הצעת מחיר חינם

שף איטלקי עד הבית

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

הזמינו שף איטלקי עד פתח ביתכם

קונפטיטו הינה חברה המתמחה בקייטרינג חלבי, מגשי אירוח חלביים, ותפריט חלבי לאירועים. בראשה של חברת קונפטיטו עומד שף איטלקי המתמחה במטבח האיטלקי ובמאכלים הנפוצים. לדוגמא: פיצות, פסטות, רביולי, והיד עוד נטויה. השירותים של קונפטיטו מתאימים לימי הולדת, בריתות, חתונות, שבת חתן, ימי כיף ופעילות, וחגיגות נוספות הדורשות קייטרינג חלבי משובח.

מחפשים קייטרינג איטלקי?
אנחנו מציעים מגוון מנות איטלקיות משובחות
והכל בהכנה אישית עבורכם עד פתח הדלת שלכם
להזמנות והצעת מחיר חייגו כעת:
055-982-5522

מנות ראשונות באירוע
מנות ראשונות באירוע

מהו שף איטלקי – מה זה אומר?

שף איטלקי הינו אדם אשר סיים את לימודיו במטבחים האיטלקיים וקיבל את תואר השף. ההכשרה הראשונית העניקה לשף האיטלקי היכרות מלאה עם המטבח האיטלקי, היכרות עם המתכונים וחומרי הגלם הייחודים, ולימוד אודות ההיסטוריה של המטבח האיטלקי, המודרני והמסורתי. 

שף איטלקי מתמחה בעיקר במטבח האיטלקי ובמנות האיטלקיות היוצאות דופן. החל מפיצות איטלקיות, פסטות וספגטי איטלקי, רביולי איטלקי, סלטים ומרקים איטלקיים, ועוד הרבה. 

המתודולוגיה והדרגות במטבח האיטלקי עובדות בצורה כזאת: הדרגה הראשונה היא טבח. ולאחריה, הדרגות הבאות הינם שף ומאסטר שף. דרגת מאסטר שף הינה הדרגה העליונה ביותר ונחשבת כאחת מהדרגות הקשות ביותר להשגה. הדרגה תתקבל רק לאחר שנים של עבודה ולימודים רבים. מחפשים אוכל איטלקי אמיתי? מידיו של שף איטלקי? הגעתם למקום הנכון! קונפטיטו לשירותכם.

טורטייה באירוע בופה חלבי
טורטייה באירוע בופה חלבי

מהם המנות והאוכל המוגשים במטבח האיטלקי?

המטבח האיטלקי מיוחד ושונה לגמרי מכל מה שראיתם וטעמתם. המטבח האיטלקי נפוץ בזכות הטעם המיוחד והייחודי, הצבעים יוצאי הדופן, והתבלינים המוערכים. שף איטלקי פרטי יספק שירותי קייטרינג ומנות גורמה עסיסיות ומשובחות – פיצות, פסטות טעימות, ותוספות חמות. 

קייטרינג קונפטיטו מספקת שירותי שף איטלקי עד הבית, ארוחות גורמה, ומבחר מטעמים. אז מהם המנות שניתן למצוא במטבח האיטלקי? ובפרט, במטבח שלנו? הנה מספר מנות שכדאי להכיר:

  • מבחר רחב של פיצות בהכנה אישית – במטבח האיטלקי של קונפטיטו תוכלו למצוא מבחר רחב של פיצות בהכנה אישית, פיצות איטלקיות מסורתיות. הבצק נאפה במקום, והתוספות מגוונות וטריות בכל יום. אצלנו, תמצאו פיצה נפוליטנה אמיתית ומשובחת, פיצה ביאנקה, קלצונה, וסוגי פיצות איטלקיות נוספות שהופכות את החוויה למושלמת הרבה יותר.
  • פסטות וספגטי טעימות מהמטבח האיטלקי – המטבח האיטלקי מוכר בזכות הפיצות. אם זאת, למטבח האיטלקי יש עוד הרבה מה להציע, כדוגמא, הפסטות והספגטי הטעימות. ספגטי בולונז מובחר המגיע ברטבים שונים: רוטב עגבניות, שמנת, ורטבים מוצלחים. מלבד זאת, תוכלו לטעום לראשונה את הפסטות המשובחות ביותר במטבח האיטלקי. לדוגמא: פסטה פנה, פסטה פטוצ'יני, רביולי איטלקי (סוג של פסטה), פסטה פפרדלה, ועוד.
  • לחמים וסלטים מובחרים מהמטבח האיטלקי – המטבח האיטלקי כולל בחובו לחמים ייחודים ומובחרים, וסלטים מרעננים וטריים. נתחיל בלחמים, במטבח האיטלקי ניתן למצוא מספר לחמים נפוצים: לחם אברוצו, פוליה, בזיליקטה, צ׳יבטה, ולחמים נוספים שמוסיפים המון. בנוסף, תוכלו למצוא במטבח האיטלקי גם מבחר רחב של סלטים מרעננים: סלט קפרזה עם הרבה עגבניות שרי, סלט פנצנלה עם המון בריאות, סלט בוראטה, וסלטים קלאסיים נוספים. הסלטים והלחמים מוסיפים המון לצד המנות האיטלקיות ולצד התוספות החמות.

 

בנוסף, ארוחת שף איטלקית בבית כוללת גם קינוחים מהמטבח האיטלקי, קינוחים משובחים מאוד. לדוגמא: פנה קוטה שוקולד מתוק במיוחד, עוגיות עם אגוזי לוז מובחרים, מריטוצו עם קרם וניל, וקינוחים נוספות אשר יסיימו את הארוחה בדרך המתוקה ביותר. ללא ספק, המטבח האיטלקי, הוא אחד מהמטבחים המתוקים, המעניינים, והטעימים ביותר שתפגשו בכל חייכם, בהתחייבות.

קוראסונים באירוע קייטרינג חלבי
קוראסונים באירוע קייטרינג חלבי

הזמנת שף איטלקי עד הבית – מהו המחירון לצרכן?

בדומה להזמנת שף פרטי עד הבית, המחירים עבור הזמנת שף איטלקי כמעט זהים. אם זאת, התפריט והמנות של השפים האיטלקיים שונים לגמרי ממנות רגילות של שף פרטי. לפיכך, בעקבות סוגי המנות והמורכבות, כך המחיר עשוי לעלות, הנה מחירים משוערים

אז מהם המחירים לצרכן? לפניכם טבלה מעודכנת עבור הזמנת שף איטלקי עד הבית:

סוג התפריט מחיר משוער
כמה עולה להזמין שף איטלקי עד הבית החל מ-90 ש"ח
ארוחת שף איטלקית לזוגות החל מ-1499 ש"ח
שף איטלקי עם פיצות בטאבון החל מ-2500 ש"ח

*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם לעליית חומרי הגלם במשך השנים (מעודכן ינואר 2023)

המנות הכי טעימות, הכי טריות, ועם חומרי הגלם הכי איכותיים בישראל. אנחנו, חברת קונפטיטו, מתחייבת לעשות הכל בשביל שביעות רצון הלקוחות. שירות אישי ואדיב, מקצוענות, וכשרות. לפרטים נוספים והזמנת שירות עד הבית התקשרו עכשיו – 055-982-5522

שאלות ותשובות

icon

כן! יש לנו כשרות של רבנות חדרה.

icon

פיצות, פסטות, רביולי ועוד מגוון מנות מהמטבח האיטלקי בהתאמה אישית לתקציב שלכם.