הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי בקיסריה

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי כשר בקיסריה

מחפשים קייטרינג איכותי וכשר בקיסריה והסביבה? אנחנו מספקים קייטרינג איכותי וגם מגשי אירוח ברמה הגבוהה ביותר! עם שירות וטריות של הקייטרינג האיכותי ביותר באזור קיסריה והסביבה, אנחנו מספקים משלוחי קייטרינג ומגשי אירוח לתושבי קיסריה במחירים משתלמים ועם אפשרות להזמין מהיום למחר (בהתראה של לפחות 24 שעות)

קייטרינג איכותי וכשר
כולל מגוון ענק של מגשי אירוח איכותיים
מבצעים מיוחדים להזמנות מעל 1500
להזמנות ופרטים נוספים חייגו כעת:
055-982-5522

קוראסונים באירוע קייטרינג חלבי
קוראסונים באירוע קייטרינג חלבי

בקצרה על קיסריה

קיסריה נוסדה בשנת 1977 כמושבה. וכיום, קיסריה נחשבת כיישוב קהילתי הנמצא ליד קיסריה העתיקה. קיסריה נחשבת כעיר העשירה ביותר בישראל, בה, הבניה מבוססת בצורה "נמוכה" הכוללת וילות יוקרה, אחוזות פאר, וקוטג'ים עוצרי נשימה. היישוב הקהילתי, קיסריה, מצטיינת בזכות איכות החיים הגבוהה.

לפי הנתונים, נכון לשנת 2023, קיסריה מונה כ־6,024 תושבים עם מגמת עליה העומדת על כ־3.6% בשנה. היישוב הקהילתי קיסריה, שוכן במחוז חיפה, לצד אור עקיבא וחדרה. הידעתם? קיסריה, היא היישוב הקהילתי היחיד בישראל אשר מנוהל על ידי חברה עצמאית, כלכלית, אשר נמצאת בבעלותה של קרן רוטשילד קיסריה. בקיסריה, תמצאו, מלונות, מועדוני גולף, בתי ספר ובתי כנסת, מתחמי בילוי, ועוד.

*היישוב הקהילתי קיסריה, נחשב כמקום תיירות אשר סוחף תיירים רבים ואלפי מבקרים בשנה.

קייטרינג חלבי איכותי
קייטרינג חלבי איכותי

איך בוחרים חברת קייטרינג חלבי בקיסריה?

כמו בכל דבר שאנחנו בוחרים: שירות או מוצר, גם פה נזדקק "ליד מכוונת" אשר תעזור לנו בבחירה. קיימים מספר פרמטרים אשר מסייעים בבחירת חברת קייטרינג חלבי בקיסריה והסביבה. אז איך עושים את זה? כך:

  1. עונים על מספר שאלות לפני החיפושים – תחילה, וודאו מה אתם מחפשים. לאחר מכן, כדאי לענות על מספר שאלות רלוונטיות לפני תחילת החיפושים: האם מדובר באירוע קטן או גדול? האם הכשרות חשובה לכם? מהו החוויה הקולינרית שאתם מחפשים? האם דרושים שירותים נוספים או משלימים? האם החברה מספקת שירותים בפריסה ארצית גם בקיסריה? ומהו התקציב שלכם. במטרה למצוא את החברה האולטימטיבית, תצטרכו לענות על השאלות הללו ושאלות נוספות.
  2. בודקים המלצות וחוות דעת – לאחר החיפושים, ולאחר שבחרתם את החברה המיועדת, כעת הגיע הזמן לבדוק המלצות, חוות דעת משפיעות, וביקורות. ניתן לעשות זאת על ידי קבלת מכתבי תודה בווטסאפ מהחברה, על ידי בדיקת ביקורות באינטרנט, בפייסבוק וברשתות החברתיות, ובדרכים נוספות ואחרות. שימו לב: כדאי לבצע השוואה מול הביקורות החיוביות למול הביקורות השליליות. הסיבה היא די פשוטה: הרבה עסקים בישראל, מזייפים ביקורות בשביל להיות "באור" חיובי.
  3. מתייעצים עם חברים קרובים ומשפחה – הבחירה כדאית כאשר מדובר בהמלצה קרובה מחבר טוב, משפחה, או קרובים אחרים. למעשה, מדובר בהמלצה הכי טובה, הכי כנה, והכי אמיתית. פה אתם לא יכולים "ליפול" שוב. אם זאת, למרות הכל, היו עם היד על הדופק, תמיד.

 

מלבד זאת, ישנם כמה נתונים טכניים שכדאי לבדוק לפני הבחירה: שנות הניסיון בתחום הקייטרינג החלבי, היסטוריה "חיובית" או שלילית אודות החברה, הכשרות או מומחיות בתחום האוכל (כמו: תואר מאסטר שף), רמת טריות, בדיקת תיק העבודות ותמונות מאירועים קודמים, ועוד. אלה הם שלושת הפרמטרים החיוניים.

מגשי אירוח לאירועים
מגשי אירוח לאירועים

למה כדאי להזמין קייטרינג חלבי בקיסריה?

קיימים כמה סיבות אשר מצדיקות את הזמנת השירות הנ"ל: הראשונה, חיסכון מרבי בזמן, לא צריך לבשל. השנייה, מחיר משתלם וזול לעומת אלטרנטיבות אחרות. השלישית, אפשר לאכול בשר גם אחרי. הרביעית, מתאים לאירועים ייחודיים ולכל סוגי האירועים האחרים. החמישית, תפריט מגוון ומתאים גם לצמחוניים. ובסופו של דבר, לפעמים, זה נדרש ומתבקש. "קהלים מסוימים" ידרשו תפריט חלבי לעומת תפריט אחר.

תפריט קייטרינג חלבי בקיסריה – מה נמצא בארסנל?

חברת קונפטיטו מעמידה לרשותכם תפריט מזין, עשיר, ובריא מכל הטוב שבעולם. אנחנו מתחייבים לספק את הכשרות הקפדנית ביותר, טריות ברמה היומיומית, ומנות "שנופלות" לרמה המושלמת. מסיבה אחת: באופי האישי שלנו, אנחנו פרפקציוניסטים בנשמה! אוהבים שלמות. אז מה נמצא בארסנל שלנו:

מיני ביס סושי וטורטיות כוסות אישיות ברוסקטות מלוחים ומאפים פלטות
ביס חביתה סלט אבוקדו כוסות מוזלי סלמון מאפה טורקי פירות
ביס טונה סלמון עוגת גבינה אוראו אבוקדו בורקס גבינה גבינות
ביס סלמון טונה עוגת גבינה פירות יער טונה בוריקיטס ממולא ירקות
ביס אנטיפסטי סביח עוגת גבינה לוטוס פטה ובצד רסק אנטיפסטי
ביס אבוקדו אנטיפסטי כוסות פירות העונה חלומי
ביס פטה בושה


*התפריט המוצג לפניכם הינו חלק מהשירותים שאנחנו מספקים באזור קיסריה והסביבה.

מחירון קייטרינג חלבי בקיסריה – כמה זה עולה?

המחירים עבור שירותי קייטרינג בקיסריה מתומחרים לפי כמות הסועדים, איכות המנות, וסוג האירוע. במקרים מסוימים, התמחור גם "ייפול" למרחק הנסיעה. ברוב המקרים, המחיר למנה הינו החל מ־100 ₪ ל־5 סועדים. בהזמנה גדולה, המחירים יכולים להיות גם כ־90 ₪ למנת סועד בלבד. לפניכם מחירון קייטרינג חלבי בקיסריה:

סוג השירות מחיר משוער
כמה עולה להזמין קייטרינג חלבי בקיסריה החל מ־100 ₪ לסועד
מה המחיר של קייטרינג חלבי כשר בקיסריה החל מ־110 ₪ לסועד
מהו התעריף של מגשי אירוח חלביים בקיסריה החל מ־55 ₪ למגש
כמה עולה להזמין שף איטלקי בקיסריה החל מ־75 ₪ לסועד
מה העלות להזמנת שף פיצות בקיסריה והסביבה החל מ־65 ₪ לסועד
מה המחיר של קייטרינג חלבי עד 20 איש בקיסריה החל מ־120 ₪ לסועד
מהי העלות המשוערת של שף דגים בקיסריה החל מ־80 ₪ לסועד
מה התעריף להזמנת בופה חלבי בקיסריה והסביבה החל מ־120 ₪ לסועד


*המחירים משוערים וצפויים להשתנות בהתאם לתפריט, למספר הסועדים, ולמדיניות החברה.

הזמנת קייטרינג חלבי בקיסריה – למה דווקא קייטרינג קונפטיטו?

חברת קונפטיטו נוסדה בשנת 2010 ומאז מעניקה שירותי קייטרינג חלבי בפריסה ארצית. השירות הנ"ל מסופק בקיסריה, במחוז חיפה, ובכל רחבי הארץ. אז למה לבחור דווקא בחברת קייטרינג קונפטיטו:

  • כשרות רבנות מחמירה – אצלנו, בחברת קונפטיטו, מקבלים את הטופ שבטופ. במישור זה, אנחנו מתחייבים לספק לכם כשרות רבנות מחמירה, איכותית, וצמודה למדיניות היהדות הנוקשה. דבר שכזה, מחייב ערנות מתמדת, טריות צמודה, ותנאי השגחה מחמירים. אצלנו, הכל שקוף.
  • התחייבות לטריות ברמה היומיומית – מכיוון שאנחנו מספקים כשרות צמודה, החוק מחייב אותנו להשתמש בחומרים טריים ברמה היומית. לכן, הביטחון והשקט הנפשי שלכם נמצא במקום נכון. מתחייבים לספק טריות ברמה היומיומית של כלל האביזרים, החומרים, והרכיבים השונים.
  • כל השירותים בפריסה ארצית – כל השירותים של חברתינו פועלים בפריסה ארצית רחבה. החל מאזור המרכז, הצפון, הדרום, ומזרח. וכן, גם בכלל אזורי השרון השונים. שירותי הקייטרינג, שף עד הבית, וכל השירותים האחרים, יסופקו בכל רחבי הארץ.
  • ניסיון של 10 שנים בתחום – חברת הקייטרינג, קונפטיטו, מתמחה בכלל השירותים משנת 2010. לפיכך, ברשותנו, ניסיון עשיר של עשור, 10 שנות ניסיון במדויק. כל המנות יוצאות מושלמות, אנחנו משתמשים בחומרי גלם איכותיים, מתחייבים לטריות יומית, ותמיד הרכיבים עוברים כשרות צמודה.
  • קייטרינג שמבין שמטבח האיטלקי – חברתינו, מצטיינת ומתמחה במטבח האיטלקי, החלבי. ברשותנו, צוות מוכשר ושפים אשר הגיעו מהמטבחים האיטלקיים במגוון רמות שונות. אנחנו מכירים את המטבח האיטלקי כמו את "כף ידינו". תוצאות אידיאליות ומושלמות מכל בחינה, בהתחייבות.

 

לסיכום, חברת קונפטיטו מספקת שירותי קייטרינג חלבי בקיסריה והסביבה ובכל חלקי הארץ. לקבלת פרטים נוספים אודות השירות, קבלת הצעת מחיר בחינם, ייעוץ ראשוני, התקשרו עוד היום – 055-982-5522