הצעת מחיר חינם

מגשי אירוח לעלייה לתורה

צור קשר
תוכן עניינים
המלצות
חדש באתר

חנות

מחפשים מגשי אירוח לעלייה לתורה? מצאתם!

מגשי אירוח הינם מגשים המיועדים לחגיגות, לדוגמא: ימי הולדת, בריתות, שבת חתן, ועלייה לתורה. מגשי אירוח לעלייה לתורה כוללים מגוון רחב של מטעמים: פירות מובחרים, קינוחים, סלטים, ועוד. מגשי האירוח מתומחרים לפי כמות המוזמנים, האורחים, ומשתנים בהתאם לסוג התפריט הנבחר. מגשי האירוח יכולים לספק ארוחות בוקר, ארוחות צהריים, ארוחות ערב, וכמובן ארוחות ביניים. במאמר זה, חברת קונפטיטו מדברת על מגשי אירוח לעלייה לתורה, כל מה שרציתם לדעת.

עיצוב שולחן לעליה לתורה
כולל ארוחת בוקר / צהריים / ערב
כיבוד לבית כנסת עליה לתורה בהתאמה אישית
כולל תפריט מותאם לילדים או למבוגרים

כולל אפשרות להזמין קייטרינג לבר מצווה בבית כנסת (כשר)
בכל רחבי הארץ!
אפשרות להגיע עד הכותל
להזמנות חייגו כעת:
055-982-5522

קוראסונים באירוע קייטרינג חלבי
קוראסונים באירוע קייטרינג חלבי

ארוחת בוקר לעלייה לתורה עם שף חלבי

חברת קונפטיטו תספק לכם כיבוד לעלייה לתורה, ארוחות בוקר צבעוניות, וחוויה מושלמת וטובה לילדים. הארוחה תכלול שתיה קרה או חמה, מגשי אירוח עם סלטים ותוספות, וכמובן קינוחים מושלמים. כנהוג ביהדות, עלייה לתורה כוללת בחובה הרבה שמחה, חגיגות, והנצחה של היום המיוחל. קונפטיטו יספקו לכם את כל התפאורה שאתם צריכים, החל ממגשי אירוח, קייטרינג חלבי, ועוד.

ארוחת הבוקר לעלייה לתורה כוללת תפריט חלבי ומגוון, הרבה בורקסים, דגים, ומגשי אירוח חלביים. ארוחת הבוקר חייבת לקלוע לטעמם של האורחים, בחירתה מהתפריט חייבת להיות מוצלחת. בעת הבחירה, הקפידו על כללי הברזל: תפריט עשיר ומגוון, תפריט כשר, ותפריט איכותי וטעים. צוות המומחים של קונפטיטו יעזרו ויסייעו לכם בבחירת התפריט המוצלח ביותר לחגיגה, לעלייה לתורה.

מגשי אירוח לאירועים
מגשי אירוח לאירועים

מגשי אירוח לעלייה לתורה – מה כלול בחבילה?

מגשי אירוח לעלייה לתורה כוללים בחובם מספר רב של דברים: הראשונה, מאפים וקינוחים. השנייה, סלטים וכריכים אישיים. השלישית, גבינות ותוספות. הרביעית, קישים ופיצות אישיות. החמישית, טורטיות ותבשילים אישיים. ועוד הרבה! ללא ספק, לא חסר מבחר, המגוון גדול וטעים לכל אחד. 

בנוסף, החבילה גם כוללת ייעוץ ראשוני ומקיף, שליחויות עד למקום החגיגה, ושירות אישי וקפדני. המחירים עבור מגשי האירוח נמדדים בכמות האורחים ובכמות היחידות של המגש. התמחור המשוער עבור הזמנת מגשי אירוח לעלייה לתורה הינם החל מ־200 ₪ וניתנים להגיע עד לכ־500 ₪ במינימום. בנוסף, ניתן להזמין קומבינציה ולבצע הזמנה של מספר מגשים למטרות הגוון והארחה. ללא ספק, מגשי אירוח לעלייה לתורה הינה הבחירה המובילה והמשתלמת ביותר, מתחייבים על זה ב־100%.

מגשי מיני ביס - קוראסון אבוקדו
מגשי מיני ביס – קוראסון אבוקדו

ארוחת בוקר לעליה לתורה לבר מצווה

חוגגים אירוע בבית הכנסת? באמצעות ארוחת בוקר ניתן להפוך כל עלייה לתורה לאירוע טעים ומשמח במיוחד, קייטרינג קונפטיטו מספקים ארוחת בוקר כשרה של מגוון מגשי אירוח בהתאמה אישית לפי כמות הסועדים שלכם נתאים לכם את האוכל הטוב והטעים ביותר במחיר מנצח ועם טעם מדהים וכמובן כשר.

מגשי אירוח סושי טורטיה
מגשי אירוח סושי טורטיה

עיצוב שולחן לעלייה לתורה – איך עושים את זה?

מלבד האוכל, הקייטרינג החשוב, העיצוב וטיימינג ההגשה חייבים להיות מחושבים בהתאם. ניתן ומומלץ להתייעץ עם חברות קייטרינג לגבי עיצוב השולחן, בחירת המפה והאביזרים המשלימים. בנוסף, כדאי גם לבחור במגשי אירוח חגיגיים ומעוצבים, או לחלופין בצלחות חגיגיות ומפיות יפות. כל הדברים הקטנים ביותר יכולים להשפיע, הקפידו לשים לב לפרטים הקטנים ביותר בשולחן.

עיצוב שולחן לעלייה לתורה הינה משימה הדורשת הכנות מוקדמות, מחשבה רבה, וזמן פנוי. ניתן להשכיר את שירותיו של שף חלבי פרטי עד הבית במטרה לעצב את השולחן ברמה הגבוהה מכל. אז איך בעצם עושים את זה בצורה נכונה? הנה שלושה טיפים מצוינים: הראשונה, בחרו במפה מתאימה. השנייה, בחרו במנות חגיגיות עם הרבה צבע, לדוגמא: סלטים. השלישית, הקפידו על חלל מעוצב.

מחפשים מגשי אירוח לעלייה לתורה? צוות קונפטיטו כאן עבורכם! צוות קונפטיטו יסייע לכם בבחירת מגשי האירוח האיכותיים והיוקרתיים ביותר שיש. חברת קונפטיטו מתחייבת לספק את איכות האוכל הגבוהה ביותר, כשרות ושירות אישי עד למקום החגיגה. לפרטים נוספים, הזמנות מוקדמות, או ייעוץ ראשוני, התקשרו עוד היום – 055-982-5522