הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי בבאר שבע

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי בבאר שבע והסביבה

באר שבע – בירת הנגב, שבשנים האחרונות הפכה לעיר נמרצת ומלאת חיים. העיר מציעה חיי תרבות, חיי לילה ומסעדות חדשות לצד ותיקות הפועלות מסביב לשעון. העיר העתיקה גדושה במקומות המציעים אוכל רחוב מגוון, דוכני מזון ובכלל, אוכל זה עניין תרבותי בעיר המקסימה הזאת. חלק גדול מתכנון אירוע בבאר-שבע סובב סביב האוכל. הבאר-שבעים יודעים להעריך אוכל טוב, מה שהופך את שירותי הקייטרינג לכל כך חשובים לאירועים המתקיימים בבאר שבע. אוכל טוב שמוגש יפה, יכול להפוך כל אירוע לבלתי נשכח, גדול כקטן.

מינימיום הזמנה 2500 ש"ח

 

לאיזה אירועים זה מתאים?

ישנן כל מיני אבני דרך וחגיגות המתרחשות במהלך החיים, לרוב המכריע של אירועים אלו יש צורך בהגשה של מזון או משקאות לאורחים.
הפיכת האירועים הללו לחוויות בלתי נשכחות, דורשת מקצועיות, ניסיון, הכשרה ומיומנות.
חתונות בקונספט מצומצם, סיום לימודים, בר/ת מצווה, סעודות חג, ימי הולדת וכד'. קייטרינג טוב, הוא קייטרינג שיכול להתמודד עם כל אירוע!
בין אם האירוע שלכם גדול או קטן, זה חשוב לכם וחשוב לנו. קייטרינג מוצלח כרוך בתכנון קפדני ובסטנדרטים גבוהים של איכות, כך שהאורחים שלכם יהיו מרוצים.
זה לא משנה אם אתם מתכננים אירוע רגוע או רועש, אירוע בצהריים או בערב, אוכל באמת יכול להפוך כל אירוע לבלתי נשכח. ועם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, בחירת שירותי הסעדה נכונה, תבטיח לכם אירוע בדיוק כמו שאתם רוצים. בין אם תעדיפו קייטרינג או מגשי אירוח.

 

הזמנת מגשי אירוח או קייטרינג?

עם שירות קייטרינג מלא, לא תצטרכו לדאוג לסידור, הגשה או ניקיון. לא תצטרכו לדאוג שהאוכל יוגש טרי, בזמן או אם יוגש בטמפרטורה המתאימה. האורחים שלכם יהינו משירות מלצור ויוכלו לקבל מענה לכל בקשה ושאלה הנוגעת באוכל ובשתייה, כמו גם מידע על אלרגנים וכו'. לשירות קייטרינג יש את כל הדרוש, כלי הגשה, סכו"מ, כלי שתייה ואפילו דקורציה. בשימוש במגשי אירוח, תצטרכו לדאוג  בעצמכם לכלי צלחות, סכו"מ, כוסות ומפות. עיצוב השולחנות, הגשה וכיוב'. מגשי אירוח הם רעיון נהדר לאירועים מסוימים, אך שירות קייטרינג מלא כבר משדרג את החוויה לרמות אחרות ומבטל את הדרישה מכם לעסוק במה שקשור באוכל. 

 

למה דווקא קייטרינג קונפטיטו?

לקייטרינג קונפטיטו ניסיון עשיר בהסעדה צמחונית / חלבית. המנות באירוע חלבי לא חייבות להיות דווקא ברוקולי תפל ופסטה שמנת – פטריות. 

אצלנו תוכלו ליהנות ממגוון מנות על בסיס גבינות טובות, ירקות ודגנים מתובלים היטב ומוכנים כמו שצריך. מאפים טריים, מתוקים וקינוחים.
בקייטרינג קונפטיטו תוכלו לגלות בתפריטי האוכל והמשקאות את הטרנדים החמים בעולם הקולינריה העכשווי. המנות שלנו עשויות מחומרי גלם איכותיים וטריים וכמובן, מוגשות יפה. שירותי הסעדה איכותיים הם המפתח להצלחת כל אירוע, בין אם מדובר באירוע רב משתתפים ובין אם לאו.