הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי בקדימה – צורן

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי בקדימה – צורן כשר איכותי וטעים

מחפשים קייטרינג חלבי בקדימה? תכירו את קונפטיטו, אנחנו מספקים מגשי אירוח טריים, קייטרינג איכותי וטעים עם כשרות רבנות.

קדימה נוסדה בשנת 1933 כמושבה חקלאית, לעומתה, היישוב הקהילתי צורן הוקם בשנת 1992. בעקבות החלטת הכנסת, בשנת 2003, קדימה וצורן איחדו "כוחות" והפכו למועצה מקומית אחת, מאז, ועד היום. המועצה המקומית, קדימה-צורן, מונה קרוב ל־24,000 תושבים עם מגמת שינוי של כ־1.5% בשנה. צפיפות האוכלוסייה עומדת על 2,195 (103 במדד) תושבים לקמ"ר אחד. תחום שיפוטה, הינו, כ־10,600 דונמים.

אוכל טרי כשר וטעימים
תפריט איכותי ע"י שף עם 20 שנות ניסיון
כולל מגוון מגשי אירוח בהתאמה אישית
מחירים מיוחדים לתושבי קדימה וצורן
טלפון להזמנות
055-982-5522

קייטרינג חלבי בארוחת בוקר
קייטרינג חלבי בארוחת בוקר

למה כדאי להזמין קייטרינג חלבי בקדימה-צורן?

לפעמים, לא תמיד צריכה להיות סיבה מספיק מוצדקת להזמנת קייטרינג חלבי. לפעמים, זה פשוט מתבקש. ובפעמים אחרות, זה בשביל האורחים, הכיף, או ההנאה. ואם זאת, ישנם מספר סיבות כדאיות שבאמצעותן הזמנת קייטרינג חלבי בקדימה-צורן תהיה מוצדקת. לפניכם מספר סיבות מוצדקות להזמנת קייטרינג חלבי:

  1. תחלופה לבשר (מתאים גם לצמחוניים) – קייטרינג חלבי בקדימה-צורן מציע תחלופה לצמחוניים, ולכאלה שלא אוהבים בשר. מדובר בתחלופה מתבקשת אשר נבחנת בסוג האורחים והמוזמנים. לרוב, באירועים אשר מתרחשים ביום. כמו כן, מדובר בתחלופה אשר מיועדת למי שאוכל גם בשר.
  2. חיסכון בזמן ובכסף – הזמנת קייטרינג חלבי מונעת את הצורך בהתעסקות במטבח, בהכנת האוכל, ובכך, חוסכת כמויות אדירות של זמן. באירועים וחגיגות, כמעט ואין זמן "לנשום", ולכן, הזמנת הקייטרינג תהיה בחירה נכונה. מלבד זאת, לעומת האלטרנטיבות אחרות, קייטרינג חלבי נחשב כאלטרנטיבה הזולה מכולן.
  3. מתאים לכולם ובכל שעה ביום – קייטרינג חלבי בקדימה-צורן מתאים לכולם, בכל שעה ביום. קייטרינג זה, מתאים למסיבות ואירועים בבוקר, בצהריים, ובעיקר בשעות היום. לכן, אם יש לכם אירוע או חגיגה באור היום, כדאי ומומלץ להזמין קייטרינג חלבי. מלבד זאת, קייטרינג זה, מתאים ומתבקש גם באירועים וחגיגות מסוימות. לדוגמא: ימי הולדת, בריתות, ימי כיף וחברה, ועוד הרבה.

 

אלה הם שלושת הסיבות להזמנת קייטרינג חלבי בקדימה צורן. כמובן, ישנים סיבות נוספות ואחרות. חברתינו, קונפטיטו, מספקת שירותי קייטרינג חלבי גם עד לבית הלקוח. בנוסף, אנו, מספקים שירותים נוספות. לדוגמא: מגשי אירוח חלבי, שולחני שוק, קייטרינג לארוחת בוקר, בופה חלבי, והיד עוד נטויה.

מגשי אירוח לאירועים
מגשי אירוח לאירועים

הזמנת קייטרינג חלבי בקדימה-צורן – מהם המחירים

קייטרינג חלבי קונפטיטו מספקת את שירותיה גם באזורי השרון, במועצה המקומית, קדימה-צורן. התפריט שלנו, כולל את כל הפינוקים והדברים הטובים שיש לעולם החלבי להציע לכם. הנה דוגמא לחלק מהתפריט: מיני ביס, הכולל מגוון רחב של מטעמים. סושי וטורטייה אשר משלבות אבוקדו, סביח, טונה, ועוד.

כוסות אישיות אשר כוללות בחובן את הפינוקים החלביים הטובים ביותר: כוסות מוזלי, עוגת גבינה, ופירות. בנוסף, ניתן למצוא בתפריט שלנו גם מגוון של ברוסקטות מענגות. ומהצד השני, תמצאו גם מאפים מלוחים ופלטות גבינות ופירות. זה חלק מהתפריט החלבי של חברת קונפטיטו. אז כמה זה באמת יעלה לכם?

סוג השירות מחיר משוער
כמה עולה קייטרינג חלבי בקדימה צורן החל מ־100 ₪
מהם המחירים של קייטרינג חלבי וכשר בקדימה החל מ־120 ₪
מהם התעריפים להזמנת מגשי אירוח חלבי בקדימה מחיר בטלפון
כמה עולה להזמין שף חלבי עד לקדימה צורן החל מ־90 ₪ לסועד

*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בעתיד בהתאם למדיניות החברה.

מגשי אירוח יוקרתיים
מגשי אירוח יוקרתיים

קייטרינג חלבי בקדימה-צורן – למה דווקא קונפטיטו?

חברת קונפטיטו מתמחה בקייטרינג חלבי, מגשי אירוח חלבי, שירותי שף איטלקי עד הבית, ועוד הרבה. אז למה לבחור דווקא בקייטרינג החלבי של חברת קונפטיטו? הנה כמה סיבות מצוינות: הראשונה, כשרות וטריות מסביב לשעון. השנייה, מומחים למטבח האיטלקי, החלבי. השלישית, חלק מהאוכל הינו בעבודת יד. הרביעית, תומכים בכל חלקי הארץ, פריסה ארצית מלאה. החמישית, מחירים משתלמים לכל כיס ולכל חגיגה ואירוע.

לפרטים נוספים, קבלת הצעת מחיר בחינם, או בירורים נוספים, חייגו עכשיו – 055-982-5522