הצעת מחיר חינם

קייטרינג ארוחת בוקר

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג ארוחת בוקר בהתאמה אישית לכל אירוע

מחקרים רבים אומרים שהארוחה הראשונה ביום היא הארוחה החשובה ביותר: ארוחת הבוקר. ארוחת הבוקר חייבת לכלול פחמימות, סיבים תזונתיים, ומזון עם הרבה אנרגיה. השירות הנ"ל, מתאים עבור פגישות, הרצאות, ימי גיבוש, וכן גם עבור ארוחת בוקר זוגית ורומנטית. חברת קונפטיטו מציעה לכם הזדמנות חד פעמית להנות מארוחת בוקר מפנקת, בריאה, ומושלמת.

מחפשים ארוחת בוקר לעובדים?
קייטרינג חלבי עם תפריט מיוחד של ארוחת בוקר
עובדים בכל רחבי הארץ
מחירים נוחים בכל רחבי הארץ
תפריט עשיר כולל הכל

להזמנות חייגו כעת:
055-982-5522

קייטרינג ארוחת בוקר

הזמנת השירות – תפריט ארוחת בוקר

תפריט קייטרינג ארוחת בוקר הינו תפריט המגבש בריאות, אנרגיה, וטעם נפלא ויוצא דופן. בתפריטים אלו, תוכלו למצוא את כל מה שאתם אוהבים, ניתן להזמין גם תפריט בריאות בהתאמה. הזמנת השירות הינה עד למקום, עד לבית הלקוח, המקום שהשכרתם, או במקום הציבורי שבחרתם. אז מה נמצא בתפריט ארוחת הבוקר? הנה מספר מרכיבים ודברים אשר יספקו לכם תיאבון:

  1. לחמים ומזטים – תפריט ארוחת הבוקר מגיע עם לחמים איכותיים לבחירה: לחמים כפריים, לחם לבן, וניתן גם לשלב לחמים בריאותיים. לצד הלחמים המושלמים, ישולבו, מספר מזטים וממרחים לבחירה: גבינה לבנה או שמנת, ממרח פסטו, זיתים, פלפלים, ועוד.
  2. מאפים מתוקים או מלוחים – לצד התפריט, יוגשו לכם מאפים מתוקים או מלוחים לפי בחירה. לדוגמא: מאפה שוקולד או גבינה, מאפה שמרים, מאפה חמאה, ומאפים מתוקים. את תפריט המאפים ניתן לבחור בהתאמה אישית לפי תפריט המאפים שהוגדר מראש.
  3. פלטת גבינות עשירה – החלק הכי טוב בארוחה, פלטת גבינות עשירה ומשובחת. פלטת הגבינות המושלמת צפויה לכלול מספר גבינות: צפתית, בולגרית, עיזים, גבינת שמנת מתוקה, גבינת שום שמיר, לאבנה עם זעתר ושם זית, ומבחר גבינות נוספות.
  4. שקשוקה שכולם אוהבים – את השקשוקה של השף חלבי שלנו לא תרצו לפספס. ישירות מהמחבת, חומרי גלם טריים ואיכותיים, ושקשוקה שכולם אוהבים. השקשוקה כוללת שני ביצים, רוטב עגבניות או רסק, ולאוהבי החריף – פלפלים חריפים טריים.

    *בתפריט זה, נכלול גם שקשוקה וגם חביתות לפי בחירה: חביתת עין או ירק.
  5. פינת שתייה וקפה – ולסיום, בלעדיו, ארוחת הבוקר תיראה אחרת לגמרי. בתפריט השתייה, תקבלו: משקאות קרים או מוגזים, קפה שחור, אספרסו, וכן גם קפה הפוך. אי אפשר להתחיל את הבוקר ללא הקפה, השתייה אשר פותחת את הבוקר בצורה מושלמת.

 

שימו לב: ייתכן שתפריט ארוחת הבוקר תכלול גם גחנון, חריף, ורסק עגבניות. ניתן להזמין תפריט בריאות לצמחוניים או לטבעוניים. תפריט הבריאות כולל: ירקות מהצומח, רטבים, וסלט אישי. תפריט ארוחת הבוקר בקייטרינג ניתן להתאמה אישית, שינוי, או הוספה של מרכיבים. קונפטיטו מתחייבת לספק תפריט טרי, כשר, ועם חומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר שתמצאו.

קייטרינג ארוחת בוקר בשטח
קייטרינג ארוחת בוקר בשטח

קייטרינג ארוחת בוקר בשטח

קייטרינג ארוחת בוקר בשטח הינו קייטרינג המיועד לזוגות, לימי כיף וגיבוש, ולכל מטרה שהיא. אוהבים את הטבע? אוהבים לאכול בשטח? זה השירות שאותו לא כדאי לכם לפספס… ארוחה לצד הטבע הירוק, לצד הנוף העוצר נשימה, אין יותר טוב מזה. ארוחת בוקר בשטח כוללת בחובה קייטרינג בסגנון בופה, ובו, תמצאו את כל הטוב שבעולם. שימו לב: ייתכן שהתפריט ישתנה.

הקייטרינג בשירות זה, יכלול, אנשי צוות מיומנים, הגשה אישית, והרבה מאוד מטעמים נפוצים. התמקמתם כבר בשטח המיועד? נהנים מהנוף והאווירה? כעת, זה הזמן לארוחת בוקר מפנקת. חברת קונפטיטו מזמינה אתכם לחוויה בלתי נשכחת, מושלמת, של ארוחת בוקר משובחת. 

שימו לב: ארוחת הבוקר נעשית על ידי השף הראשי, הצוות המקצועי, ופועליו.

קייטרינג חלבי ומגשי אירוח
קייטרינג חלבי ומגשי אירוח

קייטרינג ארוחת בוקר לבר מצווה

מתכננים בר מצווה בכותל? בר מצווה באולם אירועים? או אפילו במקום פרטי? הכירו את הפתרון: קייטרינג ארוחת בוקר לבר מצווה. בר מצווה הינה חגיגה חד פעמית שבה הילד מגיע לגיל המצוות, ולכן, החגיגה חייבת להיות עם השקעה נכונה, קפדנית, וכמה שיותר משמחת. חגיגת בר מצווה חייבת לכלול את בחירת המקום, נותני השירותים, שירותי הקייטרינג, וכמובן את התכנון הקפדני.

חברת קונפטיטו מתחייבת לספק ארוחת בוקר כשרה, טרייה, ועם חומרי גלם איכותיים ומפנקים. אנחנו מספקים גם קייטרינג ארוחת בוקר לשבת, לבר מצווה אשר מתרחשת ביום קדוש וחשוב. קייטרינג זה, יכלול את התפריט שציינו, תוספות מובחרות, וכמובן מאכלים מתאימים. זהו הפתרון המוביל ביותר לחגיגת בר מצווה מפנקת ומושלמת לילד, הפרטנר שלכם נמצא כאן – קונפטיטו.

קייטרינג חלבי בארוחת בוקר
קייטרינג חלבי בארוחת בוקר

קייטרינג ארוחת בוקר – כמה זה עולה?

המחירים המשוערים עבור הזמנת קייטרינג ארוחת בוקר הינם החל מ־66 ₪ לסועד. המחירים עשויים להתחיל גם בטווח של עד 200 ₪ למנה. המחירים משתנים ומתומחרים לפי סוג המנה, איכות חומרי הגלם, כמות הסועדים, ויעד המקום. השירות כולל הובלה של הקייטרינג עד למקום החגיגה, האירוע, או הבית הפרטי. המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם למדיניות החברה – קונפטיטו.

לפניכם טבלה להזמנת קייטרינג ארוחת בוקר מושלמת:

סוג השירות מחיר משוער
מהם המחירים עבור הזמנת קייטרינג ארוחת בוקר החל מ-66 ש"ח
כמה עולה להזמין קייטרינג ארוחת בוקר בשטח החל מ-77 ש"ח
מהם התעריפים להזמנת קייטרינג ארוחת בוקר לשבת משתנה לפי סוג
כמה עולה הזמנת קייטרינג ארוחת בוקר לבר מצווה החל מ-66 ש"ח
קייטרינג לארוחת בוקר במרכז החל מ-66 ש"ח

*המחירים כוללים מע"מ וצפויים להשתנות בהתאם לדרישותיו של הלקוח.

הזמנת קייטרינג ארוחת בוקר – רק קונפטיטו

קונפטיטו הינה חברה המתמחה בשירותי קייטרינג חלבי, קייטרינג עם התמחות במטבח האיטלקי. בין השירותים שלנו: קייטרינג חלבי לאירועים, מגשי אירוח חלבי, שירותי שף פיצות איטלקי, ושירותים נוספים בתחום המטבח החלבי והקלאסי. מחפשים שירותי קייטרינג לארוחת בוקר? הגעתם למקום הנכון. אצלנו, תקבלו, ארוחת בוקר משובחת, רעננה, ועם מרכיבים טריים וכשרים.

אז למה לבחור דווקא בנו? הנה מספר יתרונות בולטים:

  • כשרות קפדנית – אנשי דת? אצלנו, תקבלו את הכשרות הקפדנית ביותר שתמצאו. חברת קונפטיטו עובדת בצמוד למשגיח כשרות, ברמה היומית, בצורה הקפדנית והטובה מכל. הכשרות שלנו הינה רבנות והיא אחת מהכשרויות הקפדניות והטובות ביותר.
  • טריות יומיומית – אצלנו, בחברת קונפטיטו, ארוחות הבוקר חשובות וכך גם הטריות. חברת קונפטיטו שומרת על טריות יומיומית, החל מסלטים, גבינות, לחמים, וחומרי גלם נוספים. הטריות, מבחינתנו, הינה ערך עליון. יש דברים שחייבים להתבצע בצורה נכונה ולפי הספר.
  • חומרי גלם איכותיים – קונפטיטו משתמשת בחומרים כשרים, טריים, ואיכותיים ככל הניתן. החל מירקות, ביצים, חומרי בסיס, ואפילו רטבים. הכל נעשה בצורה איכותית וטרייה. כדאי לדעת: לעולם לא נגיש ללקוח חומרי גלם לא טריים או ישנים, החומרים טריים ואיכותיים.

חברת קונפטיטו אחראית לבצע את המנות בצורה קפדנית, איכותית, ולפי חוקי הבריאות והדת. לפרטים, התייעצות, או קבלת הצעת מחיר, השאירו פרטים או חייגו עכשיו –055-982-5522