הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי בבנימינה גבעת עדה

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי בבנימינה גבעת עדה [כשר]

תושבי גבעת עדה, בנימינה והסביבה, תכירו את קונפטיטו – אנחנו קייטרינג כשר לאירועים שמספק גם מגשי אירוח וגם קייטרינג איכותי וטרי וטעים! עד הבית שלכם, תוכלו להנות ממגוון המנות שלנו שמבוצעות ע"י שף עם ניסיון של למעלה מ-20 שנים במטבח החלבי.

בנימינה-גבעת עדה הינה מועצה מקומית אשר נמצאת במחוז חיפה, ליד אור עקיבא וחדרה. מועצה מקומית זו, נוסדה בשנת 2003 בשל איחוד של שני מועצות מקומיות גדולות: בנימינה, גבעת עדה. וכיום, שני מועצות אלה, אוחדו למועצה מקומית אחת. לשנת 2023, בנימינה-גבעת עדה מונה כ־16,000 תושבים עם צפיפות 600 תושבים לקילומטר בודד אחד. בנוסף, מגמת השינוי עומדת על כ־1.8% בשנה. הנתונים מובאים לפי הלמ"ס.

קייטרינג כשר לאירועים בבנימינה
מגיעים לכל סוגי האירועים
מגוון מגשי אירוח במחירים נוחים

החל מאירועים קטנים ועד אירועים גדולים
להזמנות וייעוץ חינם חייגו כעת:
055-982-5522

קייטרינג עם אוכל טבעוני
קייטרינג עם אוכל טבעוני

קייטרינג חלבי בבנימינה גבעת עדה – למה דווקא קונפטיטו?

חברת קונפטיטו מתמחה בשירותי קייטרינג חלבי לאירועים, מגשי אירוח חלבי, ושירותי שף עד הבית. ההתמחות העיקרית שלנו, נובעת מהמטבח האיטלקי, המסורתי, העכשווי, והמודרני. חברתינו מחזיקה בניסיון של 10 שנים לפחות במטבחים האיטלקיים והמטבחים החלביים בפרט. אז למה לבחור דווקא בנו:

  1. ניסיון של 10 שנים – הצוות המוכשר שלנו מחזיק בניסיון של עשור, כ־10 שנות ניסיון לפחות. בזכות נתון זה, תהיו בטוחים שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר. הן בטעם, הן במראה, והן בטריות. כמו כן, אנחנו מספקים את השירותים בכשרות מהדרין, הכל כשר וטרי גם עד לבית הלקוח.
  2. עובדים בפריסה ארצית – השירות שלנו וכל השירותים מסביב מסופקים בפריסה ארצית. זאת אומרת, בכל רחבי הארץ. בכלל הערים, היישובים, והמועצות המקומיות. גם באזורים קשים לניידות. מלבד זאת, תקבלו שירות אישי, זמינות מסביב לשעון, וכל זה עם חיוך רחב וענק.
  3. איכות עד לטעימה האחרונה – חברת קונפטיטו משתמשת בחומרי גלם איכותיים, בכשרות יסודית, ובטריות יומיומית. אנחנו מתחייבים לאיכות הגבוהה ביותר, מהטעימה הראשונה ועד האחרונה. מתחייבים לספק מנות קולינריות עם טעם משובח, בונוסים, והפתעות מהממות בהמשך.

 

מלבד זאת, תקבלו מאיתנו מגוון רחב של מנות בתפריט, "אקסטרות" מהלב, ושירות מנצח מכל בחינה. חברתינו מספקת את השירות גם עד לבית הלקוח, שירותי שף פיצות עד הבית, דגים, ומאכלים איטלקיים. ניתן לחוש את הזיכרונות האיטלקיים של פעם דרך המנות שלנו, מתחייבים לתוצאות מושלמות מכל בחינה.

פחזניות ממולאות
פחזניות ממולאות

מחירון קייטרינג חלבי בבנימינה גבעת עדה – כמה זה עולה?

אנחנו מספקים את השירות עם תפריט מגוון, צבעוני, ומאוד גדול. אצלנו, תמצאו תפריט עם מספר פריטים: תפריט מיני ביס, תפריט סושי וטורטייה, תפריט כוסות אישיות, תפריט ברוסקטות, תפריט מלוחים, וכן תפריט פלטות אשר כולל את כל התענוגים החלביים. בתפריט, תמצאו הכל מהכל. אז מהם המחירים לצרכן?

סוג השירות מחיר משוער
כמה עולה להזמין קייטרינג חלבי בבנימינה החל מ־100 ₪
מהם המחירים של מגשי אירוח לאירועים החל מ־50 ₪ למגש
כמה עולה להזמין קייטרינג חלבי לאירועים קטנים החל מ־60 ₪ לסועד
כמה עולה להזמין שף חלבי עד הבית החל מ־95 ₪ לסועד

*המחירים משוערים וצפויים להשתנות בהתאם לסוג האירוע, כמות הסועדים, זמן ההזמנה, זמן ההכנה, זמן האירוע, יום האירוע ועוד..

קרואסונים חלביים באירוע
קרואסונים חלביים באירוע

שירות עד בית הלקוח – מה עוד אנחנו עושים?

חברת קונפטיטו מספקת את השירות עד לבית הלקוח, עד למיקום שתבחרו, או לחגיגה והאירוע המבוקש. חברתינו מתמחה בשירותים נוספים: קייטרינג לכל סוגי החגיגות והאירועים, שירותי שף איטלקי עד הבית, שף דגים עד למקום, ואפילו שף פיצות בעבודת יד עד לבית הלקוח. את התפריט המלא, ניתן למצוא באתר.

אנחנו כאן לרשותכם בכל שאלה, הצעת מחיר, או התלבטות. לפרטים נוספים חייגו עכשיו – 055-982-5522