי תמיד האורחים מוצאים אופציות של מאכלים שהם נוהגים לאכול. 

התפריט כולל היצע מגוון של מנות שכוללות ירקות כמו חצילים, תפוחי אדמה, כרוביות ועוד שכוללים מילויים מפתיעים כמו סוגים שונים של גבינות. כמו כן היצע מגוון של פוקצ'ות שעליהן יש תוספות מעניינות כמו מוצרלה, ירקות, תבלינים בעלי נוכחות ועוד. 

בנוסף לכך פיצות קריספיות עם מגוון תוספות כמו בצל, פטריות, זיתים, גבינת פטה, שקשה להפסיק לאכול אותן ולכן הן מוזרמות לשולחנות ללא הפסקה, עד שכל האורחים שבעים.

הירקות הן תוספת חשובה בכל אירוע ולכן אנו מציעים סלטים צבעוניים העשויים מירקות טריים, תוך ביצוע שילובים מעניינים מאד היוצרים טעמים מפתיעים בחך. לכל הסלטים יש רטבים עשירים ותוספות ייחודיות שהופכות כל סלט לחגיגה. 

מגשי אירוח לאירועים
מגשי אירוח לאירועים

מחירון קייטרינג חלבי לאירועים קטנים

לאור שלל אפשרויות האירוח, לפני כל אירוע אנו עורכים סיעור מוחות עם המארחים, מקבלים מידע על האירוע ועל האורחים שאמורים להגיע, אם מדובר במשפחות עם ילדים, אנשי עסקים, צעירים, מבוגרים וכו'. בהתאם לכך ומתוך הניסיון רב השנים של השף חלבי, מוצע התפריט שהוא הנכון ביותר לקבוצות אלו באוכלוסייה. 

סוג המנה מחיר משוער
קייטרינג חלבי לאירועים של עד 20 אנשים החל מ-1800 ש"ח
קייטרינג לאירוע קטן במיוחד של עד 10 אנשים החל מ-1100 ש"ח
הזמנת קייטרינג חלבי לאירועים של עד 30 אנשים החל מ-100 ש"ח לאדם
הזמנת קייטרינג חלבי בבית החל מ-100 ש"ח לאדם
מגשי אירוח לאירועים קטנים החל מ-40 ש"ח למגש

בהתאם לכמות המנות ולהרכב שנבחר על ידי המארחים, עלות מנה מתחילה ב – 100 ₪ לסועד ומגיעה עד 250 ₪ למנה איכותית, אשר כל אחת מהמנות בהן היא בטיב מעולה. 

איפה אנחנו עובדים?

אנחנו  עובדים בכל רחבי הארץ, ומספקים קייטרינג חלבי לאירועים קטנים וגם גדולים, יחד עם זאת אנחנו מספקים שירותים עם מחירים נוחים במיוחד באזור המרכז, הקריות, צפון, ירושלים, בדרום, באשדוד, בחיפה, תל אביב, באר שבע, רמת הגולן, טבריה, ועוד!

למה דווקא אנחנו?

אירועי הקייטרינג שלנו מבוססים על ידע וניסיון שנרכשו לאורך שנים רבות ובנויים על מתכונים מקוריים ויצירתיים אשר כולם הם כשרים. לאורך השנים שיפרנו את המתכונים הבסיסיים והוספנו להם טוויסטים מעניינים. זו הסיבה שלכל המנות שלנו יש מרקמים יוצאי דופן, רטבים משגעים וטעמים קריספיים שאי אפשר לשכוח אותם. אנחנו מכינים מנות נפלאות בניחוח איטלקי ומגיעים לכל מקום בכל רחבי הארץ, כדי לשמח את הקהל באוכל נפלא.

מוזמנים שמגיעים לאירוע מצפים תמיד לאכול מנות מוצלחות במיוחד שהן בעלות טעמים יוצאי דופן להבדיל מהאוכל המוכר והביתי. בקייטרינג שלנו הם מקבלים את הטעמים הללו במנות גדושות של איכות ובכל אחת מהמנות ולכן הם מוקסמים בכל פעם מחדש. 

לא אחת אנו רואים את האורחים לוקחים לעצמם מנה זו או אחרת על הצלחת ומהר מאד הם נחשפים לטעם המופלא ולכן חוזרים לשולחן המרכזי כדי לקחת כמות נוספת של המאכל שאהבו. 

הקינוחים שלנו 

כאשר בוחרים קייטרינג חלבי לאירועים קטנים, האורחים אוהבים מאד את הקינוחים המתוקים בסיומו של האירוע ולכן הם נהנים ממגוון האפשרויות כמו קרם ברולה, ברד פודינג, טירמיסו, פיצנוטלה, פילה לבנה מיוחדת עם תוספות כמו שברי אוראו, הרשיז, פיצה בייגלה מלוח או שולחן קינוחים עשיר במיוחד.

כך יוצאים כולם מהאירוע עם טעם של עוד, לאחר אירוע מוצלח עם קולינריה משובחת.