הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי בכפר יונה

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי כשר בכפר יונה

מחפשים קייטרינג חלבי בכפר יונה? או מגשי אירוח בכפר יונה? מצאתם את קונפטיטו הטובים ביותר בקייטרינג ומגשי אירוח כבר למעלה מ- 7 שנים!

קצת על כפר יונה

כפר יונה נוסדה בשנת 1932 כמושבה. בשנת 1940, הוכרזה כמועצה מקומית. בשנת 2014, בעקבות התפתחות משמעותית של היישוב, כפר יונה קיבלה זכאות והפכה לעיר רשמית במדינת ישראל. על פי הנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, לשנת 2023, כפר יונה מונה קרוב ל־30,000 תושבים עם שינוי מגמתי באוכלוסייה של כ־5.7% בשנה. צפיפות האוכלוסייה עומדת על כ־2,575 תושבים לקילומטר בודד אחד.

הזמנת קייטרינג חלבי כשר בכפר יונה
מחירים משתלמים
כשר בהשגחת הרבנות
להזמנות חייגו כעת:
055-982-5522

מנות ראשונות באירוע
מנות ראשונות באירוע

 

קייטרינג חלבי בכפר יונה – מה אתם מקבלים בתפריט?

בתפריט החדש והמשודרג שלנו תקבלו מגוון רחב של מטעמים: כריכוני מיני ביס מגוונים וטעמים, סושי במבחר טעמים וטורטיות מגוונות, כוסות אישיות כקינוח משלים, ברוסקטות מושלמות, פלטות ירקות פירות וגבינות אשר מוענקות בהמון אהבה, וכמובן, מגוון רחב של מאפים מלוחים. תמצאו אצלנו, הכל מהכל.

מחפשים משהו אחר? רוצים להתאים את התפריט ולבקש משהו מיוחד? דברו איתנו, הכל אפשרי.

מגשי אירוח לאירועים
מגשי אירוח לאירועים

מחירון קייטרינג חלבי בכפר יונה – מהם המחירים?

חברתינו, קונפטיטו, מספקת את שירותיה בכפר יונה, נתניה, ובכל חלקי הארץ. המחירים לצרכן, הינם, החל מ־100 ₪ לסועד ומשתנים לפי מספר פרמטרים: כמות סועדים, סוג התפריט הנבחר, וסוג האירוע. בנוסף, ייתכנו שינויים בעקבות איכות מנות מסוימת, חומרי גלם, וכשרות. לפניכם המחירים לצרכן:

סוג המנות מחיר משוער
כמה עולה קייטרינג חלבי בכפר יונה החל מ-100 ₪ לסועד
כמה עולה מגשי אירוח להזמנה עד הבית בכפר יונה החל מ-50 ₪ למגש
שף חלבי פרטי עד הבית החל מ-150 ₪ לסועד
שף פיצות עד הבית החל מ-90 ₪ לסועד

*המחירים משוערים בלבד וכפופים לשינוים בהתאם לעליית חומרי הגלם, יום האירוע, תאריך, כמות האנשים ועוד..

מגשי אירוח וקייטרינג חלבי – למה חברת קונפטיטו?

קייטרינג קונפטיטו הינה חברה המתמחה בקייטרינג חלבי, איטלקי, כשר. החברה עוסקת בתחום משנת 2010, ומאז מעניקה ללקוחותיה שירות אישי, מחירים הוגנים, ומנות חלביות מושלמות. כל השירותים, כוללים כשרות, מנות טריות יומיומיות, בחירת חומרי גלם איכותיים, והרבה השקעה וזיעה לפרטים הקטנים.

קייטרינג חלבי איכותי
קייטרינג חלבי איכותי

אז למה לבחור דווקא בקייטרינג קונפטיטו? לפניכם מספר סיבות מוצדקות:

  • מחירים אטרקטיביים לכל כיס – חברת קונפטיטו מספקת את שירותיה במחירים מוצדקים, ראויים, ואטרקטיביים אשר מותאמים לכל כיס. המחירים, לרוב, מתומחרים לפי מספר מנות סועד.
  • שירותים עד לבית הלקוח – חברתינו, פועלת במטרה לספק את השירותים גם עד לבית הלקוח. לדוגמא: הזמנת שף חלבי עד הבית, הזמנת קייטרינג בשילוח מקומי או בינעירוני, ואפילו ארצי. אנחנו גם מספקים את השירות ומבצעים את העבודה בבית הלקוח.
  • כשרות וטריות במקום – טריות וכשרות מתאימה היא ערך עליון עבורנו. אם זה חשוב ללקוחות, זה חשוב לנו. אנחנו מאוד דייקנים, מסודרים, ובוחרים את חומרי הגלם לפי טריות יומיומית. הכשרות אצלנו היא רבנות אשר מתאימה כמעט לכולם.

 

אז למה אתם מחכים? לפרטים נוספים והזמנות עד הבית התקשרו עכשיו – 055-982-5522