הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי בטבריה

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי בטבריה כשר למהדרין

מחפשים קייטרינג חלבי כשר בטבריה? מצאתם! אנחנו קייטרינג קונפטיטו ואנחנו מספקים מגוון מנות ראשונות, עיקריות, קינוחים והכל במקום אחד, כולל מגשי אירוח לכל סוגי האירועים.

טבריה שוכנת במחוז הצפון, לצד הגליל התחתון והכנרת. טבריה מונה קרוב ל־50,000 תושבים עם שיעור גדילה של כ־3.9% בשנה. צפיפות האוכלוסייה בטבריה היא קרוב ל־3,000 תושבים לקילומטר. בטבריה תמצאו היסטוריה מרשימה, אתרים ארכיאולוגיים, מתחמי קניות ובילויים, אטרקציות, ועוד. חברת קונפטיטו מספקת שירותי קייטרינג חלבי בטבריה, מגשי אירוח חלבי, ושף עד לבית הלקוח.

שף חלבי ומגוון מגשי אירוח בטבריה והסביבה
מתחייבים למחירים נוחים
כשר למהדרין
להזמנות ופרטים נוספים חייגו כעת:
055-982-5522

מגשי אירוח לאירועים
מגשי אירוח לאירועים

מהם היתרונות בהזמנת קייטרינג חלבי בטבריה?

קייטרינג חלבי בטבריה הינו קייטרינג המכיל הרבה מאות יתרונות, כדאיות, והצדקה להזמנה. הקייטרינג מתאים לרוב סוגי האירועים ואף לאירועים פרטיים וחגיגיים. הקייטרינג מבוצע על ידי שף פרטי מומחה, הצוות המקצועי, והשגחת הכשרות הצמודה. בקיצור, אתם בידיים טובות יותר. אז מהם היתרונות בהזמנת קייטרינג חלבי בטבריה? למה כדאי להזמין את זה? לפניכם 3 יתרונות:

  1. מחירים זולים הרבה יותר – לעומת הקייטרינג הבשרי, שעלויות ההכנה יקרות יותר, הקייטרינג החלבי זול פי 10. בסופו של יום, בשר הינו חומר הגלם היקר ביותר במטבח. קייטרינג חלבי לא משתמש בחומר גלם זה, ולכן, הינו זול משמעותית לצרכן. מבחינת מספרים: הזמנת קייטרינג בשרי הינו החל מ־200 ₪, לעומת זאת, קייטרינג חלבי הינו החל מ־100 ₪. ללא ספק, מבחינת עלויות ותעריפים, הקייטרינג החלבי יהיה משתלם יותר.
  2. מתאים לכל סוגי האירועים – הקייטרינג החלבי מתאים לכל סוגי האירועים באשר הם. הוא מותאם לאירועים קלילים וזורמים, לאירועים חגיגיים וכבדים, ולכל סוגי הקהלים. לעומת זאת, הקייטרינג הבשרי לא מתאים לכל אירוע או חגיגה, ולא לכל קהל. לדוגמא: הקהל הצמחוני לעולם לא יכנס לאירוע עם קייטרינג בשרי. ומהצד השני, הקייטרינג החלבי מתאים גם לקהלים צמחוניים או טבעוניים. בקיצור, קייטרינג חלבי בטבריה עם היד על העליונה.
  3. קינוחים טעימים הרבה יותר – כפי שאתם יודעים, קינוחים חלביים טעימים יותר מפרווה. מי שאוכל בשר לעולם לא יוכל לטעום את הקינוחים מהמטבח החלבי, וזאת, בשל ענייני דת ומסורת. לעומת זאת, כשיש קייטרינג חלבי, ניתן גם לטעום את הקינוחים החלביים, הקינוחים המושלמים של השפים המתמחים במטבח החלבי. ללא ספק, זה יתרון.

אלה הם שלושת היתרונות של הזמנת קייטרינג חלבי בטבריה על פני קייטרינג בשרי קלאסי. ומה לגבי המחירים והתעריפים? כיצד זה מתומחר? בפסקה הבאה נדון בסוגייה המעניינת הבאה.

קרואסונים חלביים באירוע
קרואסונים חלביים באירוע

מחירון קייטרינג חלבי בטבריה – מהו התעריף?

התעריפים להזמנת קייטרינג חלבי בטבריה הינם החל מ־100₪ וצפויים להשתנות בהתאם לתפריט. המחירים והצעת המחיר הסופית תתומחר לפי מנת סועד, לפי משקל המנות, או לפי סוג התפריט. אם מדובר בקייטרינג חלבי גורמה, המחירים יתחילו החל מ־100 ₪ לסועד. קייטרינג מסוג גורמה הינו קייטרינג מיוחד שבו הטעמים מגיעים לרמה מצוינות אחרת לגמרי, המנות לא פחות ממושלמות.

סוג התפריט מחיר משוער
תפריט בסיסי החל מ -100 ש"ח לאדם
תפריט מתקדם החל מ-115 ש"ח לאדם
תפריט פרימיום עבור עד 50 אנשים החל מ-130 ש"ח לאדם
לתפריט בהתאמה אישית חייגו כעת 055-982-5522
שף פיצות בטאבון החל מ-90 ש"ח לאדם

קייטרינג חלבי בטבריה רק עם קונפטיטו

קונפטיטו הינה חברת הקייטרינג המובילה בישראל, בתוכה, תמצאו, שף איטלקי בכיר ומוכשר. אנחנו מספקים שירותי קייטרינג חלבי, שירותי שף חלבי עד הבית, מגשי אירוח חלבי, ואפילו שולחנות שוק. כלל השירותים המבוקשים כוללים את כשרות המהדרין, טריות ואפייה במקום, וחומרי גלם איכותיים. מחפשים חברת קייטרינג חלבי שהפעם לא תאכזב אתכם? הרגע מצאתם, חברת קונפטיטו.

לפרטים נוספים, הזמנות, או קבלת הצעת מחיר חייגו עוד היום – 055-982-5522

שאלות ותשובות

icon

יש לנו כשרות מהדרין בנימינה

icon

מגוון סלטים, כריכים, מגשי אירוח, קישים, טורטיות, בריושים, פרנות, ועוד מגוון מנות בהתאמה אישית.