הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי בחיפה

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי כשר בחיפה עד הבית

מחפשים קייטרינג כשר בחיפה והסביבה? אנחנו קונפטיטו ואנחנו מספקים קייטרינג איכותי וכשר וגם מגוון מגשי אירוח בחיפה והסביבה, רוצים להנות מאוכל איכותי? הזמינו אותנו כעת.

חיפה נחשבת כאחת מהערים הבולטות בישראל. למעשה, חיפה מדורגת במקום השלישי בישראל כעיר עם כמות האוכלוסייה הגדולה ביותר. חיפה, מונה קרוב ל־300,000 תושבים ובחובה תוכלו למצוא את נמל חיפה, מלונות אטרקטיביים, מתחמי קניות, ואתרים היסטוריים. כיום, בשנת 2022, חיפה גם נחשבת כעיר תיירות. האוכלוסייה בחיפה מעורבת, בה קיימים יהודים וערבים כאחד.

מחפשים קייטרינג לאירועים קטנים או גדולים בחיפה?
אנחנו מספקים קייטרינג כשר לכל סוגי האירועים בצפון ובחיפה
כולל מגוון מגשי אירוח בהתאמה אישית

מחירים נוחים במיוחד
להזמנות ופרטים חייגו כעת:
055-982-5522

מנות ראשונות באירוע
מנות ראשונות באירוע

 

מהו קייטרינג חלבי בחיפה?

קייטרינג חלבי בחיפה הינו קייטרינג של חברה המתמחה במאכלים אשר מספקת שירות בחיפה. ברוב המקרים, חברה כזו, תספק את שירותיה גם בערים הקרובות, במחוז חיפה, וביישובים השונים. השירות כולל הכנת מנות ביתיות לשישי שבת, לחגים, לאירועים וחגיגות פרטיות, ולכל מטרה שהיא. קייטרינג בתחום החלבי, כולל מנות חלביות, מנות פרווה, וכאלה אשר כשרות ומיועדות גם לדתיים. חברת קונפטיטו מתמחה בקייטרינג חלבי בחיפה והסביבה, וכן, בפריסה ארצית רחבה בכל הארץ.

מגשי אירוח סושי טורטיה
מגשי אירוח סושי טורטיה

האם ניתן להזמין קייטרינג לאירועים קטנים בחיפה?

קייטרינג לאירועים קטנים בחיפה הינו קייטרינג חלבי אשר מתאים לימי הולדת, בר ובת מצווה, בריתות, וחגיגות נוספות וקטנות. השירות הנ"ל של חברת קונפטיטו מתאים גם עבורכם, עבור אירועים קטנים בחיפה והסביבה. ניתן להזמין את השירות גם למקום היעד שהשכרתם זה עתה. המנות שלנו מבוצעות על ידי טבח איטלקי מקצועי, כוללות כשרות רבנות, וטריות ברמה היומית. מחפשים חברת קייטרינג חלבי אשר תספק את שירותיה גם לאירועים קטנים בחיפה? מצאתם.

 

מה כלול בתפריט קייטרינג חלבי – וכמה זה עולה?

חברת קונפטיטו מספקת שירותי קייטרינג חלבי הצמוד לתפארתו ומחשבתו של שף איטלקי. אנחנו מספקים שירותי קייטרינג איכותיים, שירותי שף פיצות, מגשי אירוח חלבי, שולחן שוק חלבי, ושירותים נוספים אשר מגוונים ומכניסים צבע לחגיגה. תפריט הקייטרינג החלבי שלנו כולל פיצות, בורקסים ומאפים, לחמים, מבחר סלטים לבחירה, רביולי ופסטות, ארטישוק, מבחר גבינות, וכן, גם שלל פינוקים וקינוחים מושלמים לסיום. התפריט מגוון ועשיר, בריא, ומכיל רק דברים חלביים.

המחירים עבור הזמנת קייטרינג חלבי לאירועים בחיפה הינם החל מ־100₪ למנה, לסועד בלבד. המחירים הינם משוערים ומשתנים בהתאם לכמות הסועדים, התפריט, והתוספות של העסקה. לפניכם טבלה אשר ממחישה בצורה טובה יותר את המחירים לקייטרינג חלבי בחיפה והסביבה:

סוג השירות מחיר משוער
כמה עולה להזמין קייטרינג חלבי בחיפה והקריות החל מ־60 ₪ לסועד
הזמנת מגשי אירוח חלביים בחיפה החל מ־55 ₪ למגש
מה התעריף להזמנת קייטרינג חלבי בקריות החל מ־60 ₪
שף פיצות עד הבית בחיפה החל מ־65 ₪
שף איטלקי עד הבית בחיפה והצפון החל מ-75 ₪

*המחירים משוערים בלבד ומשתנים בהתאם לכמות הסועדים ופרמטרים נוספים.

הכירו את הקייטרינג הבא שלכם – קייטרינג קונפטיטו

קונפטיטו הינה חברה המתמחה בקייטרינג חלבי בפריסה ארצית בכל רחבי הארץ. השירות כולל משלוחים, תפריט מגוון ועשיר, כשרות צמודה, וטריות יומיומית. אצלנו, מקפידים על איכות. החברה צמודה וכפופה לניהולו של שף איטלקי מקצועי עם ניסיון של מעל 10 שנים בשלל מטבחים. אנחנו מתחייבים לספק את התוצאה המיטבית, בהתאם לשביעות רצונו של הלקוח. לפרטים נוספים, התייעצות בחינם, או קבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, חייגו עוד היום – 055-982-5522