הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי יוקרתי

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי יוקרתי עם קונפיטוטו

באירועים מיוחדים מזמינים קייטרינג חלבי יוקרתי. זה קורה באירועים עסקיים בעלי חשיבות גבוהה, חתונות, מסיבות ועוד. לאור הרצון העצום ליצור חוויה קולינרית, במקרים הללו בוחרים בקייטרינג יוקרתי אשר מבצע לעיתים תכופות אירועים מסוג זה שבהן קיים דגש על הכנת מאכלים שאינם מוגשים בדרך כלל באירועים אחרים וזאת כדי להעניק לאירוע זה ממד של אקסקלוסיביות.

 

קייטרינג בוטיק כשר
עם שף חלבי שמיומן במטבח החלבי
לכל סוגי האירועים
להזמנות חייגו כעת:
055-982-5522

קייטרינג חלבי יוקרתי

קייטרינג יוקרתי כשר 

כדי להגיע לפסגת האירועים, בוחרים שירותי קייטרינג יוצאי דופן בטיבם כמו קייטרינג קונפיטוטו, שיש עליהם המלצות רבות מחברים, קולגות עסקיים ומקרובי משפחה וגם חוות דעת מעולות באינטרנט, מתוך המלצות שרשמו הלקוחות באתר. בקטגוריה זו יש מאכלים מאד ייחודיים והשף מציע למארחים כמה וכמה אופציות כדי ליצור אירוע יוקרתי. 

לאור הניסיון רב השנים של השף הוא מסוגל לקלוע למטרה ולסייע בבחירת הטעמים הקולינריים המובילים על פי הרכב האורחים שאמורים להגיע. אם מדובר לדוגמה באנשי עסקים בכירים, שכבר טיילו בכל העולם ומכירים הרבה מאד מטעמים, הם ישמחו מאד לאכול אוכל איטלקי שהוא ברמה גבוהה מאד וייהנו ממאכלים כמו ברוסקטה סלמון בטעם משגע, כרובית צלויה בטאבון, בטטה מדורה והמון ירקות נוספים עם תבלינים ועשבי תיבול טריים שהניחוח שלהם נמצא באוויר ויוצר תחושה נפלאה לכולם. כל המטעמים הללו יזכירו להם את הטיולים שלהם איטליה במיוחד בטוסקנה ובאזורים נוספים.

קוראסונים באירוע קייטרינג חלבי
קוראסונים באירוע קייטרינג חלבי

לאיזה אירועים זה מתאים? 

קייטרינג יוקרתי מתאים מאד לימי גיבוש של מקומות העבודה שבהם קיים רצון להעניק לעובדים ארוחות משובחות, כדי להביע את ההערכה של ההנהלה לעבודתם היום יומית של כל אחד מהעובדים. כמו כן באירועים עסקיים שבהם מוזמנים קולגות מהארץ או מחו"ל וזאת כיוון שמבצעים השקה של מוצר חדש, חוגגים סוף שנה עם רווחיות גבוהה ועוד. כשמדובר בגורמים בכירים במשק שאמורים להגיע לאירוע זה, ההעדפה היא להזמין קייטרינג יוקרתי ברמה הגבוהה ביותר.

השף החלבי שלנו הוא מומחה אשר ביצע הרבה מאות אירועים מסוג זה, אך עם זאת הוא כל הזמן מחדש את המנות הקיימות ומבצע בהן שינויים כדי להעשיר את הטעמים שלהם ולהוסיף להם טוויסט שמשנה את הכול כמו פרי אקזוטי, קרם מירקות ספציפיים שמותירים טעם מעולה כמו לדוגמה עגבניות שרי בשלל מרקמים ובנראות מפתיעה. 

קייטרינג חלבי יוקרתי
קייטרינג חלבי יוקרתי

למה לבחור דווקא בנו?

אפשר לראות על פניהם של המוזמנים את שביעות הרצון הגבוהה שלהם מהמעדנים שהם אוכלים בערב זה מתחילתו ועד סופו. כל מנה היא הפתעה מבחינת הנראות שלה ומיזוג הטעמים. השילוב המוצלח של מאכלים איטלקיים כמו פוקצ'ות בטקסטורות ייחודיות עם שלל ירקות מעורבים מעליהן ופיצות ספישל עם קרם עגבניות, שמנת פרמזן ופטריות פורטבלו, פסטו טרי עם פרמזן גבינת עיזים אשר מועברות כל הזמן למגשי אירוח בכמויות גדולות במיוחד. 

הטעמים יוצאי הדופן של מנות השף הללו, נימוחים בפה, מעניקים טעם של עוד ולכן כשמגיעים הקינוחים ברור לכל האורחים שכל אחת מהאופציות תהיה משובחת, טירמיסו, קרם ברולה, קלצונה נוטלה, ברד פודינג, פיצנוטלה עם או בי שערות חלווה, פיצה לבנה הרשיז עם שברי עוגיות אוראו, מסקרפונה עם שברי לוטוס או פיצה בייגלה שטוח ושלל הפתעות בנראות מדהימה.

כשהאורחים יוצאים מהאירוע היוקרתי עם חיוך מאוזן לאוזן, השף יכול להיות רגוע כיוון שברור לו שהאורחים נהנו מכל אחד מהמאכלים שהושקעו בו חשיבה רבה כדי להגיע לטעם הרצוי.