הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי בירושלים

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי בירושלים

העיר ירושלים מתקרבת כבר למיליון תושבים וממשיכה לשאת בתואר העיר הגדולה בישראל.
בסוף שנת 2020 מנתה אוכלוסיית ירושלים כ- 10% מכלל אוכלוסיית ישראל.
ממוצע הגילאים באוכלוסיית ירושלים מתאפיין במבנה גילאים צעיר דווקא (20-30), מה שאומר שירושלים הינה עיר דינאמית בעלת קצב מהיר, עיר שמחפשת ריגושים ורעיונות חדשים בכל תחום, גם בתחום המזון והקייטרינג. אם גם אתם רוצים להעניק חווית אירוח מושלמת שתשאיר לאורחים שלכם "טעם טוב" (תרתי משמע), הגעתם למקום הנכון.

 

לאיזה אירועים זה מתאים?

אוכל יכול להרים או להפיל כל אירוע. באמצעות חברת קייטרינג טובה, תוכלו להשאיר רושם מתמשך על האורחים שלכם. בין אם מדובר ביום הולדת, יום עובדים, מסיבת גיוס, מסיבת רווקים/ות או אפילו חתונה. חברת קייטרינג שתשים לב גם לפרטים הקטנים מבחינת האוכל והמשקאות, תהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח! קייטרינג איכותי מחברה בעלת מוניטין, יראה לאורחים שאכפת לכם מהם ומהחוויה שלהם. האוכל חייב להיות מדהים באופן שהוא לא רק טעים, אלא גם נראה נהדר. שירות קייטרינג מקצועי יכול אפילו ליצור תצוגת ארוחה שמתכתבת עם נושא האירוע. 

בדגש על איכות ושירות, כל אירוע, קטן כגדול, ייראה וירגיש הכי טוב שאפשר.

 

מגשי אירוח או קייטרינג?

קייטרינג הוא אפשרות הסעדה בה ישנו צוות מלצרים המשרת את האורחים שלכם.
האורחים בוחרים מנה מהתפריט המוצע וזו גם ההזדמנות של האורחים להודיע ​​לצוות על צרכים תזונתיים מיוחדים, כגון אלרגנים וכד'.
בניגוד לקייטרינג, במגשי אירוח מוצג האוכל על "שולחנות שוק" שתוכלו לסדר בעצמכם, האורחים הולכים לאורך השולחנות ובוחרים את המנות שהם רוצים מן המגוון.
רק זכרו, שככל שהאירוע גדול יותר, הסיכוי שהאוכל יתקרר לפני שיגיע לסועד גדול יותר. הימנעות מבזבוז מזון זהו גם שיקול שיש לקחת בחשבון בבחירת אופי ההסעדה, רוב האירועים שבהם הוגש מזון במגשי אירוח, הסתיימו בשאריות מזון גדולות שנזרקו.
אם המטרה שלכם היא לספק חווית אירוח אלגנטית יותר, קייטרינג עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר. קייטרינג מנוסה מתכונן גם לבלתי צפוי ויכול להציע כמה טיפים שיעזרו להבטיח ערב בלתי נשכח. 

 

למה דווקא קייטרינג קונפטיטו?

אלרגיות למזון הן נושא רציני מאוד שיש לקחת בחשבון בעת ​​ארגון ארוחה בקנה מידה גדול לאירוע. לא כולם יכולים לאכול בדיוק אותו דבר. למרבה המזל, חברת הקייטרינג קונפטיטו יודעת להתאים את עצמה בקלות לסיטואציות בהן ישנם סועדים בעלי אלרגיות למזון ולהגבלות תזונתיות אחרות מבלי להפוך את האירוע שלכם למלחיץ ויקר. 

באירוע חלבי כשר, אפשר להציע הרבה מאד אופציות, כל אחד מהאורחים ימצא את המזונות שאהובים עליו מתוך מגוון הירקות, הפיצות, הפסטות והמנות הנוספות שמוצעות. 

בקייטרינג קונפטיטו תוכלו לקבל גם מנות ייחודיות ללא גלוטן, צמחוניות או טבעוניות.