הצעת מחיר חינם

קייטרינג חלבי לאירועי חברה

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

קייטרינג חלבי לאירוע חברה עם שף כשר

מחפשים קייטרינג חלבי לאירועי חברה? מצאתם! אירועי חברה הם בעלי חשיבות רבה בהתנהלות הקשורה לעובדים ולקולגות מעסקים נוספים שעובדים בשיתוף פעולה עם החברה. זו הסיבה שהנהלת החברה מקדישה מחשבה רבה לבחירת הקייטרינג האיכותי ביותר, כדי שכל המוזמנים ייהנו מאירוע שיש בו רמה גבוהה של קולינריה.

עובדים בכל רחבי הארץ
הזמנת שף חלבי לאירועי חברה
מתאים לכל סוגי האירועים
לייעוץ חינם והתאמת תפריט במיוחד עבורכם
חייגו כעת:

055-982-5522

אירוע חברה יוקרתי
אירוע חברה יוקרתי

מה כלול בתפריט אירועי חברה?

תכנון התפריט לאירועי חברה מתבצע על פי כמה פרמטרים, כמות האורחים שאמורים להגיע, המיקום של האירוע, אם הוא יתקיים באולם או במקום פתוח בטבע ורמת ההשקעה הכספית על פי הקריטריונים של הנהלת החברה.

השף שהוא מקצוען בתחום זה וערך כבר אירועי חברה רבים, מציע להנהלת החברה כמה וכמה אופציות של מאכלים שיהיו לבטח הצלחה קולינרית. הוא מכיר את האהבות של רוב הציבור לאור אירועים קודמים ולכן ההמלצות המקצועיות שלו הן מעולות.

על שולחנות הבופה יונחו מגשים אסתטיים ובכל אחד מהם יהיו מטעמים אחרים. כיוון שיש מינגלינג בזמן ההתכנסות, האופציה המומלצת היא מנות ביס קטנות, כך שכל משתתף ייהנה הן מהמזון והן מהמפגש החברתי.

האורחים ייהנו מפיצות מרגריטה נפלאות הכוללות עגבניות, בזיליקום, מוצרלה ופרמזן, כמו כן פיצת עיזים פסטו שכוללת גבינת עיזים, ממרח פסטו, קונפטי שום ומוצרלה. אפשרות ייחודית היא פיצת בטטה חצילים שכוללת בטטה מקורמלת, רבעי חצילים ומוצרלה. 

מה עוד מוגש בקייטרינג חלבי לאירועי חברה?

בנוסף לכך יוגשו לאורחים מגשים עם פיצות מיוחדות, פיצות ארטישוק עם חמאת ארטישוק, מוצרלה, שרי תמר ורבעי ארטישוק. פיצה כפולה המיוצרת מפטריות, גבינה בולגרית וממרח עגבניות. פיצת שמנת עם גבינת שמנת מוצרלה, זיתי קלמנטה ובזיליקום. בין המגשים ייהנו המוזמנים לפגוש גם כרובית בטאבון אשר הוכנה עם יוגורט, גד השדה ועלי רוקט.

המוזמנים ייהנו מהיצע גדול במיוחד של סלטים מירקות טריים וצבעוניים בעלי רטבים יוצאי דופן. כמו לדוגמה סלט קפרזה שיש בו עגבניות, עגבניות שרי, מוצרלה, אגוזים וחומץ בלסמי. סלט הדרים שכולל חסה נפלאה, פלחי תפוז, בצל סגול, חמוציות וויניגרט. סלט יווני מפתיע עם גבינה בולגרית מצוינת, סלט קרפציו שיש בו סלק פרוס דק, גבינה בולגרית, אגוזים, בזיליקום וחומץ בלסמי.

האורחים מצפים למנות מפתיעות ולכן שמחים לראות מבחר גדול של סוגים מיוחדים של רביולי. כמו רביולי בטטה ברוטב שמנת ופסטו. רביולי ארטישוק ברוטב חמאת שום, שמנת, פטריות ואפונה. רביולי גבינות נהדר ברוטב סלק שמנת ובזיליקום.

לקראת סיומו של האירוע ייהנו האורחים מהיצע נרחב של קינוחים יוצאי דופן כמו פירות העונה, עוגת קרמשניט, קינוחי כוסות במבחר של שלושה טעמים, שוקולד תות ולוטוס. כמו כן פבלובה נפלאה, קרם ברולה מהמטבח הצרפתי ועוד.

מנות ראשונות באירוע
מנות ראשונות באירוע

למה דווקא קייטרינג קונפטיטו?

השפים של קונפיטיטו הם בעלי ניסיון עשיר באפייה ובבישול. הם מתאימים את התפריט באופן ייעודי לכל אירוע ועל פי בקשת הנהלת החברה. זאת תוך שימוש במוצרי גלם בטיב מעולה וטריים בלבד.

שאלות ותשובות

icon

כן יש לנו כשרות של רבנות חדרה

icon

החל מ-90 ש"ח לאדם לא כולל סכום ועריכה.