הצעת מחיר חינם

דוכן מוזלי לאירועים

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

דוכן מוזלי כשר לאירועים

מחפשים דוכן יוגורט לאירועים? הכירו את השירות החדש שלנו: דוכן מוזלי לאירועים. מתיקות יוצאת דופן, מראה כובש, ובריאות שאין כמותה. דוכן זה, מתאים לאירועים, חגיגות, ומטרות שבהם המתוק נכנס לפעולה. השירות החדש שלנו, כולל הכל מהכל, כל מה שאתם מכירים, כל הפינוקים והמטעמים המתוקים, ובונוסים נוספים. אז מה חשוב לדעת בנושא? לפניכם.

דוכני מוזלי כשרים לאירועים
במחירים נוחים במיוחד
בריא, טעים וכולם אוהבים יוגורט

כולל יוגורט טרי עם מגוון ענק של תוספות
מתאים לכל סוגי האירועים
חייגו כעת להזמנות:
055-982-5522

עמדת מוזלי לאירועים
עמדת מוזלי לאירועים – קרדיט צילום Gil magled

 

מהו דוכן מוזלי – מה זה אומר בעצם?

דוכן מוזלי הינו דוכן בריאות אשר מורכב מיוגורט Bio ומספר רב של תוספות מתאימות. לדוגמא: פירות העונה, גרנולה, שקדים, חלווה, דבש, מייפל, פירות למיניהם, ועוד. כל התוספות משולבות עם יוגורט Bio בכמות משוערכת של עד 5%. מדובר במנות אישיות אשר מגיעות בכוסות, גביעים, או כלים מיוחדים. 

דוכן מוזלי לאירועים מאוד בריא וכולל בחובו מספר יתרונות תזונתיים: חלבונים ומינרלים, סידן וסיבים תזונתיים, ויטמינים, ומסייע בלחץ דם מוגבר, מפחית את לחץ הדם באופן משמעותי. כמו כן, יש האומרים שמנות מוזלי מסייעות למערכת העיקול ומונעות מחלות רבות. דוכני מוזלי לאירועים מתאימים למסיבות, הפעלות לילדים, ימי הולדת ובריתות, יום כיף, ואפילו ליום גיבוש לעובדים. דוכן מוזלי, מתאים לכולם.

דוכן מוזלי לאירועים
דוכן מוזלי לאירועים – קרדיט צילום Gil magled

עמדת מוזלי לאירועים – מה זה כולל?

השירות הנ"ל, דוכן מוזלי לאירועים, הינו שירות אשר מושכר על ידי חברות קייטרינג חלבי או אירועים. הדוכן מתאים לכל קהלי היעד בחגיגה, לגילאים הצעירים והגדולים כאחד. דוכן מוזלי לאירועים, מותאם אישית, ומורכב ממספר רב של רכיבים טבעיים, תוספות, וחומרי גלם מזינים. אז ממה הדוכן מורכב? לפניכם:

  1. יוגורט Bio (תוצרת אישית) – כל המנות מורכבות ומשולבות עם יוגורט Bio בתוצרת אישית. המנות מורכבות מיוגורט בתפוקה של בין 3-5% לפחות. רכיב זה, הינו חלבי, ועשוי מחלב ושומן. יוגורט הינו הבסיס של כל מנת מוזלי מפנקת. עליה, מוסיפים תוספות למיניהם, רטבים, ופירות העונה.
  2. תוספות טעימות לבחירה – במנות ודוכני המוזלי, ניתן לבחור מספר רב של תוספות: דבש הדרים, גרנולה, קוקוס וסילאן, שקדים וחלווה, דבש וסירופ, ועוד הרבה. כמו כן, ניתן לבחור מיקס גרנולה אשר מורכבת מאגוזי לוז, בננות מיובשות, צימוקים, ואגוזי מלך. *ניתן להתאים את התוספות.
  3. פירות העונה (בהתאם לעונה הנוכחית) – מלבד התוספות, תמצאו גם, פירות טריים של העונה הנוכחית: קיץ, סתיו, או חורף. לדוגמא: פירות העונה הנוכחיים, פירות יער ואננס, אבטיח ומלון, בננות ותותים, ופירות נוספים בהתאם לעונה ולזמינות של המלאי. למען הסר הספק: הפירות כשרים, טריים, וקרים ככל האפשר. ניתן להתאים את בחירת הפירות במעמד ההזמנה.

 

השירות שלנו, של חברת קונפטיטו, מושכר על ידי הלקוח לכל מטרה, לכל יעד, מיקום, או חגיגה. אנחנו מספקים את השירות בפריסה ארצית, לכל מקום שתבחרו. כמו כן, ניתן להזמין מספר דוכני מוזלי. זהו חלק מהתפריט של דוכני המוזלי לאירועים, ישנם תוספות נוספות, פירות נוספים, ומגוון רטבים לבחירה. התפריט שראיתם איננו סופי וניתן להתאמה אישית, לבחינה נוספת, או להוספת דברים במידת הנדרש, לבחירתכם.

מהו המחיר להזמנת דוכן מוזלי לאירועים?

דוכני מוזלי לאירועים הם הפיתרון המושלם בתור דוכן קינוחים לאירועים, הם מכילים יוגורט, פירות טרופים, וגרנולה ממש טעימה. המחירים מתומחרים לפי כמות הדוכנים, כמות המנות או הסועדים, ולפי תפריט התוספות הנבחר. המחירים הינם החל מ־1200 ₪ לדוכן. הידעתם? בדוכן אחד בלבד, נהנים לפחות 10-15 סועדים. כך, שבמידה ומדובר על חגיגה או אירוע קטן, דוכן אחד לבדו יכול להספיק. אם זאת, ההמלצה שלנו, היא, הזמנה של 2-3 דוכנים לאירועים קטנים-בינוניים.

אז מהו המחיר להזמנת דוכן מוזלי לאירועים? לפניכם המחירון של קונפטיטו:

סוג הדוכן מחיר משוער
כמה עולה להזמין בר מוזלי לאירועים קטנים החל מ-1200
מה המחיר לאירוע של עד 20 אנשים החל מ-1100
דוכן גרנולה לאירועים החל מ-1100
כמה עולה דוכן מוזלי לפי סועד משתנה בהתאם לסוג האירוע ושעות האירוע

*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם לעליית חומרי הגלם, יום האירוע, שעות האירוע, תוספות ועוד..

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר להזמנת דוכן מוזלי התקשרו עכשיו – 055-982-5522