הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי בזכרון יעקב

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי כשר בזכרון יעקב

מחפשים קייטרינג חלבי בזכרון יעקב? מצאתם! אנחנו מספקים מגוון מנות חלביות טריות ואיכותיות עם שף חלבי שמכין את הכל במיוחד עבורכם, עם ניסיון של 20 שנים תזכו לטעום את האוכל הטרי והטעים ביותר בישראל.

זכרון יעקב נוסדה כמושבה ע"י עולים מרומניה בשנת 1882. בשנת 1950, הוכרזה, כמועצה מקומית בישראל. המועצה המקומית, זכרון יעקב, שוכנת במחוז חיפה, ממש על חוטם הכרמל. ליד המועצה, תמצאו גם את אור עקיבא, חדרה, אום אל פחם, טירת הכרמל, וערים ויישובים נוספים. זכרון יעקב מונה קרוב ל־25,000 תושבים עם עליה שנתית באוכלוסייה אשר עומדת על 1.8% בשנה. צפיפות האוכלוסייה עומדת על כ־771 תושבים.

מגוון מגשי אירוח בזכרון יעקב
קייטרינג חלבי [כשר רבנות]
מספקים את האוכל הכי טרי וטעים!
להזמנות ופרטים חייגו כעת:
055-982-5522

מגשי אירוח לאירועים
מגשי אירוח לאירועים

קייטרינג חלבי בזכרון יעקב – הכירו את קונפטיטו

חברת הקייטרינג "קונפטיטו" הוקמה בשנת 2010 ומאז מספקת שירותי קייטרינג חלבי עד הבית. מאות לקוחות מרוצים, עשרות ביקורות משפיעות, ועבודה שפשוט נועדה לשדרג את החוויה. לנו, הידע, הכלים, והיכולות אשר יהפכו כל מסיבה, חגיגה, או אירוע למדהים הרבה יותר. הכירו את חברת קונפטיטו, צוות שנותן יותר.

אז למה לבחור דווקא בנו? מכמה סיבות מוצדקות ורלוונטיות:

  • שירותי קייטרינג חלבי עד המקום – אצלנו, בחברת קונפטיטו, מקבלים שירותי קייטרינג חלבי עד למקום. לדוגמא: עד לבית הלקוח, עד למקום האירוע או החגיגה, או אפילו עד לווילה ששכרתם. בנוסף, ישנו שירות מיוחד אשר מבוצע בבית הלקוח בלבד: הזמנת שף חלבי עד הבית.
  • פריסה ארצית בכל רחבי הארץ – חדש בחברת הקייטרינג קונפטיטו: שירות בפריסה ארצית, בכל רחבי הארץ. החל מהמרכז, מהדרום, מהשרון, ואפילו מצפון הארץ. אנחנו מספקים את השירותים גם ביישובים נוספים, מועצות מקומיות, ומושבים ארציים.
  • מחירים אטרקטיביים ואמינות – הקייטרינג ושאר השירותים שלנו, מבוססים על פי עקרונות מסוימים. חלקם, נובעים מחינוך מסוים, וחלקם מסדר עבודה רציף ועסקי. אצלנו, תמצאו אמינות יתרה, שקיפות, וכנות. ודבר זה, מוביל גם במישור העסקי, במחירים. מחירים אטרקטיביים לכל כיס.

 

קייטרינג חלבי בזכרון יעקב בוחרים רק אצל חברת קונפטיטו. לפרטים נוספים חייגו – 055-982-5522

משלוחי סלטים
משלוחי סלטים

הזמנת קייטרינג חלבי בזכרון יעקב – כמה זה עולה?

המחירים מתומחרים לפי כמות הסועדים בהזמנה, מורכבות העבודה, איכות המנות והתפריט המבוקש. במרבית מהמקרים, המחירים יתחילו ב־100 ₪ לסועד. בהזמנות גדולות של 20 סועדים ויותר, המחירים עבור כל סועד ישתנו ויוקטנו משמעותית. בתפריט שלנו, תמצאו הכל מהכל: פיצות, מאפים מלוחות, ברוסקטות.

לפניכם טבלה מעודכנת אודות מחירון קייטרינג חלבי בזכרון יעקב:

סוג השירות מחיר
כמה עולה להזמין קייטרינג חלבי בזכרון יעקב החל מ-100 ₪ לסועד
הזמנת שף פיצות בזכרון יעקב החל מ-90 ₪ סועד (מינימיום 20 סועדים)
קייטרינג חלבי לאירועי חברה החל מ-100 ₪ לסועד
מגשי אירוח בזכרון יעקב החל מ-50 ₪ למגש

*המחירים משוערים בלבד וצפויים להשתנות בהתאם לכמות הסועדים, מיקום האירוע, יום האירוע, אירועים מיוחדים ועוד..

מגשי פירות לאירועים
מגשי פירות לאירועים

איך בוחרים חברת קייטרינג חלבי בזכרון יעקב?

בחירת חברת קייטרינג חלבי בזכרון יעקב ובחיפה חייבת להתבצע על פי כללים ודגשים מסוימים. בחירה אקראית, ללא הנחיות ובדיקות מתאימות, עשויה להוביל לבחירה שגויה. הן בשירות, והן באיכות המנות. 

לפניכם מספר פרמטרים אשר יעזרו בבחירת חברת הקייטרינג הבאה: הראשונה, המלצות וביקורות חיוביות. השנייה, שנות הניסיון במטבח החלבי. השלישית, רמת שירות טובה וסבלנות. הרביעית, ביצוע מחקר שוק והשוואת מחירים. החמישית, תיק עבודות וצפיה בתמונות אחרונות. ובסופו של דבר, ההמלצה הכי טובה, תתקבל בווטסאפ, על ידי קרוב משפחה או חבר קרוב. כדאי ומומלץ לבחור בקפידה.